פלא קטן ומושלם שיעזור לכם לקדם את העסק!

בעלי חברות ועסקים מנסים תמיד להרחיב את הפרסום והשיווק של העסק שלהם ככל הניתן. הם משקיעים רבות באמצעי קידום  משמעותיים כגון חשבונות ברשתות החברתיות ופרסומות במדיומים השונים.למרות ששיווק באינטרנט הוא  דרך מצוינת לקידום העסק, בסוף מדובר כאשר מדובר באנשים עדיף לשלב בין מספר דרכי פרסום שונות.
ישנם קהלים שהם פחות מרושתים ומחוברים ובשבילם אין תחליף לדרך הישנה והטובה של שיווק שטח המבוסס על קשר אישי, פנים אל פנים.
רעיון בעל עוצמה שיווקית רבה הוא פרסום בעזרת מוצרים שימושיים. עובדים על השקה של פרויקט חדש? מתכוננים לנסיעה עסקית בארץ אחרת? משתתפים בכנס או תערוכה? אין ספק שאתם רוצים להשאיר את הרושם הרב ביותר על הלקוחות והעמיתים שלכם, להגדיל את הקהל ולהתבלט מעל כולם! הענקת מוצר שימושי שמפרסם את שם החברה שלכם ופרטיה היא דרך מדהימה ליצור רושם חיובי ולהישאר בתודעה לאורך זמן.

אם תפנו את מבטכם למעמד כלי הכתיבה בבית או במשרד, ודאי תוכלו לראות עטים ממותגים עם שמות של חברות ועסקים שונים. עטים הם לא המוצר השימושי היחיד שניתן לפרסם דרכו ובעולם המתקדם והטכנולוגי שבו אנו חיים כיום, חייבים להיות מוצרי פרסום שימושיים אחרים אשר מגלמים את רוח התקופה.

מוצר פרסום שימושי יעיל ומוצלח ביותר הוא הדיסק האון קי.
דיסק און קי הוא מכשיר זעיר שתפקידו לאחסן את הנתונים שלכם ולאפשר את ההעברה שלהם למחשב האישי. הדיסק מצויד בחיבור יו אס בי בעזרתו ניתן לחבר אותו למחשב ולהעביר קבצים, בנוסף לכך הוא חיוני לגיבוי והגנה על המידע והקבצים שלכם.
הפלא הקטן והמיוחד הזה, שמאפשר לך לשאת איתך כמות עצומה של מידע לכל מקום אליו תלך, בכל רגע נתון, הינו המצאה ישראלית.

שיווק החברה או העסק בעזרת דיסק או קי הוא שיווק חמוד שמשיג את המטרה. למרות גודלו, דיסק או קי נתפס כמתנה בעלת ערך ויוקרתית. בצורה כזאת אתם מעניקים מתנה שימושית ללקוחות או לעמיתים ובו זמנית משדרים תחושה שאתם משקיעים בהם. בכל פעם שבעליו החדש של הדיסק ישתמש בו על מנת לעבוד, שם העסק שלכם יקפוץ לו מול העיניים, דבר שיעלה את הסיכוי שברגעים הקריטיים והמשמעותיים הוא יחשוב על העסק שלכם ועל השירותים שהוא מציע.

בנוסף לשם, ניתן לכתוב על הדיסק האון קי גם את האימייל והטלפון של העסק, וכך המתנה הקטנה נעשית שימושית עוד יותר והופכת את פרטי העסק לזמינים לכל אדם שיראה אותה.

את הדיסקים קל לשאת אתכם ותמיד נעים לחלק ולקבל אותם בכנסים, באירועים עסקיים, בתערוכות, בהשקות ובביקורים. זוהי דרך מצוינת לחלחל לתודעת הלקוחות והקולגות בצורה שקטה, נעימה, מעניקה וצנועה.

יתרון נוסף של בחירה בדיסק און קי כמוצר פרסום שימושי מוצלח ביותר הוא העלות  הלא אסטרונומיות של כמות מסחרית מסוימת של דיסק און קי עם שם, סמל ופרטי התקשרות עם החברה לעומת התועלת הגדולה שמתנה קטנה זו מעניקה, הן לבעל העסק הנותן והן ללקוח המקבל.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *