לראשונה בישראל – יום חופש מושלם Day Off

מכורים לעבודה?שחוקים?מתים לקחת יום חופש? דיאט קוקה-קולה משיק פעילות שתרענן את השגרה: דיאט קוקה- קולה יתאם עם הבוס, ידאג לכם ויתפור במיוחד עבורכם את יום החופש המושלם על פי בחירתכם – ארוחות מפנקות, מסג’, שופינג ועוד כל מוצר של המותג מעניק הזדמנות לזכייה זוגית ביום חופש מפנק ושובר שגרה ומלא בהפתעות כל שצריך הוא להיכנס לאתר של דיאט קוקה-קולה ולהשתתף.

המותג דיאט קוקה-קולה משיק את Day Off , חווית יום חופשה זוגית מפנקת. הפעילות מציעה לקחת יום חופש מלא חוויות לבחירתכם בדגש על התנתקות משגרת היומיום תוך התחברות לדברים שעושים לכולם טוב.

על מנת להבטיח כי יום החופש אכן יתממש ידאג המותג דיאט קוקה-קולה באופן שטרם נעשה כמותו בעולם לתאם עם המנהל/ת במקום העבודה, לסגור עם החבר/ה/בן/בת הזוג שנבחרו ליהנות בצוותא מיום החופש, לפנות את היומן, לארגן נהג ורכב שיאספו אתכם ועוד. בקיצור הכל!

דיאט קוקה-קולה בפעילות Day Off מציע לצרכנים להשתחרר, להיות ספונטאניים, לקחת הפסקה וליהנות יותר מהחיים עם שלל חוויות והנאות מלאות בסטייל, ואדרנלין. בפעילות “”Day Off ” ייהנו המשתתפים מיום חופש מפנק, על פי בחירתם מתוך האפשרויות המוצעות: ארוחת בוקר מפנקת, ארוחת צהריים עשירה, מסג’, קארטינג, שופינג ועוד ועוד…

כדי להשתתף בפעילות ייחודית זו יש להיכנס לאתר www.dietcocacola.co.il ולהזין את קוד ההשתתפות במוצרי דיאט קוקה-קולה. לאחר מכן, יש להזין את הפרטים האישיים, שם הבוס ומקום העבודה, לבחור את יום החופש המושלם מתוך האפשרויות המוצעות, לבחור עם מי תרצו לחלוק אותו ולהסביר מדוע דווקא אתם חייבים לצאת לחופשה הייחודית.

הפעילות תתקיים בין התאריכים 6.2.2011-15.4.2011.

הילה גור מנהלת שיווק בחברת קוקה-קולה ישראל:” ממחקרים שערכנו עולה כי הישראלי משקיע שעות רבות במקום העבודה, כמעט לא לוקח חופשות והתוצאה היא שחיקה מתמדת שמובילה לירדה בתפוקתו ובאיכות חייו.לאור זאת החליט דיאט קוקה- קולה להוביל מהלך במסגרתו הוא מזמין את הציבור להתנתק לזמן מה מהשגרה ולקחת הפסקה מהמולת היום. המשתתפים בפעילות יזכו למלא את המצברים, להתקרב לעצמם ולמי שלצידם, להשתחרר, להירגע ובעיקר לעשות לעצמם מה שעושה להם טוב”.

הפעילות הייחודית של Day Off מיועדת לגילאי 21 ומעלה הרוצים לצאת מהשגרה היומיומית אל חופשה מיוחדת במינה.

dietcocacola-dayoff

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *