מחאה צרכנית נגד חברות הסלולר

נתון שלא יפיל אותך מהכיסא: מסקר שערכה המועצה לצרכנות עלה כי חברות הסלולר נתפסות כחברות שמידת ההגינות והשקיפות שלהן היא הנמוכה ביותר. לא מפתיע, אפילו בלי לקרוא את דו”ח התלונות של המועצה לצרכנות בו “מככבות” חברות הסלולר במקום הראשון במצעד התלונות כבר 4 שנים. מספיק שיהיה לך, לילדים שלך מכשיר טלפון סלולרי כדי להתעצבן. להתעצבן מגובה החשבון, להתעצבן מחיובים שאין לך מושג מה הם להתעצבן מזה שהילד רק שיחק במשחק טרוויה במחשב , ומסתבר שמספר הטלפון שהכניס זה כרטיס כניסה לחשבון הבנק שלך ואפשר לחייב. ויש שר תקשורת שפועל רבות לטובת הצרכנים, אבל מסתבר שחברות הסלולר חזקות יותר, ומהירות יותר, ובכל פעם שיש רפורמה עולים המחירים.

אז לנו במועצה לצרכנות נמאס. נמאס מאלפי התלונות, נמאס מהעובדה שאין לנו שום אפשרות מיקוח כי גם עם נעבור מחברה אחת לאחרת המצב לא ישתפר, כי אין תחרות והחברות יודעות שאנחנו לא יכולים בלי המכשיר הזה שפעם נחשב לפלא.

אז הכרזנו על מאבק צרכני. ב ק ט נ ה . כי אנחנו יודעים שאי אפשר להגיד “יום בלי סלולר” כי אנחנו חייבים לדעת אם הילד הגיע לחבר, ואנחנו חייבים לדעת מה שלום אמא, והחברה והבעל. אבל אנחנו יכולים, ביחד לפגוע להם בכיס. אפשר להוריד מהרווחים האדירים של החברות (שמגיעים מהכיס של כל אחד מאיתנו), אפשר להוריד מיליארד שקל בשנה, וכשככותבים את זה במספר, יש 9 אפסים: 1,000,000,000 – וזה המון.

איך עושים את זה? פשוט. 3 דקות ביום בסה”כ תדברו מהטלפון הנייח. זה שמחובר לקיר.

3 דקות. לכל אחד מאיתנו זה יסתכם בחסכון קטן אבל ביחד אנחנו כוח.

תנסו.

עוד פרטים על חסכון בסלולר באתר המועצה לצרכנות

http://www.consumers.org.il/category/cellolar

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *