מראה איפור לסילבסטר 2011: זהב זהב זהב

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מציג את מראה האיפור הזוהר לחגיגות סילבסטר 2011 זוהר, נוצץ, נשי ומפתה.

לוריאל פריז מציג המראה הזהב – הבשורה לחגיגות סילבסטר 2011 , זהב מתכתי נוצץ, ברונזה ,זהב בהיר ,זהב חול וזהב נחושת – הכול הולך ואין דבר כזה “יותר מידי”.. ולסילבסטר? זו ההזדמנות להיות נוצצות!

לראשונה, המותג לוריאל פריז משיק קולקציית איפור חסרת תקדים “זהב, זהב, זהב” המכילה קוקטייל פנינים אקסקלוסיבי, המעניק מראה נוצץ כמו של שמפניה לזוהר מזן אחר.

את מראה שיק הזהב והנוצץ ניתן לראות על כל במות תצוגות האופנה בבירות העולם , הצהרה אופנתית מובהקת למראה זוהר אלגנטי עם שיק אופנתי.

הטרנד הזהב מעניקים קלאסיות נשית עם זוהר – בערב מסיבות הסילבסטר, שמלה שחורה קטנה הכרחי לקבלת מראה “הזוהר” המושלם, תיקי ערב ואקססוריז בגוונים של זהב , נעלי ערב מוזהבות עם עקב, צעיפי משי עדינים בצבעים זהובים הנותן מראה נוצץ אך יחד עם זאת גם קלאסי.

אז למי מתאים מה?

בהירות עור- זהב בגוונים צהובים יותר-חול/בהיר ולבן

צהובות עור וכהות- זהב ברונזה /נחושת

איך- הכי חשוב לדעת לשלב.

למראה עור פנים מושלם- יש למרוח מייק אפ בהיר וקל. אפשר להשאיר ללא פידור על מנת לתת אור וזוהר לפנים. יש למרוח סומק ורוד או חום שוזף עם נגיעות זהב- במיוחד כהצללות.

מראה עיניים זוהר – שילוב של צלליות מטאליות ומבריקות בגווני זהב יראה מושלם ויעניק תוצאה של מראה זוהר. המלצה- ניתן להניח פס של צללית זהב גם בחלק התחתון של העין.
בשלב השני, מומלץ להוסיף אלמנטים בצבע שחור כגון קו איילינר דק/ עיפרון עיניים/ צללית ומסקרה. הקונטרסט שיתקבל מעניק מראה יוקרתי ועוצמתי.

מוצרים מומלצים: צללית אינפליבל 027 Goldmine, 21 Sahara Treasure, 24 ,Bronze Goddess Black Onyx 23

** טיפ: לקבלת מראה מבריק במיוחד, ניתן להניח לאחר מריחת הצללית, נגיעה של גלוס שקוף על העפעף. התוצאה- מראה רטוב, מוזהב וסקסי.

שפתיים– על מנת להדגיש את היופי והעסיסיות בשפתיים, יש לבחור בשפתון מטאלי (בהיר/כהה) עם אפקט מנצנץ. לחלופין, להשגת מראה שפתיים מטאליות, ניתן לבחור בשפתון רגיל, להוסיף מעל מרכז השפה העליונה והתחתונה נגיעה של צללית זהב, ולסיום גלוס מבריק בגוון זהה לגוון השפתון.

מוצר מומלץ: שפתון קולור ריש מס’ Flaming Fuchsia #382, Pink Carat #383, Brick Lame #385, Ruby Explosion #387, Plume Ecstasy #388, True Treasure #390

ציפורניים– להשלמת המראה בחרי גווני לק מבריקים עם אפקט זהוב ונוצץ: אדום נחושתי, ירוק מטאלי. למעיזות ביניכם ניתן לשלב בין לשלב בין הגוונים למראה “קוטור” ייחודי.

מוצר מומלץ: לק רזיסט אנד שיין, מס’ 739 Bronze Divine, 742 Golden Rose, Emerald Carat 741, Goldmine 738, Cooper Ecstasy 740

מוצרי קולקציית “זהב, זהב, זהב” של לוריאל פריז יימכרו ברשתות השיווק החל מסוף דצמבר 2011.

ניתן להשיג את מוצרי האיפור של לוריאל פריז, ברשת המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות נבחרות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *