משק ברזילי – מסעדה צימחונית אורגנית בשרון יוצאת עם תפריט ערב אביבי וקליל

“משק ברזילי” , מסעדה צמחונית-אורגנית המתמחה בבישול בריא ומלא, הממוקמת במשק חקלאי במושב ירקונה הסמוך להוד השרון. תפריט המסעדה מושתת על ירקות ופירות אורגניים הגדלים בשדה ובמטע הסמוכים למסעדה. אלמנט זה מעניק לסועדים בה חוויית בילוי כוללת, המשלבת ישיבה בפינת חמד קסומה, סיור במטע הסמוך למסעדה וחוויית טעמים טרייה ואותנטית.  עם בוא האביב, מתחילים הערבים להתחמם ומאפשרים לשבת בחיק הטבע ולשלב זאת עם ארוחת ערב, טעימה ומזינה. “משק ברזילי” הינו המקום האידאלי לארוחות ערב שכאלו גם כמקום בילוי רומנטי לזוגות וגם כמקום מקסים לבילוי כיפי לכל המשפחה.

תפריט הערב כולל מנות רעננות, מעניינות ומענגות את החיך וכולן מבוססות על חומרי גלם אורגניים והכי חשוב- בריאים. בארוחה אביבית שכזו אפשרי לשלב עם יין או כוס בירה צוננת. מבין מנות הגורמה האיכותיות שמציעה המסעדה, ניתן יהיה ליהנות לא רק מסלטים בגוונים, צבעים ומרקמים שונים אלא גם מפסטות ברטבים מיוחדים, קציצות, פוקצ’ות, פיצות ועוד- שהכל בריא.

מנות הדגל בתפריט הערב:
קדירה בטאבון: קטניות אפויות בטאבון בטחינה, במעטפת בצק
פסטה פטריות: פסטה מחיטה מלאה בתוספת פטריות, שמנת ועלי מנגולד.
המבורגר מרגש: המבורגר מפטריות ואגוזים מוגש בלחמניה תוצרת המקום ובליווי ירקות בטאבון
טאלי הודי: מנה הודית מסורתית הכוללת דאל עדשים, אורז מבושם, תבשיל ירקות, נאן ברד ויוגורט.
מגוון מאזטים תוצרת המקום ועוד.

שעות הפעילות :א’ – ה’ 08:00 – 23:00 (ניתן להזמין אוכל עד השעה 23:00), ו’ 08:00 – 15:00. טלפון: 09-7453935.

אודות משק ברזילי
“משק ברזילי” היא מסעדה צמחונית-אורגנית המתמחה בבישול בריא ומלא. המסעדה ממוקמת במשק חקלאי במושב ירקונה הסמוך להוד השרון .וכוללת חלל פנימי, מרפסת עץ מקורה וסוכות מוצלות המפוזרות בשדה הסמוך למסעדה.  המסעדה מושתת על ירקות ופירות אורגניים הגדלים בשדה ובמטע הסמוכים למסעדה. כמו כן, קיים דגש על הטריות והעונתיות. התפריט של ‘משק ברזילי’ מתחלף על פי עונות השנה, וכל מנה בו מוקפדת ומצטיינת בטעם משובח ובערך תזונתי מקסימאלי. על אף היותו מטבח צמחוני, מצטיין המטבח של ‘משק ברזילי’ בגיוון ובמקוריות, הודות לשימוש ייחודי במגוון רחב של קטניות (מאש, סוגי שעועית מיוחדים, עדשים וכו’), דגנים (קינואה, אורז מלא, דוחן, בורגול, קוסקוס וכו’) ותחליפי חלבון מהצומח (סויה, טופו וכו’).

‘משק ברזילי’ היא פינת חמד ירוקה במרחק קפיצה מהעיר הסואנת: 20 דקות מתל אביב ודקה מהוד השרון, זה כל מה שצריך בשביל לשבת באווירה כפרית ולא מעונבת מול שדה ירוק. מקום אידיאלי לפגישת עסקים, לבילוי משפחתי, לארוחת ערב רומנטית או סתם להתאווררות באמצע יום עבודה.  המסעדה מציעה מגוון ארוחות בוקר, ארוחות עסקיות בשעות הצהריים וארוחות ערב, וכן, לקפה ועוגה.

מירב ברזילי הקימה את המסעדה במשק החקלאי שייסדו סבה וסבתה 70 שנה קודם לכן. מאז התפרסמה המסעדה כמסעדה האורגנית המובילה בישראל, וכמרכז לשוחרי אוכל בריא וטעים.

 

 
באדיבות: סברינה בלהסן יחסי ציבור



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *