כרטיס אשראי מאפשר תשלום נוח

היום, כמעט כל עסקה שאתם תבצעו, תהיה עסקה באמצעות כרטיס אשראי. איך זה שהאשראי החליף את המזומן? יתרה מכך – נראה כי היום כוחן של חברות האשראי הוא כה גדול, עד כי אנשים שרוצים לקחת הלוואות בסדר גודל של אלפי שקלים, פונים לחברות האשראי כדי לקבל הלוואות בתנאים נוחים למדי.

הרעיון מאחורי כרטיס האשראי טמון בתוך שמו – במתן האשראי. בניגוד לתשלום מזומן או להעברה בנקאית מסוימת, אשר בהם הכסף למעשה יורד מהחשבון שלכם באותו הרגע, הרי שבמקרה האשראי מדובר על תהליך אחר לחלוטין. במקום שהכסף שלכם ירד בצורה ישירה מחשבון הבנק שלכם, קיימת אפשרות כי כלל הדברים שרכשתם עם כרטיס האשראי – ירדו במועד קבוע בחודש.

למה זה נוח כל כך?

הסיבה לכך, שנוח מאד לעבוד עם כרטיס אשראי, הוא שמדובר על שליטה נכונה וטובה יותר בהוצאות שלכם. פעמים רבות, כאשר אתם קונים במזומן, אתם נוטים לא לשים לב לכסף שיורד מהחשבון – הרי בכל פעם יורד קצת. בנוסף, קשה יותר לשלוט על ההוצאות בצורה כזו. קשה מאד לזכור מתי בדיוק הוצאתם את הכסף, ואיך עשיתם בו שימוש. למעשה, כרטיס אשראי יכול לסייע לכם רבות, כשאם רוצים לשלוט בצורה טובה יותר על ההוצאות שלכם.

במצב כזה, תוכלו לקבל בכל חודש פירוט של ההוצאות החודשיות שלכם, ולראות בדיוק מתי עשיתם שימוש בכרטיס, ולאיזה מטרה בדיוק עשיתם שימוש. מכיוון שגם מדובר על ירידה מסיבית יחסית מהחשבון שלכם פעם בחודש, אתם נוטים להצטמצם יותר, שכן הירידה הרבה יותר מורגשת.

חשוב מאד לקבוע את התאריך שבו הסכום ירד מהחשבון שלכם. האשראי לרוב ניתן עבור חודש אחד קדימה (אם כי יש תוכניות שונות של הלוואות שיעניקו לכם דחייה של האשראי וגלגולו לתקופה ארוכה יותר). לרוב, חברת האשראי תוכל לתת לכם לבחור את התאריך שבו הסכום ירד מחשבון הבנק, כאשר מדובר על מועד קבוע בחודש. כדאי לעשות זאת מעט אחרי שהמשכורת החודשית שלכם נכנסת לחשבון הבנק, על מנת שלא תיכנסו לחובות, ולו למשך מספר ימים מועטים. כך אתם יכולים לתכנן את ההוצאות שלכם בצורה חכמה יותר.

ולמה לקחת הלוואה מחברת האשראי?

אתם מבינים למה כרטיס אשראי הוא כרטיס שיכול לסייע לכם רבות, אבל למה בעצם שתרצו לקחת הלוואות מחברת האשראי שלכם, ולא תפנו לגופים אחרים כמו הבנקים וחברות הביטוח? הסיבה היא שמדובר בגוף שיש לו ניסיון בכך, אך מצד שני לא כובל אתכם כל כך כמו הבנקים והגופים האחרים. אפשר לאשר היום הלוואות מחברת האשראי תוך מספר שעות בלבד. אם אתם לקוחות של חברת האשראי, החברה גם מכירה את יכולת ההחזר שלכם, ואם אתם לקוחות טובים היא תשמח לאשר לכם את ההלוואה ללא תנאים מיוחדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *