איפור ערב לאירועים – טיפים חשובים

את מוזמנת לאירועים ורוצה להיראות נפלא מבלי להשתמש בשירותיה של מאפרת מקצועית. האיפור אמור לתת דגש על תווי הפנים הטבעיים ולהחזיק מעמד לאורך שעות. ככל שתפתחי יותר מיומנות באיפור ערב, כך הפעולה תגזול ממך זמן מועט ותרגישי יפה, מאופרת ומטופחת בכל יום ובכל אירוע. במיוחד עבורך, ריכזנו עבורך מספר טיפים חשובים במדריך נרחב שיסייע לך בנושא. נתחיל עם הנקודות המרכזיות והחשובות עבור כל אחת ואחת:

• את רוצה להיראות נפלא.

• רוצה שהאיפור ערב יחזיק מעמד לאורך כל שעות האירוע.

• רוצה שהאיפור ערב יצטלם טוב והתמונות שיישארו לך למזכרת יראו עור פנים חלק וזוהר ועיניים מודגשות.

• את רוצה שהאיפור יתאים לך וישתלב עם השמלה והשיער.

• את רוצה להתאפר בעצמך – ללא הוצאות מיותרות.

כדי להתאפר באופן עצמאי לכל אירוע כדאי לפעול בהתאם להמלצות הבאות:

  1. ראשית כמובן, שבי מול ראי.
  2. פתחי את מגירת האיפור ובדקי אם מוצרי האיפור בה תקינים וטובים. זה הזמן לסדר ולמיין – מה שמקולקל או עתיק…לפח.
  3. התבונני בצבע הבגד אותו את מתכננת ללבוש באירוע.
  4. נסי להתאים את גוון הצלליות לגוון הבגד. אם הבגד בשחור… הכל מתאים.
  5. התנסי בגוונים. זה הזמן להתאמן כדי לתכנן איך הולך להיות האיפור ערב שלך.
  6. ערבבי גוונים ללא חשש. איפור צבעוני מאיר את הפנים ונותן צבע מחייה (כמובן בטעם…)

פעלי לפי השלבים לאיפור ערב לאירוע –

בסיס האיפור: נקי את עור הפנים. מרחי קרם לחות והמתיני כמה דקות עד שהקרם נספג.
פנים נקיות ומוזנות מבטיחות מראה איפור ערב בריא ורענן.

המייק אפ: הינו הבסיס לאיפור וזה שלב שנוטים לדלג עליו אך הוא החשוב ביותר. מריחה דקה ואחידה של מייק-אפ נוזלי או מוצק יוצרת שכבה עדינה על העור ומקנה בסיס אחיד לגוון העור, מטשטש פגמים והדבר החשוב ביותר – מקבע את כל האבקות (הצלליות והסומק) שנניח אחר כך, לכן אל תדלגי על השלב הזה.

הקפידי על שכבה דקה כדי לא ליצור מראה “כבד” ואטום ובחרי גוון התואם את גוון עורך הטבעי. מרחי באחידות בעזרת ספוגית לחה או כף היד, הקפידי לטשטש לכוון הצוואר, הרכות והשיער. בסיום – פדרי בעזרת פודרה מתאימה לקבלת מראה מט ולספיחת עודפי השומן.

הצלליות: כאשר סיימת עם בסיס האיפור לאיפור ערב, השתמשי במברשות כדי להוסיף צבע. התאימי את הגוונים של הצלליות לגוון העיניים, השיער, העור והבגדים. השתדלי ליצור הרמוניה של צבעים, לטשטש מעברים בין צבע לצבע והימנעי מכתמים גסים.

תחימת העין: כדאי לתחום את העין עם מכחול דק וצללית. הצללית מתקבעת ונשארת לזמן רב להבדיל מעיפרון בתוך העין שעלול לנזול ולהימרח. לריסים השתמשי במסקרה עמידה במים.

הסומק: את הסומק פזרי בעזרת מברשת גדולה. בחרי בצבע שמשתלב עם גוון העור וכהה בכמה טונים ממנו כדי ליצור הצללה והדגשת עצמות הלחיים אך היזהרי מכתם חזק ובולט מידי. עדיף להשתמש בסומק בעל גימור “מט” לקבלת מראה טבעי, ולסומך עם ברק – לקבלת מראה זוהר.

השפתיים: המלצתי היא לתחום את השפתיים בעיפרון שפתיים ולמלא אותן בעזרת העיפרון גם כן. לאחר מכן, לספוח את השאריות בעזרת טישו ולחזור על הפעולה שוב. לסיום, לפדר עם פודרה את השפתיים לשפתיים מודגשות טבעי לאורך זמן. אם את אוהבת את המראה המבריק וסובלת משפתיים יבשות ניתן להשתמש בליפ-גלוס ולחדש מדי פעם בפעם.

במהלך האירוע כדאי להטפיח את הפנים עם טישו כדי לספוג עודפי זיעה ושמנוניות שמצטברת על העור ולבדוק מדי פעם שהאיפור לא נמרח. איפור נעים, ובהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *