איך בוחרים מתנה למנכ”ל


בקרוב יש יום הולדת למנכ”ל של החברה שלכם ולא מדובר על עוד יום הולדת אלא על יום הולדת חמישים? אם כך, אתם בוודאי רוצים לדעת איזו מתנה תוכלו לקנות לו, והאמת היא, שזה לא קל לבחור מתנה יפה למנכ”ל. קשרי עבודה בדרך כלל מצריכים מאיתנו לחשוב על סוגים מסוימים של מתנות, אך אם מדובר על אדם שאתם מאוד אוהבים ומעריכים, בוודאי תרצו לקנות לו מתנה מיוחדת במינה. השאלה היא איך אפשר לעשות את זה וכדאי שתחשבו על הנושא היטב, כי אתם יכולים להיותך בטוחים שהמנכ”ל של החברה אכן מצפה שתיקנו לו מתנה יפה. הדבר החיובי בכל העניין הזה זו העובדה שאתם לא צריכים לשלם יותר מידי על המתנה הזאת לבד, כי בסופו של דבר אם מחלקים את המתנה בין הרבה אנשים לכל אחד יוצא לשלם לא מחיר מוגזם מידי.

מתנה שימושית

 אחת מהשאלות הראשונות שאתם צריכים לנסות לענות עליהן כשאתם רוצים לקנות מתנה למנכ”ל, זה האם אתם רוצים לקנות לו מתנה שהיא רק יפה או שאתם רוצים לקנות לו גם משהו שיהיה שימושי. יש הבדל בין הדברים כי לא כל מתנה תוכל לשמש את המנכ”ל שלכם לשנים רבות, ואם אתם רוצים שזו תהייה מתנה שהוא לא ישכח הרי שכדאי לחשוב על משהו שימושי. אחד מהרעיונות הטובים ביותר שתוכלו לחשוב עליהם בתור מתנה למנכ”ל שלכם זו האפשרות לקנות לו שעון מיוחד, וכשמדברים על שעונים מיוחדים מדברים כמובן על שעוני רולקס. שעון של רולקס זה לא רק שעון שאפשר לראות בו מה השעה, אלא זה שעון של מעמד וזה שעון יוקרתי ביותר, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהמנכ”ל שלכם יתרגש מאוד אם תיקנו לו מתנה כל כך יפה ומיוחדת.

שעוני רולקס

כמה כל אחד מהעובדים ישלם על המתנה למנכ”ל?

אומנם זה נכון שכאשר מדברים על שעונים יוקרתיים כמו אלה של רולקס אי אפשר יהיה להתעלם מהמחיר, שכן בדרך כלל מדובר על שעונים מאוד יוקרתיים ויקרים. עם זאת, כמו שהודגש לעיל, כאשר מדברים על קנייה של מתנה למנכ”ל למעשה מדברים על קניית מתנה שהרבה אנשים משתתפים בה, ולכן בהחלט אפשר להגיע למצב שבו כל אחד משלם מחיר הגיוני על המתנה הזאת. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תקנו למנכ”ל שלכם שעון רולקס הוא יתרגש מכך מאוד, כי מי מאיתנו לא היה רוצה לקבל שעון יפה ומקורי כל כך? השעונים של החברה הזאת ידועים בעולם כולו ובכל שנה יש קולקציה עוד יותר מיוחדת של שעונים שיוצרו על ידי החברה, כך שאין ספק שתוכלו גם אתם למצוא שעון יפה במיוחד. זו מתנה מקורית ומאוד יפה וזה ברור שכל מנכ”ל שיקבל מתנה כזאת יתרגש מכך מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *