מטיילים וסועדים: סיורים קולינריים בפסח לכל המשפחה

לקראת הפסח מציעות המסעדות הכפריות סיורים המשלבים בין הכרות עם האזור, מפגש עם הטבע ואתרים היסטוריים, וקינוח בסעודה במקום. כך תוכלו לגלות את הפסיפסים הנסתרים באדיבות מסעדת “כרמים” בדרום, או להצפין עד ADAMA בזיכרון יעקב – שם יפתחו בפניכם צוהר לעולמם של מייסדי המושבה.

כולנו יודעים שהחלק העליז ביותר בטיול הוא הגעה למסעדה אקזוטית – ששומרת לנו מקומות ומשלימה את החוויה במיטב המעדנים המקומיים. שתי מסעדות (מצפון ומדרום) החליטו לקחת את החוויה הכי רחוק שאפשר, ומציעות לכם להצטרף לסיורים מודרכים, המשלבים בין אהבת הארץ, האטרקציות ההיסטוריות שבאזור:

במסעדת “כרמים” במושב סגולה בדרום אתם מוזמנים לגלות את הפסיפסים הנסתרים בישראל (המכוסים במעטפת חול דקה במטרה לשמור על יצירות האמנות), לצד מפגש עם צמחיית הארץ, בעלי חיים וארוחה עשירה מתפריט הדגים האביבי במסעדה. את הסיור נפתח בחירבת מדרס שבחבל עדולם בסמוך למושב צפרירים, שם שמור פסיפס מרהיב של כנסיה ביזנטית מהמאה השביעית. נמשיך למערות חזן בסמוך למושב אמציה לגילוי פסיפס בכנסיה משנת 500 לספירה, ונסיים בקבר גלית בסמוך למושב מטע (שלפי המסורת יש לזרוק 3 אבנים על הקבר כאות גנאי) המחביא פסיפס בתוך כנסייה בת 1,500 שנים. לאחר הסיור אתם מוזמנים ליהנות תפריט דגים אביבי שרקח השף סהר רפאל הכולל ממנה ראשונה, עיקרית וקינוח, עם מנות ראשונות של ברבוניות בציפוי פריך על מצע סלט עלים צעירים לימונים כבושים עריסה וסלט ברגול, פילה פלמידה על מצע אספרגוס מאודה ברוטב קרם פלפלים. עיקריות: פילה לברק טרי על מצע פול ירוק חמאה שום יין לבן וזעתר, קדרת לוקוס פרוס עם ירקות שורש, קבב אנטיאס נענע וסומק על תערובת עשבי תיבול ופיצוחים בנגיעות אדומות של חזרת.

סיורי אביב של “כרמים” יתקיימו במהלך כל חודש אפריל בימי שישי ושבת בשעה 9:00 (יציאה ממסעדת “כרמים” בשיירת רכבים). מחירים לסיור+ארוחה : 179 ₪ – מבוגר, 69 ₪ – ילד.

“כרמים” במושב סגולה: 8 ק”מ דרומית לצומת קסטינה, על כביש ת”א |ב”ש (ציר 4) | שעות פתיחה: 24:00 |09:00 (כל ימי השבוע) טל’: 08-8505859 | פרטים נוספים באתר מסעדת כרמים.

בצפון מסעדת ADAMA בקתה קולינארית, מזמינה אתכם להצטרף בחול המועד פסח לסיורים מודרכים באזור זיכרון יעקב, המשלבים לימוד היסטורי, טיול, אטרקציות, חידות ופרסים לצד ארוחה עשירה . במסגרת סיורי הפסח תוכלו ללמוד על הברון רוטשילד, לבקר בספסל האוהבים המפורסם, לשמוע איך הפך חקלאי פשוט לחוקר מוח מפורסם ולגלות את הקשר הסודי בין שרי אריסון לזיכרון יעקב.. כל זאת לצד חידונים, פרסים, סדנאות בצק סוכר כשרה לפסח ושפע אטרקציות, ביניהן תערוכת קרמיקה ואמנות יודאיקה , מכירת יינות מקומיים ועוד. בנוסף לסיור, יחכה לאוהבי האתגרים במסעדת Adama כתב חידה “מזמרין לזיכרון ובחזרה” – כאשר בין הפותרים נכונה תוגרל ארוחה זוגית מלאה חינם. ובזמן שאתם ממלאים את כתב החידה, תוכלו לבחור מבין הספיישלים המיוחדים מתפריט הפסח של Adama, הכולל מנות קניידלך במילוי בשר או קרם בטטה, טפאסים מירקות צלויים, מאפה גרטן תפו”א, סלט עוף ואגוזים, כבדי עוף ביין עם פירה ירקות, אסקלופ עגל צלוי, פילה דג ים ברוטב עגבניות ולימון על פירה אפונה ושני כדורי גלידת סורבט.

סיורי האביב יתקיימו בין התאריכים 26-16 באפריל – חול המועד פסח. יציאה בשעות: 13:30 ו-12:30 בבוקר. סדנאות פיסול פרחים מבצק סוכר בין השעות 16:00-10:00.

מחיר סיור + ארוחה משפחתית 99 ₪ למבוגר, ילדים עד גיל 8 חינם (היציאה לסיור מותנית בהרשמה של 10 מבוגרים)

ADAMA בקתה קולינארית, מעלה הראשונים 8, גבעת זמרין, זיכרון יעקב | אתר הבית: www.adama-bc.co.il. טל’: 054-4315094, 04-6293183, דוא”ל [email protected]

באדיבות: נעמי צ’רפק יחסי ציבור

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *