5 טיפים לרכישה נכונה של תנור אפייה

זהירות, חם מהתנור – חמישה טיפים בולטים וחשובים שיסייעו לכם לרכוש בצורה נבונה וחכמה את תנור האפייה המתאים ביותר עבור הבית והצרכים שלכם:

1. כל תנורי האפייה הקיימים היום נמצאים באתרי חנות מקוונים של מוצרי חשמל ברשת. היכנסו לרשת, לאתרים של יבואנים ומשווקים שונים ובחנו את סוגי התנורים, את המפרטים הטכניים שלהם, את אפשרויות הבישול והאפייה שבהם ובדקו מה אתם באמת צריכים. מה שקובע איזה תנור מתאים לכם, זה לא היופי ולא האופי זה הצרכים שלכם והתועלת שהוא אמור לספק לכם בהתאם.

2. חשבו טוב על השימושים שלכם – האם אתם צריכים תנור דו-תאי או חד תאי. איך אתם נוהגים לאפות מתי ? האם תנור דו תאי יחסוך לכם זמן ? האם אתם אופים הרבה וביחד ? כל התשובות לשאלות האלה יתנו לכם את התשובה לאיזה סוג תנור אתם באמת זקוקים.

3. אל תשכחו למדוד את המקום שיש לכם במטבח. משום מה, עד כמה שזה נשמע טיפשי, אנשים רבים רוכשים תנור מבלי לבדוק כמה מקום יש להם לתנור, ובסוף התנור לא נכנס למקום, כי הם טעו בחישוב או שהם חשבו שיוכלו “לדחוף” אותו בכוח. לכן התאמה של גודל התנור למיקום במטבח היא הדבר הראשון בעצם שיש לעשות כשבאים לרכוש מוצר שכזה.

4. הדבר הבא שאתם צריכים לשאול את עצמכם זה אם אתם מעדיפים תנור בילט-אין כחלק מהמטבח שלכם, או שאתם רוצים תנור עומד. חברת רבות יוכלו להתאים לכם את תנור הבילט-אין לגומחה שיש לכם במטבח. בדקו מחירים והצעות והחליטו.

5. עיצוב זה הדבר הבא שאתם צריכים לשים לב אליו. יש היום דגמים מרהיבים וקלסיים בסגנונות רטרו מדהימים (לדוגמא הדגמים  הבולטים של המותג Gorenje) המזכירים את עיצובי שנות ה-50 וה-60 שיעשו לכם חשק לבשל ולאפות בלי סוף בצבעים כמו: שחור, קרם, לבן, אדום, כחול, ירוק, בורדו, פשוט יפים שיהפכו את המטבח שלכם לא רק לחגיגה של בישול אלא לחגיגה עיצובית מושלמת. לכו על העיצוב של התנור שזורם עם העיצוב של המטבח שלכם או משדרג אותו.

תנור אפיה גורניה

מקווים מאוד שסייענו לכם במעט בהליך בחירה תנור האפייה החדש שלכם –
שיהיה בהצלחה… ובתאבון !

* המידע נמסר באדיבות צוות האתר “אריסטו-שופ” – www.aristos.co.il
חנות קונספט ייחודית  למוצרי חשמל @ שדרות ההסתדרות 160 חיפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *