כיצד נבחר מנעולן לשעת חירום?

לפחות פעם אחת בחייו של כל אזרח יזדמן לו להזמין פורץ מנעולים. בין אם התקלה נגרמת כתוצאה מהינעלות מחוץ לרכב, אובדן מפתחות הבית או בעיה במנעול, חשוב למצוא מנעולן שאמינותו מוכחת. לכן אל תוותרו על הזכות לראות אישור משטרתי על כך שמותר לו לעסוק במקצוע. רק מנעולנים מוסמכים ללא עבר פלילי מקבלים אישור משטרה וזאת למעשה תהיה תעודת הביטחון שלכם להזמנת בעל מקצוע אמין.

טיפים להחלפת מנעול

  • הזמנת מנעול איכותי – לא רק הינעלות מחוץ לבית היא סיבה להזמנת מנעולן. מנעול לא איכותי עלול להישחק או לגרום לכך שהמפתח יתקע בו. כאשר אתם קונים דלת, או מחליפים מנעול, כדאי להזמין או לבקש מהמנעולן שיגיע עם מנעול איכותי שיחזיק מעמד שנים רבות ולא יגרום לצרות.
  • פתירת תקלה באופן עצמאי – המפתח לא נכנס עד הסוף לתוך המנעול? הוא חורק או שהמפתח לא יוצא ממנו, רגע לפני שאתם מזמינים מנעולן ברעננה, אפשר לנסות לפעול בשיטת עשה זאת בעצמה. רכשו ספריי המיוחד לכך, המתינו כמה דקות ובדקו האם עכשיו ניתן להוציא את המפתח מהמנעול. אם זה ממשיך לחזור על עצמו, רצוי להזמין בעל מקצוע כדי לפתוח את התקלה.
  • בית חכם – כיום יותר ויותר אנשים עוברים למערכות בית חכם המאפשרות שליטה מלאה מרחוק על נעילת הדלת. במסגרת המערכות הללנו ניתן להתקין מנעול אלקטרוני המאפשר פתיחה ונעילה מרחוק דרך הסמארטפון. כמו כן אפשר להשתמש בקודן לדלת כניסה. גם במקרה זה חשוב לבחור במערכת איכותית שתחזיק מעמד שנים רבות, מערכת שלא תוביל לתקלות.
  • החלפת מנעול לאחר פריצתו –  איבדתם את המפתח והזמנתם לשם כך מנעולן ברעננה? אל תסתפקו אך ורק בפריצת המנעול כדי שתוכלו להיכנס הבית. החליפו אותו ותדאגו לכך שהמנעולן יגיע עם מספיק מפתחות חדשים לכל בני הבית. הסיכוי הוא קטן  שמישהו ימצא את המפתח שלכם וינסה לפרוץ לדירכם, ובכל זאת מדובר בסיכון שאין כל סיבה לקחת אותו. רק במקרה ולא אבדתם את המפתח –  רצוי להשאיר את אותו המנעול שהשתמשתם בו.

למידע נוסף בנושא: www.a-locksmith.co.il/locksmith-ashkelon/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *