מבחר דילים ומבצעים בתחום הרכב

אתר צרכנות לעם מציג בפניכם את הדילים והמבצעים הטובים ביותר בתחום הרכב והתחבורה בישראל. דילים ומבצעים על מכוניות, אופנועים, קטנועים, ביטוח רכב, השכרת רכבים ועוד. כל זאת ועוד כאן ועכשיו לנוחיותכם. דגמי מכוניות ואופנועי הונדה, רכבי וולוו, מבצעים בביטוחי רכב, השוואת מחירי ביטוח רכב בחברות השונות, קטנועים לנהיגה בעיר, חברות השכרת רכב וליסינג, כל אלה ועוד ניתן למצוא בפוסט חשוב זה בענייני רכב.

הונדה

הונדה יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם רשת השותפים ClickOn לפרסום כל דגמי הרכב של החברה- CIVIC, ACCORD 2.0+2.4, CRV, FRV, JAZZ, LEGEND, HYBRID. לבחירתכם מגוון חומרים שיווקיים לכל דגם.

בהונדה אוהבים לחשוב אחרת, להיות מקוריים, למצוא פתרונות יחודיים… להגשים חלומות. בואו ליהנות מהמחירים החדשים של קטנועי הונדה!

הונדה אופנועים יוצאת במבצע חסר תקדים! קנה קטנוע 2010 , שלם רק 2010 ש”ח והיתרה ב24 תשלומים ללא ריבית והצמדה.

אוויס

חברת אוויס מציעה לקהל לקוחותיה מלאי גדול של כלי רכב חדישים מליסינג ומהשכרה. כלי הרכב באוויס מתוחזקים היטב ומטופלים בהתאם להוראות יצרן. באוויס אחריות מורחבת, אפשרויות מימון מגוונות, פריסת תשלומים וטרייד אין.

וולוו Volvo

מותג היוקרה השבדי יוצא בשיתוף פעולה ייחודי עם רשת השותפים ClickOn לפרסום כל דגמי המותג!- S60, C30-רגיל, 2.5 ליטר וטרייד אין, רכבי שטח בטרייד אין, S80, V50 ורכב הפרימיום- XC60.

AIG ביטוח רכב

ענקית הביטוח AIG יוצאת בקמפיין לעידוד הצטרפות לשלושת התוכניות הייחודיות בביטוח רכב – LADY AIG, AIG 50+, AIG FAMILY. מגוון התוכניות מאפשרות חסכון של עד 40% בביטוח הרכב המקיף.

שלמה SIXT

קבלו שלושה מסלולים לרכישת רכב חדש בשיטת הליסינג הפרטי של שלמה SIXT- מסלול קל, גמיש ועצמאי- 30 תשלומים חודשיים+מקדמה ולאחר סיום התקופה עומדות בפניך 2 אופציות- קניית הרכב או מעבר מיידי לרכב חדש!

שלמה SIXT החברה הגדולה בישראל למכירת רכב מיד ראשונה! קבל הכי אחריות שיש לשנה!, התחייבות לקניה חוזרת, טרייד אין אפקטיבי ומגוון אפשרויות מימון עד 100%.

ליסקאר השכרת רכב

ליסינג לעסקים במחירי סוף שנה! לדוגמא- סובארו B3- 1760 ש”ח לחודש, שברולט מאליבו- 2340 ש”ח לחודש ועוד.

השוואת ביטוח רכב

כיום, לפני שמחדשים את הביטוח לרכב, חשוב מאוד לגלות את ההיצע בשוק ולברר את המחיר הטוב ביותר. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן: אנו מציעים לך שירות בעזרתו תקבל השוואה בין מספר חברות מובילות על סמך הפרטים והצרכים האישיים שלך. בין אם יש לך מאזדה, BMW או כל רכב אחר – בעזרת ההשוואה תוכל לחסוך זמן ועשרות אחוזים בתשלומי ביטוח מקיף, צד ג’ וחובה. השירות ניתן בחינם וכל שעלייך לעשות זה רק למלא טופס קצר!

מערכת AWACS אווקס

מערכת AWACS מבית MobilEye מתריעה על מצבים מסוכנים בהם סטיה מנתיב, אי שמירת מרחק וסכנת התנגשות ברכב שלפנים ויכולה להציל חיים. מערכת מעולה לנהגים חדשים כוותיקים שתתריעה בפני מצבים מסוכנים בכביש. שווה להשקיע בכדי להציל את חייהם של בני משפחותיכם ושלכם.

קורס נהיגת מרוץ

משחק טריויה מדהים- ענו על שאלות טריויה בנייד ותוכלו לזכות בקורס נהיגה מטורף במכונית מירוץ אמיתית!

קטנועי פיאג’ו Piaggio

פיאג’יו בברלי – לאופנוע Beverly יתרונות רבים החל ממושב מיוחד לשניים המשפר את נוחות הנסיעה ומרחיב את שדה הראייה ועד את מיגון רוח משופר עם גלגלי 16″ המיועדים לגהץ את מהמורות הכביש ולהפוך את הרכיבה לחלקה. כל אלה, כשהם עטופים במנוע ובתמסורת המצוינים של פיאג’ו, את ה-BEVERLY לכלי זריז ומענג ומאפשרים ליהנות מחוויה אחרת של רכיבה: נוחה ורכה מצד אחד, אך זריזה וספורטיבית מצד שני.

פיאג’יו MP3 – ההמצאה המהפכנית ששינתה את פני עולם הרכיבה, מאפשר לך לבלום ולפנות בביטחון מושלם גם על כביש רטוב וחלק. הצטרף למאות אלפי רוכבים בכל העולם המגלים שלא צריך לוותר על ביטחון כדי ליהנות מכל היתרונות וההנאה שברכיבה. MP3 מעניק לך חווית רכיבה שפשוט חייבים לנסות כדי להאמין.

פיאג’יו X-EVO – פעם בעשור נוצר רגע בו העולם הדו גלגלי עוצר את נשימתו. ה – X-EVO מגדיר מחדש למה ניתן לצפות מקטנוע בכל קטגוריה אפשרית. הוא מהיר וחזק בכל כביש, זריז וקליל בפקקים, חזק ויציב. בכביש הבינעירוני, יש לו מתלים שמגהצים כל מהמורה, טכנולוגית בלימה חדשנית, חללי אחסון לציוד של שני רוכבים ועוד. X-EVO הוא החבילה המושלמת לרוכב שלא מוכן להתפשר על כלום.

בקרו בדף זה מדי פעם בכדי לראות אם התעדכנו מבצעים נוספים בתחום הרכב או התווספו דילים חדשים.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *