מכשירי קשר נישאים

כניסתו של הטלפון הנייד אל חיינו, שינתה אותם בכל כך הרבה מובנים, שכיום אנחנו מתקשים בכלל להיזכר כיצד היינו מתנהגים ופועלים לפני קיומו של הטלפון הנייד. יחד עם זאת, ישנם דברים שהטלפון הנייד לא יכול להחליף, על אף שהוא נראה כמו התחליף האולטימטיבי עבורם. מכשירי קשר נישאים היא דוגמה נהדרת לכך. המדובר על מכשירי קשר שאיתם ניתן להתקשר למרחקים ארוכים של עשרות ומאות קילומטרים, מקצה הארץ עד הקצה השני, או לחלופין לתקשר בתוך מבנה סגור, או בתוך שטח מוגדר, וזאת באמצעות תדרי רדיו העוברים באוויר הפתוח.

הצורך בתקשורת מיידית, בעיקר במקום העבודה
כל מי שזקוק למכשירי קשר כאלה, יודע להעריך גם את ההבדלים בין מכשירי קשר נישאים ובין טלפונים ניידים. הטלפון מבוסס על יצירת קשר באמצעות חיוג מספר, מעבר של תהליך ליצירת קשר באמצעות מערכת התקשורת, וקיום שיחה. יחד עם זאת, במקרים רבים, התקשורת הנדרשת לנו היא תקשורת של משפט אחד, שני משפטים או שלושה, שיחה קצרצרה שאנחנו רוצים להשלים במהירות ובקלות, מבלי לעבור את כל תהליך החיוג עבור כל משפט קצר או עדכון קצר שאנו רוצים לקבל.

שלל אפשרויות תקשורת ייחודיות
במקרים אלה, מכשירי קשר נישאים יכולים לספק לנו את האפשרות לשמור על ערוץ קשר פתוח מול כל החברים ברשת, כך שבלחיצת כפתור נוכל להחליט מי בדיוק ישמע את הפניה שלנו בקשר, האם זה יהיה חבר אחד ספציפי ברשת, האם אלה יהיו שניים או שלושה חברים ספציפיים, או שאולי כל החברים ברשת בו זמנית. מכשירי קשר כאלה יכולים לספק לנו יכולות תקשורת נוחות יותר, יעילות יותר ומידיות יותר, שאת חלקן כלל אי אפשר לבצע באמצעות טלפונים ניידים.

מתאים למגוון רחב של תחומים וענפים במשק
השימוש במכשירי קשר שאותם אפשר לשאת בכיס או ביד, הוא שימוש שיכול להתאים למגוון רחב של תחומים, ענפים וארגונים במשק. זה יכול להיות מפעל גדול ורחב ידיים שבו יש לשמור על קשר בין בעלי תפקידים שונים באופן רציף, חברת שליחויות, חברת אבטחה, מערכת הפקה של אירועים וכדומה. בכל המקרים הללו, מכשירי הקשר מאפשרים תקשורת מקצועית, מהירה ואפקטיבית מאוד.

Portable radios

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *