טיפים למעבר דירה – מעבר בטוח בקלות ובמהירות

עוברים דירה? אתם זוג צעיר שעוזב את בית ההורים ועובר למשכן חדש? מפנים את המשרדים לטובת מבנה חדש? כל אחד מכם  בטח חיפש, שאל דרש וחקר אחרי שירותי הובלה, בין כל שאר המטלות של אדם המתכנן הובלת דירה, ומלבד שזו שתהיה אחראית להעביר לו את כל התכולת דירותו ממקום ישן לחדש. השאלה, אם אנחנו נותנים מספיק את הדעת בגודל החשיבות של הנושא ההובלה.

אז ברור שבעניין הובלת דירה או משרד החדש, אנחנו נשאל ונבדוק היטב את המיקום הגיאוגרפי, וגודל החדרים, את כמות האור שנכנסת מבעת למרפסת וכמה מקלחות יש בדירה, אבל כשנגיע להובלה עצמה סביר להניח שנתמקד במחיר, נתמקח מעט ונסגור עסקה.

בחירת שירותי הובלה
אסור לשכוח כי קיימת חשיבות רבה לבחירתכם. הרי אתם מפקידים בידי החברה שבחרתם להובלת הדירה שלכם, את כל רכושכם, בין אם זה ציוד המשרד שלכם שכולל מסמכים וניירת חשובה, ובין אם זה חדר השינה שלכם שהשקעתם בו את מיטב כספכם ובחרתם אותו בקפידה, מעץ מלא ובדיוק בצבע שרציתם..  אם כך כיצד יתכן שלא תבדקו היטב את כל הפרטים בנוגע להובלה? איך נדע שאנחנו בידיים טובות ואחראיות? אם כך חלה החובה עלינו לבדוק היטב את טיב החברה שאיתה אנחנו מחליטים לסגור את שירותי ההובלה שלנו, החל ממועד ההעברה של הציוד, ועד לפרוק הקרטונים בחדרים. עליכם להיות שם כל הזמן, לדאוג שהתכולה שלכם בידיים טובות!

חברת הובלות מומלצת
כל אלו ועוד יהיו לכם לעזר ויסייעו בקבלת ההחלטה על חברת הובלות מומלצת שאת שירותיה תרצו לשכור. אלו פרמטרים שיתנו לי מדד על אופי החברה והתנהלותה, עד כמה הם מיומנים ומקצועיים, כמה ניסיון בהובלות יש להם, והאם יש להם ביטוח להובלה וביטוח לתכולה. הרי לא תסכנו את הציוד והתכולה שלכם, ואני בטוחה שלא תרצו להיות שפני ניסיונות … בדקו כי אתם מפקידים את הציוד שלכם בידיים אחראיות!

חשוב מאוד להתחיל ולבדוק את כל הפרטים עוד בהכנות המעבר ולא כשאתם כבר על ”קרטונים” , הדבר יתן לכם את יכולת החיפוש אחר חברת הובלות מומלצת מיומנת והמקצועית ביותר, אתם תעשו את הדברים מתוך שקט נפשי ויישוב הדעת, ולא תתנו לדבר להלחיץ אותכם. אנחנו מבקשים ומקבלים בדיוק מה שאנחנו מבקשים, נותנים למובילים דגשים על כל פרט קטן, וכך אנחנו בטוחים שאנחנו מעבירים את הציוד שלנו אצל הטובים ביותר.

hovlat dira

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *