מיזוג האוויר בישראל – קביעת סטנדרטים חדשים של חברת טורנדו

כצעד ראשון במהלך השיווקי החדש של קביעת סטנדרטים חדשים מתחייבת טורנדו לביקור טכנאי בתוך יום מהרגע שהתקשרתם למוקד שרות הצרכנים. מי מאיתנו לא עברה בירוקרטיה בשביל להזמין טכנאי הביתה כאשר המזגן התקלקל? תמיד ממתין על הקו המון זמן, טכנאי מגיע לאחר שבועיים מרגע הקריאה ועוד…

חברת טורנדו המשווקת פותחת את עונת המזגנים במהלך שיווקי חדש לקראת העונה החמה שעיקרו: הנהגת תחום מיזוג האוויר וקביעת סטנדרטים חדשים לבעלי מזגני טורנדו ומוצרי אחרים של החברה. במסגרת המהלך, חברת טורנדו פרסמה בטלויזיה סדרת פרסומות. טורנדו מתחייבת טורנדו לביקור טכנאי בבית הלקוח בתוך יום מרגע הפניה למוקד, כאשר בחברות המתחרות ביקור טכנאי בתקופת הקיץ הינו בתוך 3-4 ימים מינימום. מדובר בהתחייבות שירותית שלא קיימת בקרב אף חברה נותנת שירות בישראל.

ההחלטה בחברת טורנדו להתחייב לביקור טכנאי בתוך יום התקבלה לאחר הבנה מסקרי שוק וקבוצות מיקוד של חשיבות מהירות ויעילות השירות בחברות מיזוג אוויר עבור הצרכן שלא אוהב להמתין בחום לביקור טכנאי. עד לרגע זה שום חברת מיזוג אוויר לא עשתה זאת. חברת טורנדו הראשונה שהחליטה להשקיע משאבים רבים כדי לאפשר התחייבות מסוג זה: הגדלה משמעותית של ההון האנושי במערך השירות, מערכות מחשוב מתקדמות המאפשרות לנציגי השירות לאתר את המיקום של הטכנאי בזמן השיחה ולזמן ביקור בבית הלקוח תוך מספר שעות, פתיחת חדר בקרה ושליטה המנהל את הטכנאים בשטח באמצעות מערכת איתורן ומוודא את דיוק זמני הביקור ועוד.

טורנדו מציגה בפרסומות שלה שפה תקשורתית חדשה שלא כוללת את אלמנט הדיבור במקהלה וההומור שהיו עד כה בפרסומות, אלא מתבססת על ספורט מרוצי המכוניות “פורמולה 1”, ומתמקד בצוות הטכנאים מקצועי שנותן שירות לנהג. צוות פורמולה מוצג כמטאפורה לערכי המקצוענות, המהירות והיעילות של שירות טורנדו למזגנים ומוצרי צריכה אחרים.

גלית מסד, סמנכ”ל השיווק של חברת טורנדו מסבירה: “השנה החלטנו לפתוח את עונת המזגנים עם התמקדות במצוינות בשירות. מצוינות בשירות דורשת התחייבות ברמה חוצה חברה והשקעת משאבים רבים מרמת ההון האנושי ועד שדרוג הטכנולוגיה ומערכות המחשוב. הרצון להשקיע במערך שירות, כפי שאף חברת צרכנות אחרת בישראל לא השקיעה עד היום, נובע מהתבונה כי שירות מצוין, בייחוד בתחום מיזוג האוויר, הופך לקוח ללקוח נאמן ושגריר ללקוחות נוספים.”

קניית מזגנים מומלצת בחנות אלקטרו שופ – מוצרי חשמל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *