כיצד אמיר יקותיאל משנה את פניה של הוד השרון?

קבלנים ויזמים רבים בוחרים לבנות את הפרויקטים שלהם בתל אביב כי הם בטוחים ששם מסתתרות העסקאות הגדולות והרווחיות ביותר. בזמן שרוב אנשי המקצוע הולכים עם הזרם ולא חושבים בצורה יצירתית, אמיר יקותיאל מחליט לחשוב מחוץ לקופסא ולבנות בניין משרדים מרהיב בעיר שבה גדל הוד השרון.

המרחק מתל אביב קצר מאוד והפוטנציאל הגלום בעיר הוא עצום ולא לחינם איש העסקים אמיר יקותיאל החליט להפוך את העיר שהייתה מנומנמת יחסית מבחינת נדל”ן עד לפני מספר שנים לאימפריה של ממש בתחום. מתחם העסקים יבנה בסמוך לרכבת והוא יכלול משרדים מכל תחומי החיים. הבניין יכיל ככל הנראה 18 קומות ובהתאם לגודל המבנה גם יוקצו מספר חניות בהתאם. היזם אמיר יקותיאל מבין את הפוטנציאל שיש בהוד השרון ובשיתוף קבלנים ויזמים נוספים הולך להעמיד את אחד מבנייני המסחר המרהיבים ביותר בישראל.

לשנות עיר שלמה בפרויקט אחד
עבור הקבלן אמיר יקותיאל לא מדובר בעוד פרויקט אלא בפרויקט שקרוב מאוד לליבו. אמיר יקותיאל היזם המצליח גדל והתחנך בהוד השרון וזו למעשה ההזדמנות שלו להחזיר לעיר שלו על כל השנים. אחרי פרויקטים מוצלחים לסטודנטים יקותיאל מחליט לפנות גם למגזר העסקי ומספק מקומות עבודה בראש ובראשונה לתושבי העיר. הפרויקט אמור להיות הפנינה של העיר ואחרי שנים רבות של שקט בגזרת הנדל”ן בעיר בפרט ובאזור בכלל אפשר להגיש שיקותיאל שם את הוד השרון על המפה.

קשה מאוד לשנות מיצוב של עיר, הפרויקטים של אמיר יקותיאל אמורים לשנות את היחס של תושבי המרכז ותושבי השרון כלפי הוד השרון ולהפוך את העיר למקום מצוין עבור עבודה ופרנסה. אין הרבה קבלנים ויזמים שיכולים לשנות פנים של עיר, אם הכל יילך לפי התכנון יקותיאל אמור לעשות זאת ובגדול.

לחשוב מחוץ לקופסא…
בניית בניין המשרדים שיכלול כמעט עשרים קומות בעיר שקטה ורגועה זו החלטה שדורשת תעוזה ואומץ לב ולא כל קבלן או כל יזם היה מחליט ללכת על הפרויקט הזה בכל הכוח. איש העסקים אמיר יקותיאל הוא לא יזם או קבלן רגיל מסתבר, הוא רואה את האופק היותר רחוק והוא מעיד על עצמו שיש לו תכניות גדולות נוספות עבור הוד השרון. בזמן שכולם מחפשים את הדרך והמשאבים לבנות בתל אביב הצפופה והעמוסה יקותיאל מציע לכל תושבי המרכז לצאת רגע ולחשוב ביחד איתו מחוץ לקופסא.

המרכז המסחרי והעסקי ייבנה ליד תחנת הרכבת בהוד השרון מה שמבטיח לכולם הגעה נוחה וחזרה מהירה הביתה בסוף יום העבודה. הרבה מאוד עובדים ינועו למרכז המשרדי עם סיום העבודות, הרבה מאוד אנשים יזכו לעוד כמה שעות בשבוע עם בני המשפחה אחרי שיחסכו את הזמן בפקקים והרבה מאוד בעלי עסקים ישמחו להגיע למרכז מסחרי הכולל משרדים וחנויות בחיוך רחב בכל בוקר והכל זכות איש אחד עם רעיון גדול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *