טיול בדרום אפריקה – איפה כדאי לבקר?

דרום אפריקה היא מדינה רחבת ידיים המשתרעת על פני נופים טבעיים מגוונים. לפני המטייל בדרום אפריקה נפרשות אפשרויות רבות: לצפות בנופים עוצרי נשימה, לטייל בספארי שבו יפגוש מגוון רחב של חיות בר ולחוות חוויה אנתרופולוגית ייחודית במפגש עם תרבויות אפריקאיות ששרדו עד היום. המדינה שהשתחררה מעול האפרטהייד מקבלת בברכה את פניו של התייר, ומזמינה אתכם לבחור את האטרקציה שלכם ולגלות את קסמה של דרום אפריקה. למען אלו מכם המתכננים מסע לדרום אפריקה, ליקטנו מספר אטרקציות שלא תרצו לפספס.

טבע פראי במלוא הדרו

בדרום אפריקה שמורות טבע רבות, חלקן אף שמורות פרטיות. תוכלו לערוך בהן סיור מודרך שיחשוף לפניכם את סודות הטבע המקומי. בזמן טיול בדרום אפריקה מומלץ לבקר בפארק קרוגר, הפארק הלאומי הגדול ביותר בדרום אפריקה, שבו תוכלו לראות פילים, אריות, נמרים, קרנפים, בופאלו, ג’ירפות, זברות, היפופוטמים ועוד שפע עצום של חיות בר בסביבתן הטבעית. פארק קרוגר פועל ברמת תחזוקה גבוהה, ואין בעיה לנוע בכבישיו ברכב פרטי.

חוויה אורבאנית

לחובבי הכרך מומלץ לא לפספס ביקור בעיר קייפטאון הידועה ברחבי העולם בזכות יופייה, וממוקמת בלב תפאורה טבעית דרמטית שכאילו הוזמנה מראש, עם הר השולחן הצופה עליה מלמעלה ועם חופיו הקסומים של האוקיינוס האטלנטי מלמטה. העיר שופעת הפתעות ארכיטקטוניות, מוזיאונים, מסעדות ומקומות בילוי. אל תחמיצו ביקור בנמל שוקק החיים, באקווריום ובהר השולחן המוכר והידוע, שהפך לאחד מסמליה של העיר. בנוסף, קייפטאון מהווה נקודת מוצא למסלולי יום כמו טיול למושבות הפינגווינים בכף התקווה הטובה או הפלגה לאי רובן.

טיול בדרום אפריקה

דרך הגנים

מי שעיתותיו בידו ומתעתד לנוע בדרום אפריקה ברכב שכור, יוכל להתענג על כל שכיות החמדה הנמצאות לאורך מאתיים הקילומטרים של נתיב הגנים. הדרך עוברת בין עיירות ציוריות, מצוקים תלולים, נהרות ויערות, חופים בתוליים ומפרצים ציוריים. עושר הצמחייה לאורך הדרך העניק לה את שמה, ולאורכה תמצאו אינספור הפתעות ואטרקציות כמו קהילות של אמנים, יקבים ואחוזות מפוארות.

רכבת נוף

בדרום אפריקה נמצאים נתיבי רכבות המספקים לנוסעים חווית נוף עוצרת נשימה, ונחשבים בין נתיבי הרכבת היפים ביותר בעולם. שניים מהמסלולים הידועים ביותר הם הרכבת הכחולה, המעניקה חוויה מפנקת במיוחד הכוללת תאים מהודרים ובהם מזגן, טלוויזיה, טלפון, שירותים ומקלחת פרטיים. כמו כן, ברכבת הכחולה מוגשות ארוחות גורמה וניתן יחס אישי לכל נוסע. רכבת הצ’ו צ’ו, לעומת זאת, היא רכבת קיטור המספקת לנוסעיה נסיעה נוסטלגית בת שעתיים לאורך מסלול של כחמישים קילומטרים בנתיב הגנים.

הרי הדרקון

הרי דרקנסברג, הלא הם הרי הדרקון, מכניסים את המטייל בהם לעולם טבעי ירוק ומלא הוד. יש הטוענים כי אזור זה היווה את ההשראה לכתיבת הטרילוגיה המפורסמת “שר הטבעות”. האזור כולו מרשים ויפהפה, ואם אתם כבר שם – אל תחמיצו ביקור במפלי טוגלה, במצוק האמפיתיאטרון ובקניון הנהר בלייד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *