כיצד לבחור תנור בישול ואפיה משולב מתאים וטוב לבית שלכם?

לא היינו צריכים את תכניות הבישול למיניהן בשביל לדעת שהישראלים אוהבים לבשל ולאפות, לא היינו צריכים את כל הריאליטי אוכל בשביל לגרום לנו להיכנס למטבח, הרי הגבר והאישה הישראליים אוהבים לבשל לא פחות מכמה שהם אוהבים לאכול. זו הסיבה שבכל מטבח נמצא כיום מגוון מכשירי חשמל לבישול ואפייה, כמעט בכל מטבח נמצא היום תנור בישול ואפייה משולב.

הרעיון של תנור בישול ואפייה משולב הוא אחת האטרקציות של כל מטבח ביתי, הן מטבחים של זוגות ומשפחות צעירות והן מטבחים של משפחות עם ילדים. עם במשך שנים היינו רגילים להשתמש רק בסוג אחד של תנור, הרי שבמהלך הזמן החלו להופיע תנורים מתוחכמים עם אפשרות של בישול ואפייה ביחד, תנור חסכוני ונוח לשימוש. על מנת לעזור לכם לבחור תנור בישול ואפיה מומלץ שיתאים לצרכים וליכולות שלכם, החלטנו ליצור כאן רשימה של מספר נקודות שיש לשים לב אליהם, אנחנו נחלק את הרשימה ל-3 חלקים.

התנור והמטבח
בחלק הראשון נתייחס למיקום התנור במטבח עצמו. לשם כך עלינו לשם לב לגודל התנור ולשטח שהוא תופס במטבח. על מנת שנוכל לעבוד עם התנור בצורה נוחה, עלינו לוודא שהוא לא תופס שטח נרחב וניתן להציב אותו במקום נוח. זה צריך במקום בו נוכל לעבוד איתו בצורה בטוחה, שלא יפריע במעבר, וכן שהחום של הבישול לא יפריע ולא יתפשט במטבח ובכלל בבית.

המיקום האידיאלי הוא לשים את התנור ליד החלון, במידה וזה אפשרי, לא קרוב לכניסה או ליציאה למטבח, וכשסביבו יש שטח מת על מנת שנוכל להכניס את המגשים אל תוך התנור בעת האפייה, בצורה נוחה.

התנור והאופציות
אולי הדבר החשוב ביותר שעלינו לבדוק בזמן שאנחנו רוכשים תנור בישול ואפייה. אילו אופציות קיימות בו, האם הוא יכול לשרת אותנו נאמנה.

לשם כך, עלינו לבחון עלינו סוגי אפייה יש בתנור (רגילה,טורבו, טורבו חצי אקטיבי, גריל), אילו וכמה תוכניות בישול יש בו, כמה תאים יש לו (בדרך כלל נהוג שיש שני תאים), נפח התנור, אילו וסתים וטיימרים יש לתנור (רצוי שיהיה לו טיימר דיגיטלי שמפסיק את פעילות התנור ולא רק מתריע על סיום קרוב), שעון שבת ועוד. מלבד אופציות הבישול והאפייה שלו, יש להתייחס גם לאופציות הניקוי של התנור. להזכירכם התנור מתלכלך לעתים קרובות ועל כן יש לדאוג שאפשר יהיה לנקות אותו בצורה פשוטה וקלה.

אחריות ובטיחות
שימו לב לכל הנושא של הבטיחות של התנורים, זה מתייחס גם לסוג הדלתות, וסתים וטיימרים, מנגנון הנעילה ומנגנון החימום של התנור. לגבי אחריות, יש לוודא שאתם מקבלים אחריות מלאה על התנור עם אפשרות החלפת חלקים וביקור טכנאי בבית. תנורים לא נוטים להתקלקל ובכל זאת תמיד טוב שיש אחריות שמגינה עליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *