טיפולי מיקרופיגמנטציה

טיפול מיקרופיגמנטציה הינו טיפול שבמהלכו מוחדר צבע לתוך השכבה העליונה של העור. הצבע מתבסס במקומו ונקשר לרקמות הפנימיות למשך שנים רבות (כ 3 שנים), וכך, מקבל המקום שנצבע גוון שמדמה זקיקי שיער. מקובל לבצע פיגמנטציה בעיקר על קרקפות אבל הוא מתבצע גם על גבות. טיפול כזה שנעשה בצורה מקצועית ונכונה יוצר אזור צבוע שמתמזג עם השיער הקיים, כך, שקשה למצוא הבדלים בין שני האזורים המתמזגים זה אל זה. הפיגמנטים המוחדרים מכילים חומרים ומינרלים טבעיים המותרים לשימוש על ידי רשויות הבריאות הבינלאומיות, האמריקאיות והישראליות. טיפולים אלו נועדו לצרכי אסתטיקה אבל גם למטרות שיקום הנדרשות לאחר תאונות, חבלות, ניתוחים, טיפולי קוסמטיקה ואחרים שלא עלו יפה ועוד. טיפולים אלו מסייעים מאוד לשיקום הביטחון העצמי הירוד של הסובלים מתופעות התקרחות או מבעיות אסתטיקה דומות.

מהלך הטיפול

הטיפול נעשה בקליניקה מקצועית על ידי מומחים לנושא. במהלך הטיפול מחדירים את הפיגמנטים באמצעות מכשור מיוחד עליו מותקנת מחט זעירה שחודרת לתוך שכבת העור במהירות גבוהה ובקצב אחיד. היא אינה מגיעה אל נימי דם וכך לא נוצר דימום כלשהוא. על מקום הטיפול מורחים חומר מאלחש שנועד לעמעם ולמנוע כאבים אפשריים. הטיפול מתבצע במהלך פגישה אחת ומסתיימת רק לאחר קבלת המראה המושלם שמכסה את אזור הקרקפת המטופל ומקנה מראה של ראש מלא. יש צורך להכניס כמות פיגמנטים מתאימה. הפרזה בכמות או המעטה בה יכולה למנוע מראה אחיד וחלק, ולכן, נדרשת לעבודה יד אומן מיומנת. קיימת אפשרות לבחור את הגוון המבוקש מתוך מספר סוגי צבעים קיימים. הטיפול מתאים למגוון קרחות, כאלו שהינן מלאות ואחרות שיש בהן מפרצונים פזורים.

סיבות להתקרחות

יש סיבות שונות להתקרחות. חלק מהן נובע מגנטיקה, אחרות ממחלות שתוקפות את העור, מניתוחים שהותירו צלקות, משימוש בתרופות או בסמים, מדיאטות, מתופעות הורמונאליות ועוד. פיגמנטציה מצליחה לתת מענה מוצלח במקרים הללו. במקרים של טיפול לאחר צלקות מוודאים קודם כי הצלקת אכן הגלידה לחלוטין וכל האזור יבש ומוכן לטיפול. לרוב, תהליך התקרחות הינו הדרגתי שמתפתח ככל שעוברות השנים, וצריך לציין, כי ניתן לבצע טיפול בכל שלב. כמובן, שניתן לחזור על טיפול מחודש לאחר שהצבע המקורי של הטיפול הקודם נעלם או דהה. טיפול מיקרופיגמנטציה מקובל לעשות אצל גברים ונשים כאחד, והוא מתאים מאוד לגברים בעלי שיער קצוץ ודק. אחד היתרונות העיקריים בטיפול הוא הקלות והמהירות הרבה שבו הוא נעשה. הוא בטוח מאוד, ומשום כך, מועדף על טיפולים מורכבים ויקרים אחרים דוגמת השתלת שיער.

קליניקה מקצועית

מומלץ לבצע את הטיפול בקליניקה מקצועית אשר ברשותה יש תשתית מתאימה. יש בה מומחים לביצוע פיגמנטציה בעלי ידע רב וניסיון מצטבר, וכן, מכשור מודרני שמיועד לכך. הנהלת הקליניקה עושה שימוש בחומרים איכותיים המאושרים מבחינה רפואית אשר מחזיקים מעמד זמן רב ללא דהייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *