מתנות למפקד או למפקדת?

כולנו אוהבים לקבל מתנות, כולנו גם משקיעים מחשבה, זמן וכסף ברכישת מתנה למי שחשוב לנו לשמח אותו.

לא פעם אנשים מוצאים את עצמם רצים אחר רעיון מוצלח וקולע למתנה עבור מישהו יקר. מתנה עשויה להיות חפץ שימושי שחסר למקבל, מתנה יכולה להיות גם פריט סימבולי שבא לבטא קרבה, קשר ומחשבה. ומתנה יכולה להיות פריט מפנק שמבטא את הרצון לתת ולהקל. כאשר עומדים לפני רכישת מתנה האתגר עשוי להיות גדול. שכן לא קל להחליט איזו מתנה תקלע למטרה ואיזה פריט יהיה שימושי ומועיל. בואו לקרוא ולקבל טיפים לרכישת מתנה מוצלחת.

כך רוכשים מתנה מוצלחת

  • חושבים על המקבל – הכלל הבסיסי והראשוני בכל מה שקשור לרכישת מתנה היא המחשבה על המקבל. אתם מחפשים מתנות לחיילים? חשבו על המקבל ועל הצרכים שלו. על ההרגשה שלו ועל המצב בו הוא נתון. על הסיבה לרכישת המתנה ועל הציפיות שלו. ככל שתצליחו להיכנס לנעליים שלו, ככל שתטיבו לחוש את הרגשות שלו יהיה לכם קל יותר לקלוע למטרה ולרכוש לו את המתנה המוצלחת והנכונה לו. כך הוא יהיה מופתע יותר ויחוש שחשבתם עליו באמת.
  • בוחנים אפשרויות – כאשר ברור לכם מה המקום של המקבל אתם עוברים לשלב הבא ואתם מתחילים לבחון ולחפש מהן האפשרויות הקיימות. מתנה ניתן כמובן לקנות בחנות מתנות, שם את יכולים לפגוש תחת קורת גג אחת מגוון מוצרים שמתאים לתת אותם כמתנה. אבל לא תמיד המתנה המתאימה ממתינה לכם דווקא בחנות מתנות. כי אם אתם רוצים להעניק ספר, פריט דיגיטלי או מוצר טיפוח תוכלו למצוא אותו בחנות הייעודיות.
  • אולי גאדג’טים? אם אין לכם רעיון למתנה מוצלחת כדאי לחשוב על אפשרות של גאדג’ט. מדובר על תחום עשיר ומרובה פריטים שכולל חפצים שונים ויצירתיים שנועדו להקל על החיים או לשעשע את המשתמש. ולכן אלו פריטים שעשויים להיות מתאימים מאוד למתנה. במיוחד אם מדובר על מי שיש לו את כל מה שהוא צריך ולא חסר לו חפצים שימושיים. אנשים כאלו קשה להפתיע והאתגר לשמח אותם עם פריט או חפץ הוא גדול יותר.
  • הברכה – זכרו שהברכה שאתם מצרפים למתנה משדרגת כל מתנה והופכת אותה לבעלת משמעות וחשובה יותר. ולכן לא משנה מה רכשתם ואיזו מתנה החלטתם לתת, השקיעו ברכה וחשבו על המילים, כתבו אותם על כרטיס נאה ואל תוותרו על זה. אמנם בעידן שלנו קל לכתוב כמה מילים בווטסאפ או בהודעת טקסט, אבל אין כמו כרטיס מיתולוגי שמלווה את המתנה. הברכה הזו משדרגת ונותנת ערך מיוחד למתנה שאתם מעניקים.

רוצים לקנות מתנה למפקד? לחייל? אכן, לא תמיד קל לקלוע לטעמו ולמצוא את הפריט הנכון והשימושי. אבל אם תחשבו עליו, תשקיעו מאמץ ותתורו אחר רעיון קולע אתם תוכלו להפתיע ולשמח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *