5 מקומות מדהימים בויאטנם שאסור לכם לפספס

ויאטנם הקסומה ידועה כאחת הארצות האקזוטיות, המסקרנות והמגוונות במזרח הרחוק כולו. הנופים המיוחדים, המגוון האנושי המעניין, הטבע המרהיב והמאכלים המיוחדים, כולם הופכים אותה ליעד תיירות פופולרי ומבוקש.
אם גם אתם נשבתם בקסמה, אספנו עבורכם את המקומות הייחודיים, המרהיבים והמעניינים ביותר במדינה, שאם אתם כבר מגיעים אליה, לפספס ביקור בהם תהיה החמצה אדירה.

אל תחמיצו:

אמנם הדף קצר מלהכיל את שלל המקומות הנהדרים שוייטנאם טומנת בחובה, אבל בגלל שהיינו חייבים לבחור חמישה, אנו מקווים שעמדנו במשימה בכבוד.

האנוי- האנוי היא בירת וייטנאם והיא העיר השנייה בגודלה במדינה. “האנוי” בשפה הויאטנמית פירושה “גדת הנהר” ואכן העיר שוכנת לה לאורך גדת הנהר האדום. בנוסף לנהר האדום, בהאנוי ניתן למצוא אגם מיוחד במינו, עיר עתיקה ומיוחדת המשלבת בין סגנונות בנייה עתיקים לסגנונות מודרניים ומוזיאונים רבים בנושאים שונים המציגים את ההיסטוריה המפוארת של העיר ושל המדינה כולה. אנו ממליצים לכם לצפות בתיאטרון הבובות על המים, לבקר בשווקים הססגוניים ולטעום את האוכל המקומי המיוחד.

סאפה- סאפה היא עיירה מיוחדת במינה אשר שוכנת על הר בין טרסות אורז ציוריות. בעבר נשלטה סאפה על ידי העם הצרפתי אך כיום רוב התושבים החיים בה הם נצר לשבט מונגולי. סאפה היא יעד עלייה לרגל לכל מי שאוהב לצלם ומתעניין בתרבויות שונות. מסביב לסאפה ישנם כפרים מיוחדים במינם שכדאי לבקר בהם וטיול בטבע היפיפייה המקיף אותה הוא בגדר חובה!

סייגון- סייגון היא עיר חיה, תוססת ותיירותית. עיר זו היא עיר שעשירה בהיסטוריה, חלקה קשורה גם למלחמות השונות שידעה. במהלך מלחמת ויאטנם היא שימשה את הצבא האמריקאי בתור עיר מרכזית. בשנת 1975 נכבשה סייגון על ידי צפון ויאטנם ושמה שונה להו צ’י מין על שמו של מנהיג צפון ויאטנם הכובשת. תושבי העיר עדיין ממשיכים לקרוא לה סייגון. בעיר תוכלו לחזות בארמון האיחוד מחדש שמספר את סיפור המלחמה והכיבוש, בקתדרלת נוטרדאם שהיא קתדרלה מרשימה ומיוחדת שנבנתה בסגנון צרפתי וכן לבקר במוזאונים הרבים שמציגים את ההיסטוריה העתיקה והחדשה יותר של העיר.
הלונג ביי- הלונג ביי הוא מפרץ שמכיל בתוכו מעל ל-2,000 איים. המקום מוגדר כפלא עולם. באיים המקסימים ניתן למצוא חופים מרהיבים, מערות מסקרנות ולגונות נפלאות. המקום מזמן למבקרים בו חווית שייט מיוחדת וחד פעמית. ישנן חבילות שונות של שייט וניתן לחוות את החוויה למשך כמה שעות ואפילו לשלושה ימים!! במהלך השייט, יזדמן לכם לחזות במערות נטיפים ייחודיות, בחופים מדהימים ואף לבקר באי הקופים המיוחד שכולו מלא (איך לא) בקופים חמודים.

הוי אן- עיר קסומה זו נמצאת על גדת נהר טו בון. המבקרים בה זוכים לחזות בעיר עתיקה עשירה ומיוחדת, להתהלך בסמטאות הציוריות בהן נישא ריח של מטעמים מקומיים ערבים לחיך ולבקר בשווקים ובמתפרות המיוחדות שפזורות בה שחייטיהם ישמחו לתפור עבורכם כל מה שרק תחלמו עליו במחיר זול ובאיכות נהדרת.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *