איך לבחור עורך דין לפשיטת רגל?

כולנו מאמינים שלנו זה לא יקרה ומאמינים כי העתודות הכלכליות העומדות לרשותנו היום, ימשיכו לקיים אותנו כל חיינו. עם זאת, החיים עשויים להיות בלתי צפויים ומה שפעם היה נראה כתרחיש בלתי אפשרי, הופך למציאות מחייבת. כ-9% מאוכלוסיית ישראל תנהל תיק חייבים בשלב כזה או אחר ועשויה לעמוד בפני מצב של חדלות פירעון. החקיקה החדשה מספקת אפשרויות מגוונות מאי פעם לנהל את ההליך באופן מיטיב ולשקם את מצבך הכלכלי. כדי להבטיח שאכן כך יתנהל המשבר, חשוב שניעזר בסיוע משפטי. ישנם משרדי עו”ד רבים העוסקים בתחום חדלות הפירעון וכל אחד מהם מתחייב לתוצאות הטובות ביותר. בין אם אנו זקוקים לשירותיו של עו”ד פשיטת רגל בחיפה, בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ, חשוב שנבצע סינון קפדני. אלו כמה מהקריטריונים שחשוב שנבדוק אודות עורך הדין שלנו בהליך פשיטת רגל.

בקיאות בתחום המשפטי

חשוב שנימנע מעו”ד “כולבויניק” שמציג בפנינו התמחות במגוון תחומים משפטיים. תחום חדלות הפירעון הוא מורכב מאין כמוהו וחשוב שיעמוד לרשותנו איש מקצוע שליווה בתיקים רבים, מכיר היטב תקדימים ותרחישים מורכבים בתחום ובעל רקורד הצלחות מוכח. הבקיאות המשפטית עשויה לעשות את כל ההבדל בין עורך דין שמלווה אותך בתהליך הסטנדרטי ובין איש מקצוע בעל מומחיות שחושב מחוץ לקופסא ומיישם את כל הידע שלו כדי לאפשר לך להתנהל בתנאים המיטיבים ביותר.

ייצוג בקרבה לאזור מגוריך

אם נדרש לך ייצוג בהליך חדלות פירעון, סביר להניח שמדובר באחת מהתקופות המאתגרות בחייך. מדובר בחוויה קשה ולא נעימה וקשה להתאושש ממנה. ברגעים כמו אלו, אנו זקוקים להרבה יותר מאיש מקצוע. נדרשת לנו אוזן קשבת וידיעה שיש לנו מענה תוך טווח קצר מול כל הפתעה שעשויה לנחות עלינו בתהליך המורכב. לכן, חשוב שעורך הדין שלנו יכיר היטב את הלשכה בה אנו מנוהלים ויפעל בקרבה לאזור מגורינו. כך למשל, אם מדובר בתיק המתנהל בבית המשפט המחוזי בחיפה, מומלץ להיעזר בעורך דין פשיטת רגל בחיפה.

מומלץ לערוך השוואת מחירים

עורך הדין היקר ביותר הוא לא בהכרח הטוב ביותר. חשוב שניצור רשימה של עורכי הדין המיומנים והמנוסים ביותר שהצלחנו להשיג עבורם המלצות ולהתחיל בסקר שוק. לאחר שנברר בדיוק מה אנו מקבלים בכל אחת ממשרדי עוה”ד שנבחן, נוכל לראות מהו המחיר המשתלם ביותר עבורנו.

היוועצות בלקוחות עבר

לידע ולניסיון של עורך הדין יש משמעות רבה וחשוב שזה יהיה הקריטריון העיקרי שלנו בבחירת הגורם המייצג. עם זאת, חוויית הלקוחות חשובה לא פחות. לכן, חשוב שלא נסתמך רק על ההצלחות המוצהרות כפי שעורך הדין מבקש להציג לנו. לקוחות העבר יוכלו לספר לך לא מעט על אופי ההתנהלות ועל מידת שביעות הרצון שלהם מהליווי שקיבלו. כשכל הנתונים הללו פרושים מולך, יהיה קל בהרבה לבצע את הבחירה הנכונה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *