Black Friday 2012

Black Friday  בפתח

זה הזמן להכיר את Buy America המאפשר רכישה קלה וידידותית מארה”ב

אתר Buyamerica.co.il  פיתח מנגנון המעניק לרוכש הישראלי

את המחיר הסופי בשקלים, ופוטר אותם מחישוב המיסים ודמי המשלוח

אתר – www.buyamerica.co.il, מביא איתו בשורה לבעיה הפופולארית  של קניה באתרים בחו”ל – חישוב עצמאי של המיסים ודמי המשלוח והצורך לחשב את המחיר בשקלים.

אתר Buyamerica.co.il כולל פיתוח טכנולוגי מתקדם המאפשר לגולש להיכנס לאתרים כדוגמת אמזון ולקבל את המחיר הסופי של המוצר  בש”ח , כולל עלות המיסים והמשלוח עד הבית.

בנוסף מציע האתר מאות מוצרים מארה”ב במחיר סופי בש”ח עד הבית.

ממחקרים שערכו יזמי האתר עלה כי הגולש הישראלי סובל ממספר חסמים בבואו לקנות מאתרים מחו”ל, בראשם – תקשורת באנגלית, אי זמינות טלפונית עם נציגי האתר, והחסם הבולט מכולם –  אי וודאות לגבי המחיר הסופי שיצטרך לשלם לאחר הוספת עלויות המשלוח, המיסים והשחרור בארץ.

גם רוכשים שנעזרים בחברות לוגיסטיות המספקות כתובת בארה”ב נתקלים פעמים רבות בסיטואציה שהמחיר שהם נאלצו לשלם בסופו של דבר גבוה ממה שחשבו היות ולא חישבו כיאות את מחיר המשלוח או המכסים.

אתרBuyAmerica.co.il  הוקם ע”מ להתגבר על חסמים אלו. העובדה שהאתר מציג את המחיר הסופי בש”ח עד בית הלקוח ללא “הפתעות” מקלה על הגולשים את תהליך הרכישה ומסירה את אי הודאות בנוגע למחיר הסופי.

“יתרון האתר שהוא מאפשר לכל גולש, ולא רק לגולש “המתוחכם”, לקנות מוצרים מארה”ב, להבין בדיוק מה המחיר שהוא משלם ולאפשר לו להשוות בנקל למחיר בישראל”, כך אומרת קרן כהן,מנכ”לית משותפת ב- Buyamerica.co.il.

איך נעשה תהליך הקניה ?

הגולש נכנס לאתר Buyamerica.co.il מקליק על הבאנר (כפתור) של ‘לקנייה באמזון’ והאתר של אמזון נפתח בליווי ‘עגלת קניות מרחפת’ של Buyamerica.co.il. עגלת הקניות מציגה לגולש את המחיר הסופי של המוצרים בש”ח  עד הבית (כולל משלוח ומיסים) ומאפשרת לבצע רכישה שלהם מתוך העגלה. כל מה שהגולש צריך לעשות הינו לגלוש לדף המוצר באמזון והמחיר בש”ח יופיע אוטומטית וכאשר יבחר להוסיף את המוצר לעגלה יתווספו גם מחיר המשלוח והמכסים, בש”ח כמובן. עם לחיצה על כפתור לרכישה יעבור הלקוח לתשלום באתר Buyamerica.co.il. מבחינת הלקוח הוא סיים את תפקידו ואתר  Buyamerica.co.il ידאג לספק את המוצר עד לביתו.

האתר BuyAmerica.co.il הוקם ע”י 4 יזמים בעלי ידע וניסיון בתחום האינטרנט, טכנולוגיה וייבוא אישי והוא עלה לאוויר בינואר 2012.

Black Friday

יום שישי השחור הוא כינוי ליום שישי שלמחר חג ההודיה, שפותח את עונת המכירות לקראת חג המולד.

ביום זה, יוצאות רשתות רבות במבצעי הנחות חסרות תקדים ליום אחד ע”מ לעודד את הצרכנים לבצע רכישות.

תופעת הקניות היא כל כך הזויה כך שיש שנים שבהם נהרגו עובדים של וול מארט או טויס אר אס ונמחצו תחת ההמון הרב שפרץ אל עבר החנות וביקש לקנות מכל הבא ליד.

ןאיך משפיע יום שישי השחור על הקניות באינטנרט? פה לפחות לא צריך לפחד שמישהו ימחץ אותך.

לנו הצרכנים יש הזמנות מצוינת להינות משלל ההנחות שמציעות החברות ולא לעמוד בתורים אין סופיים או להידחק בין אלפי אמריקאים נחושים.

רצוי לבדוק קודם את רשימת האתרים והקניות שאנו רוצים לרכוש ולהיכנס ולראות אותם ביום שישי השחור ה-23.11.2012.

כמובן שניתן גם ליהנות ממוצרים חדשים שעליהם לא חשבנו קודם אבל מוצעים במחירים מצחיקים.

המלצתנו היא לקבוע תקציב ולא לעבור אותו. וכך גם נהיה לקוחות חכמים.

לאחר יום שישי השחור ועד לחג המולד המחירים מתייצבים אך גם לאחר חג המולד שחל ב-24.12.2012 ולאחר תחילת השנה האזרחית ישנם מבצעי מכירות מדהימים שיכולים להגיע לעשרות אחוזים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *