קשה להיות צרכן בישראל

תרבות הצרכנות בישראל היא רחוקה מלהיות מפותחת, אנחנו מסכימים על זה ? אם נשווה את ישראל למדינות עם תרבות צריכה מפותחת כמו ארה”ב למשל, שם הצרכן נחשב לקודש הקודשים של הכלכלה האמריקאית, ואף אחד לא יעקם שם פרצוף אם תחזירו מוצר שאתם לא מרוצים ממנו. אז למה כל כך קשה להיות צרכן בישראל? הנה רשימה קצרה והתחלתית. אתם מוזמנים להוסיף בתגובות סיבות נוספות כאלה.

1. כי כשאנו רוצים שירות טלפוני מספקיות תקשורת למשל, נתייבש שעה על הקו, אחרי זה יענה לנו נציג שירות שבוז שלא ידע מה לעשות איתנו, אחרי זה הוא יעביר אותנו לנציג תמיכה, שיעביר אותנו למנהל שלו, שיתאם לנו בסוף טכנאי לעוד שבוע. בסוף כל המסכת הזאת נגלה ששילמנו ממיטב כספנו לבזק על הזמן בו שמענו מנגינה מעצבנת תוך כדי המתנה לנציג.

2. כי אנשי המכירות כאן אגרסיבים בטירוף, והם יורידו את התחתונים בשביל שנקנה מהם. אחרי שנגלה שהמוצר הוא לא בדיוק מה שהבטיחו לנו, נגלה שלפתע אף אחד לא שם עלינו.

3. כי אין כאן באמת שוק חופשי אלא מספר חברות מועט ששולט בערך על כל המשק, ועל הדרך גם מתאמות מחירים.

אז כמו שאתם רואים קשה להיות צרכן בישראל, ואם גם אתם חושבים ככה אתם מוזמנים לספר לנו למה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *