מזגני טורנדו, תוקפים את חום הקיץ

הקיץ הגיע ועמו השרב הגדול – לכבוד הימים החמים שצפויים לכולנו בחודשים הקרובים, ריכזנו סקירה מיוחדת של מיטב החידושים בתחום המזגנים מבית חברת טורנדו. “טורנדו” מציגים השנה מגוון רחב של כ-80 דגמי מזגנים, כאשר כ-30 מתוכם הם דגמי מזגנים בטכנולוגיית אינוונטר. עושר הדגמים מספק מגוון רחב של פתרונות מיזוג לכל מטרה ולכל כיס ומתאים לציבור הלקוחות השונים.

מבחר מזגני טורנדו מספקים אפשרויות מיזוג השונים בגודלם ובהספקם, במגוון רחב של תפוקות קירור, תכונות חדשניות ועיצובים ייחודים. מגוון המוצרים כולל מזגנים מפוצלים עיליים, מערכות מזגן מיני מרכזי ומערכות רב מאיידים בטכנולוגיית און/אוף אינוונטר.

הערת אגב חשובה בנוגע למרבית המזגנים בארץ ובכלל – שימוש במזגן מעלה לרוב את מידת הלחות, דבר שלעתים באזורים מסוימים עלול להיות נוח ונעים פחות, לכן עדיף ברוב המקרים להצטייד ולעשות שימוש גם בדגם מוביל של קולט לחות ביחד עם מזגן – כך תיהנו גם מקירור נעים וטוב וגם מלחות אידאלית ונוחה.

המוצרים החדשים של טורנדו

לרוכשי מזגני טורנדו מוצע שירות יוצא דופן הכולל ביקור טכנאי תוך פרק זמן של עד יום מרגע הפניה למוקד, לרשות הלקוחות עומד אתר אינטרנט חדש וייחודי המכיל מאגר מקיף על עולם המיזוג והמזגן, בממשק נוח וקל להתמצאות. כל דגמי המזגנים מזכים את הרוכש בשלוש עד חמש שנות אחריות יצרן.

מזגן טורנדו אינוונטר לסלון – מזגן עילי בהספק של 3-3.5 כ”ס. מזגן חדש ובלעדי לטורנדו, בטכנולוגיית אינוונטר. מזגנים בטכנולוגיית אינוונטר חסכניים בחשמל ומגיעים לחסכון של עד 50% מצריכת החשמל, בזכות תפוקתו הרציפה של מזגן זה, המשתנה על פי מדידת טמפרטורה של החלל הממוזג. החיסכון בצריכת החשמל של מזגנים אלו בא לידי ביטוי בעיקר בחללים גדולים, בהם הצריכה גדולה מאוד. בישראל עדיין אין שום חברה אחרת שהצליחה לייצר מזגן אינוונטר המתאים לחללים גדולים וטורנדו היא החלוצה בהשקת מזגן כזה. כדי לעודד רכישת מזגנים חסכניים בחשמל, מזגן אינוונטר משווק במחיר אטרקטיבי, לדוגמה: מזגן אינוונטר 3 כ”ס במחיר של 4830 ש”ח.

מזגני טורנדו מעוצבים בשלל צבעיםמזגנים מעוצבים מכניסים לבית ערך מוסף עיצובי, הסדרות דזיין וסופר אינוונטר בטכנולוגיית אינוונטר ובטכנולוגיה רגילה, הינם מזגנים מעוצבים, הקיימים בארבעה צבעים לבחירה: שחור מבריק, שמפניה, כסוף ולבן פנינה. עיצובם של מזגנים אלה הוא בסגנון היי-טקי ודק, המשתלב יפה עם עיצוב הבית המודרני. מחיר לדוגמה: מזגן 1.5 כ”ס (דגם 14סופר אינוונטר).

מערכות מולטי (מזגן רב מאיידים) – מזגן טורנדו זה מתאים למיזוג מספר חדרי שינה באמצעות יחידה חיצונית אחת בלבד. מבחר רחב של דגמי מזגן מולטי בטכנולוגיית אינוונטר או במערכת נסתרת מותקנת בתוך הקיר עם תריס ליציאת האוויר. מחיר מזגנים לדוגמה: שתי יחידות 1 כ”ס עם יחידה חיצונית משותפת.

מיני מרכזי טורנדו אינוונטר – חסכון של כ-50% בצריכת החשמל במיזוג כל הבית עם מזגן מיני מרכזי אינוונטר. ניתן להוסיף בתשלום נמוך מערכת טמפיום לשליטה על הטמפרטורה בכל חדר בנפרד. דוגמה למחיר: מזגן 4 כ”ס.

סדרת סופר גולד – סדרת מזגני טורנדו חסכניים בחשמל עם סי.או.פי גבוהה במיוחד, המתאים לתקן שיכנס לתוקפו בשנת 2011. מזגנים המתפארים במערכת השבחת אוויר (מערכת יוניזטור) וטכנולוגיית עקוב אחרי שמתאימה את הטמפרטורה הרצויה למיקום הנדרש בחלל הממוזג. לדוגמה: מזגן עילי 1.8 כ”ס.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *