“בקלאווה בעיר” – מותג חדש של מיני מאפים ערביים מסורתיים בקרוב במדפי רשתות השיווק

לראשונה בישראל מותג חדש של מיני מאפה ערביים מסורתיים שישווקו בקרוב באריזות חדשניות מעוצבות על מדפי רשתות השיווק וחנויות המזון. “בקלאווה בעיר” המיני מאפה החדש, משווקים במארזים מעוצבים המאפשרים נוחות רבה בקניית כמות קטנה מהמדף וכן חיי מוצר ארוכים יותר. במארזים מבחר מייצג של אותם מטעמים מבוקשים במטבח הערבי, ביניהם: קולאז, קן הציפור, בורמא ובקלאווה, כולם עשויים מחומרי גלם טבעיים, תוך שימוש במסורות אפיה ותיקות העוברות מדור לדור על ידי אנשי מקצוע מומחים לעניין.

baklawacity

המותג הינו פרי פיתוח של בני משפחת סעד מדיר אל-אסד שבגליל המערבי המפעילה בית מאפה מוביל באזור כבר למעלה מ-20 שנה. הכל התחיל כשצעיר הבנים במשפחה, מחמוד סעד, בן 22, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ממכללת תל-אביב-יפו, לא מצא באזור המרכז בקלאוות איכותיות כפי שהוא רגיל אליהן מבית. בעצת חברים לספסל הלימודים, אשר התלהבו מהבקלאוות המסורתיות בהן הייתה מציידת אותו אמו מידי שבוע עם צאתו ללימודים במרכז, הוא החליט להגשים חזון משפחתי, לשלב בין חדשנות ומסורת ולאפשר לקהל רחב ליהנות מבקלאוות מסורתיות איכותיות וטעימות שיוצעו על המדפים ברשתות השיווק השונות.

כך פותח מותג “בקלאווה בעיר” כשמחמוד מנהל את הפעילות העסקית של המפעל ואת כלל פעילות הייצור במפעל מובילה ומנהלת וואפה סעד, אם המשפחה (5 ילדים), המתמחה באפיה ביתית מסורתית מהמטבח הערבי. לראשונה מוצעים על המדפים בישראל אריזות אישיות המאפשרת שמירה על טריותם לאורך זמן מבחר מיני מאפים מהמטבח הערבי, כולם באפיה ביתית ובעבודת יד, מחומרי גלם ורכיבים איכותיים ביותר, ללא שימוש בחומרים משמרים ובצבעי מאכל. תהליך פיתוח המותג ארך כשנתיים במטרה לשווק לצרכן מוצרים זהים באיכותם ובטעמם למיני המאפה הנמכרים מידי יום בבית המאפה המשפחתי.

ההשקעה בפיתוח המותג כללה עיצוב מארזים מיוחדים ורכישת ידע ומכשור ידני מקצועי להכנת שערות קדאיף על פי מיטב כללי המסורת מאיש מקצוע ותיק בשכם. הפעילות בבית המאפה המשפחתי ליצירת מוצרי “בקלאווה בעיר” נעשית תחת פיקוח של משגיח כשרות ולמוצרים כשרות חתם סופר. כיום “בקלאווה בעיר” היא בין החברות היחידות בישראל המייצרות שערות קדאיף כשרות.

וואפה סעד מ”בקלאווה בעיר”: “כיום הלקוח צורך בקלאווה רק כאשר הוא מגיע לבית מאפה המתמחה בהכנת המאפים המסורתי או כאשר הוא מקנח את ליבו במסעדה מזרחית. רצינו שבאקלווה אמיתית ואיכותית כמו שאנו מייצרים מידי יום בבית המאפה הגלילי שלנו תהיה זמינה עבור הלקוחות ליד ביתם, במרכולים, בחנויות המעדנים, בקיוסקים ואפילו בפיצוציות. לכן, פיתחנו מארזים מעוצבים השומרים על הטריות במגוון גדלים ואנו שמחים לגלות שהקהל הישראלי מתלהב בדיוק כמונו מהמוצרים”.

המותג “בקלאווה בעיר” משווק על ידי חברת “דודות” בראשותו של דני הכט, המתמחה בפיתוח, ייצור שיווק והפצה של עוגיות ומיני מאפים מיוחדים ביניהם עוגיות פרמיום, עוגיות מלוחות, עוגיות בריאות וקרקרים. את “בקלאווה בעיר” ניתן למצוא כיום ברשתות השיווק שופרסל, מגה, טיב טעם, רמי לוי, רשת המרכולים ויקטורי, בשקמיות, סופר דוש, רשת חנויות הנוחות של פז “yello”, סו-גוד של סונול, AM-PM, ועוד.

המוצרים נמכרים במארזים אישיים של 5 יחידות במשקל של 150 גרם במחיר: 9.90 ש”ח

במארזים גדולים של 12 יחידות במשקל של 350 גרם במחיר: 19.90 ש”ח

אודות “בקלאווה בעיר”

באקלווה בעיר מביאה את חווית הטעם והאיכות של מוצרי הבאקלווה המפורסמים מבית מאפה “לחם הגליל” הותיק והידוע שבצפון הארץ אל העיר ומאפשר ללקוח ליהנות ממגוון מוצרי הבאקלווה האיכותיים ביותר בבית. בבית המאפה עובדים כ- 30 איש כאשר חצי מהם הם בני משפחת סעד.

באדיבות: סברינה בלהסן – תקשורת ויחסי ציבור.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *