רשת חנויות הנעליים “ליידי קומפורט” משיקה בימים אלו את חנות האאוטלט הראשונה שלה

חנות האאוטלט החדשה מציגה מבחר פריטים מהקולקציות המגוונות של הרשת, לצד מכירה של פריטים ייחודיים בזוגות בודדים וסידור במדפים על פי מידות – על מנת לאפשר נגישות ונוחות ללקוחות.

רשת ההנעלה “ליידי קומפורט”, החברה המובילה לנעלי נוחות ובריאות בישראל, משיקה את חנות ה-Outlet הראשונה של הרשת, במרכז פרימיום סנטר בחולון (הגעה מכל הארץ דרך כביש 44), שתציעה ללקוחות הרשת ליהנות ממבחר הקולקציות של “ליידי קומפורט” בהנחות של עד 70% – בחודש הראשון להשקה!!!. החנות החדשה משתרעת על שטח של 70 מ”ר, מעוצבת בסגנון נקי ומודרני, ומסודרת לפי מידות (ולא קולקציות) – על מנת להקל על החיפוש של המציאות בחנות ולאפשר נגישות לכל הסדרות והקולקציות של החברה.

במהלך החודש הקרוב צפויה חנות האאוטלט החדשה של רשת “ליידי קומפורט” בחולון להציע ללקוחות הנחות ענק של עד 70% ממחיר הקטלוג, כולל היצע עצום שהצטבר במחסני החברה, ומאפשר ליהנות ממבחר של קולקציות מגוונות ודגמים ייחודיים במידות בודדות.

“ליידי קומפורט” בניהולו של מיכאל איבגי, מתמחה ביצור עצמי ובייבוא נעלי נוחות ובריאות. את נעלי “ליידי קומפורט” ניתן לרכוש בכ-100 חנויות הנעליים המובילות בארץ, לצד 12 הסניפים הבלעדיים של החברה. סניפי הרשת: ביאליק 14 רמת גן, אחוזת ראשונים – הנחשול 30 ראשון לציון ומרכז ויצמן – ויצמן 14 תל אביב, בת ים – קניון בת ים (רח’ יוספטל 92) וקניון פרץ בדימונה, דיזינגוף סנטר תל אביב, מרכז מאיר כפר סבא, קניון 0NE נצרת עלית, ביה”ח הדסה ירושלים, שדרות בגין א.ת עפולה, בילו סנטר רחובות .

“ליידי קומפורט”- Outlet

כתובת החנות רח’ המשביר 1 חולון -מרכז פרימיום סנטר

טלפון 03-6541313

www.ladycomfort.co.il

רשת ההנעלה "ליידי קומפורט" משיקה בימים אלו את חנות האאוטלט הראשונה של החברה

רשת ההנעלה “ליידי קומפורט” משיקה בימים אלו את חנות האאוטלט הראשונה של החברה

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *