ייצור ובניית מדרסים אורתופדיים לעוסקים בענף הספורט

כל מי שעוסק בענף הספורט, בין אם זה בריצה, הליכה, ועוד, חשוב שיקפיד על מדרסים איכותיים בהתאמה אישית ביחס לצורך ולנתונים הפיזיים של כל אחד. תפקיד המדרסים הוא לספק טיפול בהפרעות ביומכניות בזמן הפעילות הספורטיבית, אשר משפיעה הן על כף הרגל והן על מערכת השרירים והשלד של האדם המתעמל.

מכיוון שמדרסים לא ניתן להעביר מאחד לשני (מדרסים נבנים בהתאמה אישית בהתאם לבעיה נקודתית וכף רגל של אדם ספציפי), צריך כל אדם לרכוש לעצמו את המדרס לו הוא זקוק. על מנת להתאים מדרס, יש לבצע אבחנה, בדיקה והתאמה של המדרס לסוג ומבנה הרגל (לרבות פציעות אם היו בעברו של הספורטאי או המתעמל לשם תחביב). הכירו את 5 המדרסים המומלצים ביותר עבור מי שספורט הוא חלק בלתי נפרד מחייו.

מצעד המדרסים המומלצים ביותר

מדרסים ביומכאנים – מדרס קשיח בעל שכבות של בולמי זעזועים רכים מטרפלקס ומגרפיט. המדרס יוצר מנח אחיד שתומך בכף הרגל וברגל. מדרסים אלו מתאימים לכל מי שסובל מבעיות יציבה לרבות דורבן, כאבים בעקב בברכיים ירכיים גם ולבעלי פלטפוס. מדרס זה עתיד למנוע מהמתעמלים שברי מאמץ. שימו לב כי גם מדרס זה, כמו מדרסים נוספים, יש להתאים באופן אישי לכל אדם.

מדרסי ריצה – מדרסים לתחום הריצה שנועדו לבלום זעזועים ובמקביל הם מאפשרים גמישות מקסימאלית. למדרס מספר שכבות בעלי דחיסות שונה, בהם ניתן להבחין על פי הצבעים השונים מהם הם מורכבים. מדרסי ריצה כשמם כן הם, מתאימים לאצנים מקצוענים ולחובבי ריצה אשר סובלים מכאבים ועייפות הנגרמים בשל עומסי ריצה.

מדרסי סיליקון – מדרסי סיליקון עונים על בעיות מגוונות לרבות גמישות יתר של כף הרגל ו/או קשת שמתחילה לקרוס. גם מדרסים אלו (למרות שהם הפוכים למדרסים אורתופדים) נועדו לבלום זעזועים בקרב ספורטאים בכלל ואצנים בפרט, ופה להבדיל מיתר המדרסים, הם לא נמכרים בהכרח בהתאמה אישית.

מדרסים אורתופדיים (בהתאם לאבחון) – אנשים רבים סובלים מבעיות אורתופדיות, מי אשר סובל מבעיה מולדת ומי אשר סובל מבעיה אורתופדית שהתפתחה עם השנים (בעקבות מחלה, פציעה ועוד). מדרס אורתופדי מתאים לכל מי שאובחן כסובל מכאבים כרוניים ו/או אקוטיים – מדרס אורתופדי יכול לעזור בצורה דרסטית ושלשפר את איכות החיים.

מדרסים לנעלי ספורט – לא כל נעל ספורט (טובה ככל שתהיה) מצליחה לספק את התמיכה הראויה ועל כן נכון לרכוש מדרס בהתאמה אישית וזאת כדי למנוע פגיעות, פציעות ושברי הליכה שנגרמים כתוצאה מפעילות מאומצת. עוד מתאימים מדרסים אלו למזעור פגיעה בסחוס ו/או כאבי ברכיים.

לסיכום – בחירת מדרס צריכה להיעשות בהתאם למצבכם האישי ולבריאות כף הרגל שלכם. כל עוד אתם סבורים שאתם זקוקים למדרס, גשו לבצע אבחון מקצועי על ידי בעל מקצוע מוביל בתחומו ולעולם אל לכם לרכוש מדרס ללא התאמה מלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *