מחיר חבילות ספק ותשתית אינטרנט

אף אחד מאיתנו לא יכול להסתדר ללא חבילת אינטרנט מהסיבה הפשוטה שעם האינטרנט אנו מעבירים את שעות הפנאי שלנו, שומרים על קשר עם אנשים וכמובן גם עובדים. יכול להיות שאתם משלמים הבה על חבילת האינטרנט שלכם כי אתם פשוט לא מכירים את המחירים בשוק, וזה הזמן שתכירו.

מהם ספק ותשתית אינטרנט?

ספק אינטרנט ותשתית אינטרנט יכולים לבלבל אתכם אך אחרי ההסבר הבא תבינו בדיוק מה ההבדלים. תשתית אינטרנט היא למעשה כמו תשתית הכבישים. יש כביש שמחבר בין חיפה לתל אביב וכביש שמחבר בין תל אביב לירושלים ועליהם יכולים לנסוע מכוניות רבות. בהמשך לתבנית הזו אפשר לדבר גם על תשתית האינטרנט כסוג של כביש. התשתית הזו מאפשרת העברת מידע מנקודה לנקודה במהירות, זהו למעשה האינטרנט, כאשר הספק הוא זה שמחבר אתכם, הוא למעשה ‘כלי הרכב’ שעליו אתם נוסעים בתשתית. כך למעשה כולם מחוברים לתשתיות ורק נותר לבחור את הספק.

כמה עולה חבילה משותפת?

כיום כמעט כל לקוח, בעיקר מהמגזר הפרטי, ירכוש חבילה שלמה ולא רק ספק אינטרנט. כמובן שאפשר לשלם על התשתית ועל הספק בנפרד אך מי שישלם על ספק תשתית אינטרנט יזכה למחיר טוב יותר. יש כיום מה חברות ספורות שמספקות תשתיות אינטרנט כאש בזק היא סוג של מונופול שנוגס ברוב נתח השוק, אך אפשר גם לא להיות הלקוחות של בזק בצורה ישירה אלא בצורה עקיפה ולשלם לחברה שתהיה הספקית שלכם ותדאג גם לתשתית. חבילות משותפות אלו יכולות לעלות בין 80 ועד 120 שקלים כאשר חבילה שכוללת גם טלוויזיה תעלה בין 130 ועד 160 שקלים בממוצע.

אלו עוד אפשרויות קיימות?

יש עוד אפשרויות רבות שיכולות להיות מגוונות במיוחד וזה נובע מהעובדה שכמעט כל בית אב יהיה מחובר לאינטרנט. האפשרות הטובה, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת הנוחות שבריכוז החשבונית, היא חיבלת בנדל. חבילת בנדל כוללת גם תשתית, גם ספק וגם אינטרנט כאשר יש אפשרות לעתים לקבל הנחה גם אם תבחרו חבילות סלולרי למשפחה. יש אפשרות לרכוש כמה ממירים בחבילה כזו, בדרך כלל עד גבול מסוים לפי היכולת של התשתית למהירות מסוימת.

כיצד אפשר להוזיל את המחיר?

מי שרוצה להוזיל את המחיר של חבילות ספק תשתית אינטרנט יכול לנסות כמה שיטות. השיטה הראשונה היא להתמקח אך היא לא תהיה כל כך יעילה. גם אם תתמקחו תקבלו הנחה חד פעמית, בדרך כלל חברות התקשורת יעבדו אתכם לטווחה ארוך ולכן לא יסכמו להנחה קבועה בדמות התשלום החודשי. תוכלו לקבל התקנה חינם או שהחשבונית הראשונה תהיה בהנחה משמעותית אך לא יותר מזה. כמובן שלא יזיק לכם להתמקח אחרי שתבצעו סקר שוק כי אז יהיה לכם יותר כוח בידיים. סקר שוק באופן כללי יספק לכם את ההנחות הכי טובות כי אתם יכולים להשוות בין כל ההצעות בשוק.

האם המחיר הוא הנתון החשוב?

אין ספק שמחיר של 130 שקלים יישמע לכם אטרקטיבי יותר מ-150 שקלים אך חשוב תמיד לקרוא את האותיות הקטנות. יכול להיות שבעסקה מסוימת יהיה כלול נתב ויכול להיות שבעסקה מסוימת יש התקנה בעלות של 200 שקלים בעוד שבאחרת התקנה תהיה בחינם. יכול להיות שבחבילה אחת מציעים לכם גם אביזרים שונים כמו מגדיל טווח לאינטרנט הביתי ובעסקה אחרת א מציעים לכם כלום כמו כן יש ספקיות אינטרנט שנחשבות לנותנות שירות טובות יותר ויש כאלו אמינות יותר, וכל הפרמטרים האלו צריכים להילקח בחשבון. המחיר חשוב, אך ממש לא היחיד שיניע אתכם לבחירה.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *