רשת האופנה רנואר משיקה את קולקציית קיץ 2010

רשת האופנה רנואר משיקה את קולקציית אביב קיץ 2010 תחת הסלוגן החדש RIGHT NOW RIGHT HERE עם היד על הדופק, תושק קולקציה חדשה משבוע לשבוע, בהתאמה לטרנדים החמים בבירות העולם ולטעם הייחודי של הקהל הישראלי. כחלק מהתפיסה החדשה של כאן ועכשיו, תשיק רנואר העונה שלושה קטלוגים שונים, שייתנו לקהל בכל פעם מחדש הצצה לפריטים הכי אופנתיים ורלוונטיים.

הדוגמנית שרי גבעתי מדגמנת לקולקציית הקיץ החדשה של רשת האופנה רנואר

הדוגמנית שרי גבעתי מדגמנת לקולקציית הקיץ החדשה של רשת האופנה רנואר

קולקציית הקיץ הקרובה של רנואר מגוונת, קיצית ואוגדת לתוכה מראות אופנתיים ומעודכנים הכוללים מראה משוחרר ולא מחייב לאורך כל שעות היום. הקולקצייה שואבת את השראתה מארבע קבוצות עיקריות , ביניהם: מראה שנות ה-90 , אשר מאופיין במראה צעיר ונועז, המראה הנוסטלגי אשר מתאפיין במראה נשי ורך , המראה הרומנטי אשר מתאפיין בדפוסי פרחים ומראה ערב נוצץ.

Nirvana 90’s

אחד הטרנדים הבולטים של הקיץ שואב את השראתו מה-90’s גראנג’. ההשראה יוצרת מראה צעיר במיוחד, כזה שמעיז לעשות שילובים בין פריטים, ועדיין משאיר מראה אגבי ולא מתאמץ. באווירה משוחררת וקלילה הבגדים נלבשים בשכבות מבדים שונים ומגוונים. בין הפריטים בקבוצה זו, ניתן למצוא בגדי גוף מתחרה או בדפוסים אורבאניים,חולצות ג’רסי רחבות ומשוחררות בפסים או בדפוסים שונים, חולצות בטן, בגדי גוף , חולצות T בדפוסי ענק, ומגוון רחב של פריטים מג’ינס. כמו כן ניתן למצוא גופיות בצבעים זרחניים, טייצים מתחרה, מכנסי שורטס וחצאיות מיני.

Nostalgic Moments – רגעים נוסטלגים

מראה זה מתאפיין בניחוח נשי ורך ומביא עימו נוסטלגיה לחדרי הלבשה תקופתיים אשר מתכתבים עם עולם ההלבשה התחתונה. המראה הרומנטי מתבטא בחומרים רכים במיוחד, בניהם בדי סאטן, שיפונים, תחרות רכות ושילובי קרושה. הצבעוניות בקבוצה זו עדינה ובאה לידי ביטוי בצבעי גוף ופודרה. בין הפריטים בקבוצה זו, ניתן למצוא חולצות שמלות וחצאיות מבדי תחרה, פריטים מבדי וואל עם אלמנטים רקומים, חצאיות נשפכות ושמלות מקסי.

Fantasy Romance – פנטזיה רומנטית

האביב שבאופק מעצים איתו את מגמת דפוסי הפרחים, נקודות ושילובי פסים. מראה זה משלב רקעים כהים ובהירים, פרחים גדולים וקטנים על גבי שמלות, חצאיות, גופיות, גרביונים ושלל פריטים קיציים נוספים. אין מיקס ואין מאצ’, דפוסי הפרחים לסוגיהם יכולים להשתלב במראה אחד ובתוכו מגוון רחב של דוגמאות וטקסטורות. בקבוצה זו , ניתן למצוא בדי שיפון מודפסים, וואלים ורזילים. כל אלה יוצרים מראה רומנטי ונשי הנותן ללובשת מראה של לוליטה קוקטית אורבאנית, אשר מאפשר לה להראות קייצית וקלילה בכל שעות היום.

Glitter Evening – ערב נוצץ

עם רדת החשכה מגיעים הפייטים, הניטים והדפוסים הזרחניים, המשולבים בקולקציית הערב של העונה. בקבוצה זו ניתן למצוא שמלות בצלליות דרמטיות ואסימטריות, חצאיות מיני עם מותן גבוהה, טופים עם כתפיים מודגשות ומחוכים עם חתכים ותפורים. הצבעוניות בקבוצה זו, מתאפיינת בקלאסיקה של שחור, סגול אלקטרי, דיפ אקווה וליפסטיק פינק. כל אלה יתנו ללובשת להעביר את לילות הקיץ החמים עם הופעה נוצצת ובלתי נשכחת.

Jeans – ג’ינסים

קבוצת הג’ינסים העונה דומיננטית במיוחד. הקולקציה רחבה וכוללת בתוכה מכנסי ג’ינס במגוון גזרות שטיפות שפשופים וקרעים, וסטים וחולצות ג’ינס רכות, שמלות, אוברולים, חצאיות וטוניקות. כל אלה מאפשרים ללובשת להרכיב מראה מעודכן בניחוח גראנג’י.

אביזרים:

SUMMER WALK – הליכה קייצית

מגוון נעליים צבעוניות מחומרים שונים קש, סאטן ובד במגוון הדפסים וטקסטורות בהתאם לכל טרנד. ביניהם : הסגנון האפריקאי,סגנון נאוטיקה שנות ה- 50 נקודות ופסים,נעליים מודפסות בהדפסי חיות ופרחים ונעלי ג’ינס בשילוב עור. בהתאם למגוון הסגנונות גם העקבים משתנים והופכים להיות גבוהים יותר ויותר.נעלי עקב גלדיאטור ונעלי גלדיאטור שטוחות ממשיכות בשילוב ניטים וחרוזים.

HAVE A BAG – קחי תיק

לכל אחד מן הטרנדים אפשר למצוא מגוון תיקים רחב וצבעוני. גם בתיקים יש משחק של חומרים בדים מודפסים,פרנזים, זמש ושילובי ניטים. הגדלים של התיקים הופכים מגוונים מתיקי שק ענקיים ועד לתיקי יד קטנים.

SUNGLASSES MADNESS – שיגעון משקפי השמש

רנואר מציעה מבחר גדול של משקפי שמש אופנתיות במגוון צבעים וגדלים. המראה הפופולארי הוא סגנון ה-70 , אשר בא לידי ביטוי בצבעוניות נועזת של צהוב,פסטלים, וכחול רויאל לצד משקפיים חדשים עגולים ומסגרות מתכת מוזהבות.

BELTS – חגורה

החגורות הגיעו למעמד חדש והם מהווים כיום כפריט חובה בכל הופעה.חגורות המותן ממשיכות לככב ומעניקות מראה חדש לכל הופעה. ביניהם: חגורות דקות למכנס במגוון צבעים , אשר יכולות לאפשר קריצה מעניינית לכל הופעה רצינית ולהפוך מראה משעמם להופעה צבעונית וחיה.בנוסף , רנואר הוסיפה מגוון חגורות עור צבעוניות לג’ינס וחגורות בסגנון וינטג’ הנראות לקוחות היישר מהארון של סבתא.

HATS – כובעים

כל אחת חייבת לצייד את עצמה בכובע רחב שוליים. פריט חובה לקיץ הקרוב וכובעי מצחייה ענקיים.

מחירים לצרכן:

חצאיות החל מ- 179 ₪ – 359 ₪ ,מכנסיים החל מ- 179 ₪ – 299 ₪ ,חולצות סריג החל מ- 33 ₪ – 199 ₪ ,חולצות אריג החל מ- 159 ₪ – 239 ₪, ג’ינסים החל מ- 219 ₪ – 319 ₪ ,שמלות החל מ- 129 ₪ – 399 ₪

מעצבת ראשית: עינב שנער.

מעצבות הקולקציה: אפרת כרמי ,רונה סטיר ועדי אליאב.

מעצבות קולקציית האביזרים: רוני בן עמי והילה וינברג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *