מתיחת פנים – איך לבחור את המנתח הנכון?

הניתוחים הנפוצים ביותר בתחום הפלסטיקה מציגים בפניכם גם את הליך מתיחת פנים- ניתוח המיועד לשיפור המראה הן לגברים והן לנשים. כמו כן מטרתו של הניתוח להשיב עד כמה שניתן את מראה העור לקדמותו תוך כדי הידוק העור הרפוי באזור הפנים והסנטר במטרה להצעיר את המראה הכללי של הפנים. חושבים על תהליך מתיחת פנים ולא יודעים איך לעשות את זה נכון? במאמר שלפניכם נדבר על ניתוח מתיחת פנים, ההצלחות וכן ההחלמה ותופעות הלוואי אם יהיו כאלה.

מה עושים במסגרת ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים יחזק ויהדק את הרקמות התת עוריות לכיוונים המנוגדים- זאת בכדי לצור את אפקט המתיחה הנכון ומיגור צניחת הפנים. במצב הזה יחזרו הפנים למראה הצעיר וישובו להיות רעננות כמו בעבר. שלא כמו בשיטות קודמות בשיטה המתקדמת ביותר הבצקות מופחתות וכך גם ההחלמה מהירה יותר. במקביל ניכר לראות כי הסיבוכים הולכים ופוחתים ועם השנים, הקדמה והטכנולוגיה מתווספים יותר ויותר אנשים מרוצים המעידים על כמה שפחות פגיעות בעצב הפנים נוכח הליך הניתוח.

ניתוח מתיחת פנים – למי זה מתאים או פחות מתאים?

ניתוח מתיחת פנים מתאים לאנשים שיש להם רפיון שרירי עור הפנים וזה בא לידי ביטוי בקמטים, מראה עייף ואף נפול של הפנים. טווח הגילאים של מנותחים אלה משתנה, זה מושפע מגיל אבל בעיקר יכול להיות מושפע גם מגנטיקה. בדרך כלל ניתוח מתיחת פנים יבוצע מגיל 50 ומעלה. סיבות להזדקנות העור שונות ומושפעות מתורשה, אורח חיים, עישון ותזונה וגם חשיפה ממושכת לשמש ולכן, הדברים משתנים ממנותח אחד למשנהו. יש בהחלט התוויות לכל דבר וגם לאנשים שלא יכולים לבצע את הניתוח הזה, כאן מדברים על אנשים עם מחלות רקע רבות, מעשנים כבדים ואנשים שיש להם בעיה עם דילול דם/ לב וכד’. ניתוח פנים טוב יכול להחזיק עד עשר שנים ובממוצע עד שמונה שנים וקצת יותר ובתנאי שלא תהיה ירידה בוטה במשקל או תהיה מעורבות של תורשה, גנטיקה או סגנון חיים פחות שמרני.

ניתוחי מתיחת פנים לגברים ונשים

אם פעם נהוג היה לחשוב כי רק נשים מוטרדות מרפיון עור שהרי מאז ומתמיד היו כך גם הגברים אלא שהם חששו מעיוות או שינוי בנראות הפנים שלהם ולכן וויתרו על הרעיון אך כיום מה שהביא לשינוי המגמתי היו ניתוחים שיודעים לשמור על קווי המתאר הגבריים כפי שהם וללא צלקות בולטות לאחר ניתוח. במעמד הזה חשוב לציין כי אם אתם עומדים לפני הליך מתיחת פנים וודאו כי אכן מדובר במנתח בעל תעודה ורישום באיגוד הפלסטיקאים בישראל. כמו כן חשוב לבחור רופא שיודע לצבע תפרים אסתטיים ולהסתיר עד כמה שניתן את הצלקות העלולות להיות גלויות לעין בפרט אם אתם הגברים בעלי שיער דליל או מקריחים יותר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *