מוצרים לשיקום שיער צבוע

צביעת השיער היא דרך נהדרת לביטוי עצמי וליצירת לוק ייחודי ואותנטי. בין אם החלטת לצבוע את השיער כדי לכסות על שיער לבן, כאמירה אמנותית או סתם בשביל הכיף, חשוב שניקח בחשבון שצביעת השיער מגיעה עם מחיר. ככל שטיפולי הצבע הם תכופים ורבים יותר, כך הנזק שעשוי להיגמר לשיער בחלוף הזמן הוא חמור יותר. כיום יותר מאי פעם, כשצביעת השיער היא אחד הטרנדים החמים ביותר, חשוב שתהיה לנו מודעות להשלכות התהליך ולא פחות חשוב מכך – להכיר את האמצעים שיאפשרו לך להחזיר לשיער את החיוניות. כדי לאפשר לך ליהנות משיער בריא ומלא גם לאחר צביעה, אספנו כל מה שחשוב לדעת על שיקום שיער צבוע.

מדוע זה בעצם קורה?

צבע לשיער מזיק לשיער בשני אפיקים עיקריים:

  • ראשית, הכימיקלים המרכיבים את הצבע משפיעים על רמת החומציות של השערה. כתוצאה מכך, השיער נעשה יבש, שביר ומקורזל.
  • בסופו של דבר, מטרתו העיקרית של הצבע לשיער הוא לשנות את גוון השיער. עם זאת, לאחר שידהה הצבע, נגלה שהגוון הטבעי שלנו ניזוק מאחר והצבע משפיע באופן ישיר על הפיגמנטים המצויים בשיער.

החדשות הטובות הן שאם נפעל במהירות, ייתכן מאוד שהנזק הוא הפיך.

כיצד יכולים מוצרי שיקום שיער צבוע לסייע?

כיום זמינים לך בשוק מוצרים רבים ומגוונים שיאפשרו לך לטפח את השיער ולמנוע נזקים לשיער גם לאחר צביעה. תכשירים כמו אולפלקס 0 יסייעו לך להשיב לשיער את הלחות, הרכות והברק הטבעיים שלו ולא פחות חשוב מכך, לשמר ולשקם את הגוון הטבעי שניזוק לאחר טיפולי צביעה חוזרים ונשנים.

כיצד נזהה נזקי צביעה לשיער?

לאורך השנים, השיער שלנו סופג השפעות שליליות רבות ממגוון רחב של גורמי סביבה. לכן, לא תמיד קל להעריך האם הנזק נוצר מצביעה, מחשיפה מוגברת לשמש, תזונה לקויה או מגורמים ביולוגיים ופיזיולוגיים שונים. באופן גורף, ככל שנזקי השיער מתאפיינים בייבוש וקרזול השיער, ברוב המקרים מדובר בנזקי צביעה. אם השיער החלק והרך מתחיל להתקשות, להסתלסל ובעל מראה עמום, זהו הזמן להסתייע בפתרון לשיקום השיער.

אם לא נגיב לתופעות אלו כמה שיותר מהר, נוכל לסבול בהמשך מהשלכות מתסכלות שיהיה קשה בהרבה לטפל בהן:

  • שיער יבש נוטה להישבר בקלות ועשוי להוביל לנשירה חמורה ולאובדן שיער.
  • עם הזמן, השיער ייעשה דהוי ועמום ולא ניתן יהיה עוד להשיב לשיער את הגוון הטבעי שלו.
  • טיפולי צביעה רבים עשויים לפגוע גם בעור הקרקפת ולגרום ליובש, קשקשים וזיהומים שבתורם יפגעו גם הם במראה ובחיוניות השיער שלנו.

כדי להבטיח שנוכל ליהנות ממראה שיער מיטבי לאורך שנים ולחגוג את כל האפשרויות שיש לנו היום בצביעת השיער בלי לשלם מחיר יקר, חשוב שנמצא את תכשיר הטיפוח האידיאלי עבורנו ונעשה בו שימוש קבוע לאחר טיפולי צביעה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *