לראשונה בארץ- COUPO – אתר קניה חברתית קבוצתית בפריסה ארצית

לראשונה בארץ- COUPO – אתר קניה חברתית קבוצתית בפריסה ארצית מבטיח את העסקאות הכי שוות בתחום הלייף-סטייל בירושלים, חיפה, באר שבע ותל אביב עסקה אחת, בעיר אחת, בכל יום! קניות חברתיות באינטרנט הן הדבר הגדול הבא! הרעיון הינו פשוט, גולשים מתאגדים לקבוצה – “קבוצת רכישה באינטרנט” ובתמורה מקבלים מחיר קבוצתי אטרקטיבי במיוחד. התופעה, שבארצות הברית ובריטניה כבר הפכה לשיגעון של ממש, נקראת (Social Buying) או (Collective Buying) ובתרגום חופשי “קנייה קבוצתית חברתית”.

 

לבתי העסק ונותני שירותים משתלם להעניק את ההנחה, משום שבכך הם זוכים לפרסום בקרב קהל לקוחות, רוכשים שמעוניינים לקבל בכל יום דיוור אודות “עסקת היום” שקודם לכן אולי ולא היו נחשפים לאותו בית עסק. הקופונים באתר COUPO מוצעים על בסיס יומי! גובה ההנחה הממוצעת הינה בין 50% ל- 90%. הקופונים המוצעים בכל יום הינם בתחום הלייף סטייל והצרכנות, למגוון מוצרים אלקטרוניים, מסעדות, ברים, אירועי בידור, פארקים, בתי מלון סרטים ועוד…

אתר COUPO “קופו” הוקם ב 4 באוקטובר 2010 ע”י אלי צדקה, יורם ארגמן ועדי ענבר בהשקעה כספית של כ 500,000 ₪. באתר הושקעו משאבים וחשיבה מרמת העיצוב, חווית משתמש ועד למימוש העסקות הכי שוות, המקנות בין 50-90% הנחה על עסקה יומית, בארבע הערים המרכזיות בארץ בו זמנית: ירושלים, חיפה, באר שבע ותל אביב.

על הצד הטכני אמון יורם ארגמן, יזם חובב אינטרנט מושבע שאת רוב זמנו הוא משקיע בחשיבה יצירתית ורעיונות ייחודים אותם הוא הופך לאתרים מצליחים, יורם הגיע עם הרעיון להקמת חברה שתעסוק ב COLLECTIVE BUYING עוד בתחילת 2010, כשבארץ התחום היה בתולי לחלוטין. תוך שהוא אוסף נתונים בנושא , פגש את עדי ענבר, עו”ד בהשכלתה, שעשתה הסבה לפלאנרית בתחום ניתוחי תוכן גולשים. עדי מעידה על עצמה כמי ש”חיה בתוך האינטרנט” עוקבת ומקשיבה לשיחות ולפיהם מבצעת ניתוחים כמותיים ואיכותיים ומפיקה תובנות אסטרטגיות. יחדיו הם אספו נתונים, ניתחו את הקהלים ופילחו אותם, ערכו מחקרים והגיעו לתובנות אסטרטגיות.

מכיוון ש COUPO שואפים להיות האתר הנגיש ביותר בקניה חברתית מקוונת בחרו להפקיד את בניית אתר האינטרנט בצורה שתעניק חווית קניה פשוטה, נגישה ומרגשת, בידי חברה אירופאית שאחראית על הקמת האתרים המובילים בעולם בתחום הרכישה הקבוצתית. לאחר שהפלטפורמה נוצרה ונבנה האתר COUPO, הוחלט כי נושא השיווק והמכירות ינוהל בידיו של אלי צדקה, מומחה בשיווק וקמעונאות בינלאומי . אלי חזר לארץ לאחר שלוש שנים שבהם התגורר במומבאי שבהודו ובמהלכן פתח רשת של מזון מהיר המונה 10 סניפים ומטבח מרכזי והעסיק כ-150 עובדים. צבר ניסיון בינלאומי בתחום הקמעונאות במדינה מתפתחת ובצמיחה גבוהה מאוד על כל המשתמע מניהול עסק שכזה. הקשרים הטובים שייצר בהודו והעובדה שאת התואר השני במנהל עסקים (M.B.A) רכש בלונדון, מהווים בסיס להתפתחות עתידית של COUPO אל מעבר לים בעתיד!

יורם ארגמן: “את Coupo, אתר לקניות חברתיות יומיות בפרישה ארצית הקמנו במטרה ליצור חווית קניה אטרקטיבית בצד פלטפורמת פרסום לבתי עסק שעלותה הינה בהתאם לאפקטיביות! הרציונל שעומד מאחורי קופו, הינו להקל על לקוחותיה את ההשתתפות בחוויית הקניה בכך שהיא מתמקדת בעסקה אחת, בעיר אחת, בכל יום!
וזאת, מתוך המחשבה שמכירות ועסקאות רבות מדי מקשות על קבלת ההחלטות בקרב הלקוחות. קופו, היא כמו מכונת סוכריות של עולם הקופונים – ברורה, פשוטה ומרגשת! ”

ארבעה קווים מנחים עומדים בבסיסו של אתר COUPO:

    1. קופו, אינטראקציה פשוטה במיוחד – עסקה אחת, יום אחד, עיר אחת. לא יכול להיות ברור מזה.

 

  • קופו, תחושת דחיפות בקרב לקוחותינו – אם אין מספיק אנשים עד חצות, אין עסקה!, הלקוחות משווקים את בית העסק כדי שהעסקה תצא לפועל.

 

 

  • קופו מניעה את לקוחותיה למשוך לקוחות נוספים – פרסום מפה לאוזן הוא חסר ערך אם אינו בא לידי ביטוי במכירות בהן לקבוצה יש כח.

 

 

  • עשו זאת בכיף! הגישה של קופו הינה חיובית, מהנה, יוצרת מתח והתרגשות וכמובן יצירתית, בתוך עולם הקופונים המונוטוני.

 

 

עדי ענבר :” גילינו “שקניות חברתיות” יוצרות התלהבות רבה בקרב גולשים באינטרנט. מבדיקה שערכנו במהלך חצי השנה האחרונה אותרו כ-900 שיחות שונות שעסקו בטרנד החדש (“הקנייה החברתית”). רוב השיחות התנהלו בפייסבוק (45%) ולא מעט אף צייצו בטוויטר (17%). 22% מכלל הגולשים דיברו על “קניות חברתיות” בפורומים ברחבי הרשת. עיקר השיחה בנושא התנהלה בפורומים השונים של 2 אתרים עיקריים- בתפוז וב-ynet. (הנתונים אותרו באמצעות מערכת bazzilla) הקהל שאותר על ידינו כ”מתעניין” מגוון מאוד וכולל צעירים אחרי צבא, סטודנטים, הורים לתינוקות, בני הגיל השלישי ועוד רבים אחרים.

הקהל אמנם מגוון אך פרמטר אחד שב ועלה שוב ושוב כמעט בכל שיחה והוא העובדה שרוב הדילים המפורסמים שייכים לבתי עסק באזור המרכז. בעקבות עובדה זו החלטנו שאנחנו רוצים לפעול עם אתר COUPO בעסקה יומית לקניה חברתית גם בשלושת הערים המרכזיות ירושלים, חיפה ובאר שבע בנוסף לת”א. אותן ערים טרם נחשפו לאתרי קנייה חברתית. קיימת בקרב התושבים התלהבות בצד סקרנות אצל נשים וגברים כאחד בגילאים 25 -45. ניתן לשמוע את התגובות החוזרות על עצמן ” תל אביב מגיעה לעיר!!!”.

“מדינת תל אביב”, מוסיפה ענבר “חייה ונושמת את נושא קבוצות הרכישה בתחום הנדל”ן שהפכה למציאות בשנתיים האחרונות, ואת נושא הקנייה החברתית בתחום הלייף סטייל כבר כחצי שנה ועדיין קיימת פתיחות מאד גדולה לנושא, נכונות להיות חלק מקבוצה חזקה שמניעה לפעולה “. אלי צדקה : ” מתוך הכרות של שנים עם תחום הקמעונאות, המכירות והשיווק בארץ ובחו”ל, אני יכול לומר כי אחוז הצרכנים הקונים באינטרנט גדל מידי יום ומגמת הקניה באופן מקוון רק הולכת וגדלה!”

מסקר קמעונאות להרגלי הקניה באינטרנט שערכה חברת מאסטרקארד באזור המזה”ת ואסיה, נמצא כי 76% מבעלי כרטיסי האשראי רכשו ב-2009 באינטרנט וכי מגמה זו הולכת וגדלה. עוד עולה כי מרבית הרוכשים מוצרים באופן מקוון מרוצים מחווית הקנייה!”.

מספרים מטעם COUPO –

    • האתר COUPO הוקם בהשקעה של כ 500,000 ₪ ומנוהל ע”י שלושה שותפים בלעדיים. בעתיד יש נכונות להכניס משקיע אסטרטגי בארץ ובחול.

 

  • בחברה מועסקים 6 עובדים פרט לבעלים.

 

 

  • צפי מחזור המכירות בשנה הראשונה: כ- 4 מיליון ש”ח.

 

 

  • קצב גדילה מיוחל – גדילה סטגנטית ובריאה, של 30% בחודש

 

 

  • בעתיד נצא בפלטפורמות סלולאריות ונחדש כל הזמן בפן הטכני

 

 

  • ערוצי השיווק של COUPO – חברה לקידום אתרים, דגש על רשתות חברתיות, PPC, אפיליאט, דיילות שטח ופה לאוזן.

 

 

מידע כללי אודות האתר:

הבעלים של אתר COUPO: אלי צדקה, יורם ארגמן ועדי ענבר.

    • אלי צדקה, בעלים, מנהל את הפן השיווקי ואחראי על המכירות. בעל תואר שני (M.B.A) במנהל עסקים, אוניברסיטת Thames Valley לונדון. בעברו המקצועי , סמנכ”ל תפעול ולוגיסטיקה ב”סלטי שמיר”, אחראי על המיזוג עם חברת “תנובה” בשנת 2006. בשנת 2007 הקים בבומבי, הודו רשת מזון מהיר הכוללת 10 סניפים ומטבח מרכזי, וצוות של 150 עובדים והיה אחראי על הטמעת מוצר חדש במדינת עולם שלישי הכוללת שיווק ניהול ותפעול החברה. משמש כבעלים של מסעדת מזון מהיר בת”א – טחון.

 

  • אלי, בן 40, מתגורר בתל אביב, נשוי ואב לשני ילדים.

 

 

  • יורם ארגמן- בעלים, מנהל את הפן הטכני. יורם, יזם בנשמתו, חובב אינטרנט מושבע, את רוב זמנו הוא משקיע בחשיבה יצירתית ורעיונות ייחודים אותם הוא הופך לאתרים מצליחים. משמש כמנכ”ל והבעלים של חברת Call a Cake, החברה היחידה בארץ למשלוחי עוגות מעכשיו לעכשיו, המהווה תחליף מקורי לנוהג של משלוחי הפרחים. בנוסף, בבעלותו מיזמי אינטרנט נוספים, We Boost, חברה לקידום אתרים ואתרים בחו”ל, Top Songs Of, אתר להורדת רינגטונים ו- ITunes, CalenDesign, אתר לבניית לוחות שנה בעיצוב אישי. VIPuzzle, יצירת פאזל אישי ועוד אתרים בארץ ובחו”ל בתחומים שונים. יורם,41, רווק, במקור מבאר שבע מתגורר בתל אביב, אוהב ספורט מוטורי.

 

 

  • עדי ענבר, בעלים, מנהלת את הפן המשפטי והאדמיניסטרטיבי. עו”ד מתמחה במשפט אזרחי. לאחר 4 שנים בתחום ביצעתי הסבה מקצועית, וגיליתי אהבה חדשה, כיום פלאנרית – מומחית בניתוחי תוכן גולשים. מה זה אומר? “חיה בתוך האינטרנט” עוקבת ומקשיבה לשיחות ברשת (של טוקבקיסטים, בתוך הפורומים והבלוגים ובמדיות החברתיות) ולפיהם מבצעת ניתוחים כמותיים ואיכותיים ומפיקה תובנות אסטרטגיות. עדי, בת 33, גרה בת”א, נשואה ואמא ל-2 בנות.

 

 

WWW.COUPO.CO.IL. טל- 0526801176 טלפקס – 03-6024040. [email protected]


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *