חדש: אתר הקופונים ‘קליקה’ וטיפים חשובים לרכישת קופונים ברשת

אתר הקופונים “קליקה” (CLIQA), מציע לגולשים ליהנות מריכוז של מעל 60 אתרי דילים – המסתכמים ב-350 דילים שונים בכל יום. עכשיו עם אפליקציה מיוחדת לסלולר,שירות מייל יומי ותוספת של סרטוני וידאו, מדור ספיישלים ותרומת קופות בשיתוף אתר “משהו טוב”. שווה להתעדכן.  “קליקה”  http://www.cliqa.co.il/ .

אתר הקופונים “קליקה” (CLIQA), הינו אתר הקופונים המוביל בישראל, המציע לגולשים ליהנות מריכוז של 60 אתרי דילים למעלה מ 60 אתרי דילים! בין הדילים באתר תוכלו ליהנות ממבחר חבילות נופש, ספא וטיפולים קוסמטיים, ארוחות במסעדות גורמה ועוד. “קליקה” משכלל את חוויית הגלישה ומציע למבקרים ליהנות ממדור “ספיישלים” מיוחד, חלוקת הדילים על פי קטגוריות, תוספת של סרטוני וידאו מושקעים ומבחר טיפים ומידע בנושא.

את הדילים הנחשקים של “קליקה” תוכלו למצוא גם ברשת הפייסבוק “קליקה” (CLIQA), להתעדכן באמצעות אפליקציה מיוחדת לאייפון (חפשו ב-App Store ודרך המייל – באמצאות דואר יומי המעדכן אתכם בכל הדילים החדשים וההזדמנויות שאסור לפספס.

מאחורי אתר הקופונים “קליקה” (CLIQA) עומדים היזמים רועי פסטינגר, רועי הרשטיק ועודד בראל, שהקימו את האתר בסוף שנת 2010. החל מאמצע ינואר 2011 עבר האתר לשיתוף פעולה הדוק עם פורטל “נענע10”, וכיום הוא נחשב לאחד מהאתרים המובילים בישראל בתחום הקופונים. בימים אלו מציע האתר קופונים במגוון רחב של תחומים, כולל חופשות, ספא, טיפוח ויופי, צרכנות, ספורט וכושר, מתנות שונות לילדים, פנאי ותחביבים, הצגות ומופעים ואופנה, לצד שירות חדש, הכולל גם “קופוני תרומה” בשיתוף אתר “משהו טוב”, המאפשר לתרום קופונים לא ממומשים לעמותות נבחרות ומאושרות.

כל מה שצריך כדי לרכוש את הקופונים המשתלמים ביותר – מורה נבוכים מאת האתר קליקה

לקראת החג אנחנו מחפשים את הדילים המשתלמים ביותר לרכישת מתנות, פרגון עצמי בנופש משפחתי, קפיצה ספונטנית לצימר או דווקא רכישת מנוי לחדר כושר או שדרוג המכשירים בבית.  כדי שתיהנו מקנייה נבונה ומושכלת, מציג עודד בראל, מאתר “קליקה” את 4 כללי הברזל לבחירת קופונים. לסרוק ולשמור.

בתקופת החגים אנחנו מחפשים עוד ועוד מקורות לרכישת מהירה ונוחה של מתנות לחג, מנצלים את הזמן הפנוי כדי לפרגן לעצמנו בחופשה זולה וספונטנית, וגם מסדרים קצת את הבית – שלפתע זקוק לכל כך הרבה מכשירים חדשים ושדרוגים (מעל 35% מגולשים האינטרנט בישראל נכנסים לפחות פעם אחת ביום לאחד מעשרות אתרי הקופונים הפעילים).  למי שהאצבעות כבר גולשות אוטומטית לאתרי הקופונים הפופולאריים ברשת, מציג עודד בראל, ממייסדי אתר הקופונים “קליקה” 4 כללי הברזל, שיאפרו רכישה נבונה, מוצלחת ומשתלמת:

1. בדקו את האותיות הקטנות – רצוי להקדיש את תשומת הלב לאותיות הקטנות שמוצגות בכל קופון. בדרך כלל הקופון מוגבל בתוקף ובזמני המימוש. בקופונים לבתי קפה ומסעדות הקופונים מוגבלים בדרך כלל גם בכמות השוברים המותרת למימוש לשולחן. בקופונים לחופשות רצוי לבדוק באיזה תאריכים ניתן לממש את ההטבה כאשר לעיתים החופשות המוצעות אינם כוללות סופי שבוע.

2. בדקו שהדיל אכן משתלם – מרבית הקופונים המוצעים בהחלט אטרקטיביים ומהווים הזדמנות מצוינות ליהנות ממגוון דברים בהנחות משמעותיות. עם זאת, רצוי לבדוק שהקופונים אכן מהווים הטבה משמעותית. קופון למסעדה יוקרתית בשווי 50 ₪ עבור 25 ₪ בלבד אינו מהווה הנחה של 50% משום שארוחה ממוצעת במסעדה כזו עולה למעלה מ- 100 ₪. אין הרבה קופונים כאלו, אבל רצוי לבדוק האם הקופון אכן משתלם בסופו של דבר.

3. וודאו כי תממשו את הקופון – ולשים רבים רוכשים קופונים ואינם מממשים בסופו של דבר את ההטבה. זוהי עבודה ידועה כי אחוז לא מבוטל של קופונים מוצאים עצמם לא ממומשים. חלק מהאתרים אף שולחים תזכורת מספר ימים לפני תום התוקף של הקופון. לפני שאתם רוכשים את הקופון וודאו כי אתם אכן הולכים לממש אותו, אפילו שימו לכם תזכורת קטנה ביומן לכך.

4. היו מחושבים – יש הרבה מאוד אנשים שפשוט נהיו מכורים וקונים קופונים בכמויות אדירות אף על פי שתקציבם האישי אינו מאפשר זאת. הקופונים והקניה החברתית מהווים הזדמנות מצוינת ליהנות מחוויות חדשות בהנחות גדולות ומשמעותיות. עם זאת, כדאי לעקוב אחרי הרכישות שאתם מבצעים על מנת לא לחרוג מתקציבכם האישי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *