רשת דיסקרט מתרחבת ופותחת חנות רחוב חדשה בבני ברק

רשת האופנה “דיסקרט” לבגדי נשים, מתרחבת ופותחת חנות רחוב חדשה בבני ברק, כחלק מהרחבת פעילותה ופתיחת חנויות רחוב חדשות לרשת!  הרשת עתידה לפתוח כ-10 סניפים חדשים במהלך שנת 2012 בהשקעה כוללת של כ-3,000,000 ₪!

 רשת האופנה “דיסקרט” מתרחבת ופותחת חנות רחוב חדשה בבני ברק, כחלק ממהלך כולל של הרחבת פעילותה ופתיחת חנויות רחוב חדשות. החנות הראשונה בסדרת החנויות נפתחת בימים אלו ברחוב רבי עקיבא, רחובה הראשי שלהעיר בני ברק. החנות נפתחת בהשקעה של 250,000 ₪ ודמי השכירות החודשיים שלה עומדים על 10,000 ₪.

רשת אופנת “דיסקרט” המתמחה בבגדי נשים מרחיבה את פעילותה ומתכננת לפתוח בשנת 2012  כ- 10 חנויות רחוב חדשות, בערים חולון, בת-ים, ירושלים, באר שבע, אשדוד, אשקלון, רחובות ועוד, בהשקעה כוללת של כ-3,000,000 ₪.

ג’קו גבאי, בעלים ומנכ”ל רשת האופנה “דיסקרט”, מוסר: “לאור המחאה החברתית על יוקר המחייה והחזרה לחנויות הרחוב, אני מאמין כי חנויות אלו ישגשגו ויהיו מהמובילות ברשת דיסקרט. אני מאמין כי המותג דיסקרט הינו בעל פוטנציאל צמיחה גבוה ביותר בתקופה זו, תקופה בה קהל הלקוחות מחפש אחר פתרונות לבוש פונקציונליים וקלאסיים במחירים שווים לכל נפש. העובדה שהרשת ערה לשינויים החלים בחברה הישראלית, תוך שמירה על מחירים נוחים, אחידים ובייצור בישראל, מהווה יתרון ברור לרשת אשר נמצאת בצמיחה מתמדת”.

החנויות החדשות יוקמו ברוח קונספט החנויות של הרשת המאופיין בעיצוב חם, נגיש ואישי. העיצוב מזמין ומשדר חווית קנייה ייחודית בהתאמה  לצרכי הלקוחה, דבר שיעזור לקרב את הלקוחה למותג ולערכיו.

 דיסקרט הלבשה תחתונה

באדיבות: יפה אפרתי תקשורת יחסי ציבור



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *