BLU ENERGY VODKA נותן החסות הרשמי להופעתו המיוחדת של דיויד גואטה

BLU ENERGY VODKA נבחר להיות נותן החסות הרשמי להופעתו המיוחדת של דיויד גואטה. גואטה יופיע במסגרת “BLU 4 DANCE” לקראת ההופעה היחידה בארץ יעלה קמפיין מיוחד הקמפיין בהשקעה של כחצי מיליון ₪ . BLU ENERY VODKA נבחר להיות נותן החסות הרשמי להופעתו של אייקון התרבות, מפיק העל והמגה DJ דיויד גואטה. ההופעה תתקיים כחלק מהופעות “BLU 4 DANCE” ותתקיים ביום שישי, 10 בספטמבר במופע מיוחד שיתקיים בגני התערוכה – ביתן מס’ 1 בחצר – תל אביב.

ההופעה תחגוג את ההשקה הרשמית של BLU ENERGY VODKA בישראל. BLU ENERGY VODKA הינו משקה אנרגיה המכיל וודקה איכותית המגיעה מוכנה לשתייה בפחית יחד עם משקה האנרגיה שכבש את ישראל BLU. לקראת ההופעה יעלה קמפיין אשר יופיע בערוצי הטלויזיה 10 ו-24, אתרי האינטרנט, שלטי חוצות, אוטובוסים ומכווני תנועה. הקמפיין נעשה על ידי משרד הפרסום של BLU משקאות אנרגיה – פרסום SAMA בראשותו של באסל זועבי. וההשקעה בו נאמדת על למעלה מחצי מיליון ₪. הקמפיין יימשך כשבועיים.

ענאן שמשום, יבואן משקאות האנרגיה BLU: “BLU 4 DANCE הפך זה מכבר לשם נרדף לליין איכותי, המביא לקהל הישראלי את מיטב האמנים המובילים בעולם וזהה בערכיו ל-BLU ENERGY VODKA. אנו שמחים להיות אלו שמביאים את דיויד גואטה, אמן בעל שם עולמי, לקהל הישראלי ולהעניק לקהל שבחר את משקאות האנרגיה הטובים ביותר, את המוזיקה הטובה ביותר והאמנים המובילים ברחבי העולם.”

דיוויד גואטה אחראי לכמות הלהיטים הגדולה ביותר בשלוש השנים האחרונות. להיטיו נחשבים לנצפים ביותר ב-You tube (וההשמעות בחדרי הכושר והספינינג). גואטה, שרק בשנה האחרונה סיפק לנו את “Sexy Chick” ו-“When Love Takes Over” שנוגנו אינספור פעמים בכל רחבת מועדון בישראל ובעולם, ואחראי על ההפקה המוזיקלית של הבלאק אייד פיז וקליז, מיצב עצמו בצמרת המפיקים המוזיקליים של עולם הפופ לצד שמות כמו טימברלנד, ואף נכנס אל המקום השלישי בטופ 100 של ה-DJ MAG. הגעתו לישראל ב-10 בספטמבר תתרחש בשיא הצלחתו ואנחנו נזכה לקבל אותו, לוהט מתמיד, במסגרת Powered by SAMSUNG “BLU 4 DANCE”.

מכירה מוקדמת תחל ב 8.8 בנקודות המכירה ברחבי הארץ ובאשראי

מחיר כרטיס רגיל החל מ 160 ש”ח

מחיר כרטיס וי אי פי החל מ 220 ש”ח

לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים: http://www.blu4dance.com

BLU ENERGY VODKA הינו משקה אנרגיה BLU עם וודקה איכותית בנפח של 4.9% אלכוהול בפחית שתייה של 330 מ”ל. המשקה החדש הינו חסכוני ביותר ופותר מהצורך לקנות משקה אנרגיה ובקבוק וודקה לחוד, אלא מציע את משקה האנרגיה מהול במידה הרצויה עם הוודקה ובמחיר של 12 ₪ לפחית של 355 מ”ל. לשם השוואה – מחיר פחית משקה אנרגיה נע בין 6-8 ₪ ומנת וודקה איכותית עולה כ-20 ₪.

המשקה החדש מהווה פיתוח של משקה האנרגיה המוכר אותו נוהגים לצרוך על פי רוב בתוספת וודקה. בפיתוח הושקעו כ- 300,000 ₪ ובחברה מתכוונים להשקיע כ-1.5 מיליון ₪ נוספים בשיווק המוצר החדש .

BLU ENERGY VODKA

להודעות יחסי ציבור נוספות וקומוניקטים הפונים לקהל צרכנים נבונים המתעדכנים בחידושים ומבצעים שונים רק לחצו על יחסי ציבור.

תגיות:   · · · · · · · · · תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *