טבעות אירוסין לחתן לכלה

כמעט כל זוג מתחתן בעולם המערבי כיום נוהג לענוד טבעות אירוסין של לפני החתונה. נהוג, אצל רוב הזוגות, שהגבר החתן שגם בדרך כלל הוא שמציע את הצעת הנישואין, רוכש עבור הזוג טבעות אירוסין, לפעמים תואמות ולפעמים שונות אחת מהשנייה. בשביל מרבית הגברים זהו צעד לא פשוט בכלל שטומן בחובו הוצאה כספית גדולה. מה גם שבדרך כלל מאוד חשוב לחתן לעתיד שכלתו תהיה שמחה עם הטבעת שקיבלה מה שהופך את תהליך רכישת טבעת האירוסין למלחיץ יותר. הבחירה הפשוטה והמתבקשת ביותר בדרך כלל היא טבעת עם אבן יהלום עליה. טבעת יהלום היא הבחירה המועדפת על רוב הזוגות המתחתנים בעיקר בגלל הקונבנציה והנורמות החברתיות. להרבה זוגות, ובעיקר הכלות שבזוג, חשוב מאוד שכל תהליך החתונה והנישואין יהיה הפגנה של האהבה והאחידות שבין בני הזוג מה שלא משתנה עם בחירת טבעת האירוסין.

טבעת אירוסין

טבעת אירוסין

אולם, כלות רבות כיום מעדיפות לבחור טבעות יותר אלטרנטיביות מטבעת היהלום הקלאסית. טבעות אירוסין ועליהן אבני ברקת בעלות הגוון הירקרק נהיות יותר ויותר פופולאריות בקרב הזוגות המתחתנים. גם טבעות בעיצוב אישי ומיוחד הם נושא שתופס אהדה מוגברת בשנים האחרונות. חתנים רבים בוחרים ללכת למעצב טבעות, תכשיטן, על מנת שיעשה בשבילם שתי טבעות מיוחדות. טבעות אלה שהן עבודת יד בדרך כלל מתומחרות גבוה מאוד אבל משתלמות מאוד בעיקר מכיוון שלאף כלה או חתן אחר בעולם אין טבעת כזו. כמו כן, במקרה של חס וחלילה גירושין או פרידה, יכול הזוג למכור את הטבעות, רוב הפעמים במחיר גבוה יותר ממה שישלמו עליו עקב העלייה המתמדת של מחירי הזהב הכסף והאבנים הטובות.

קביעת איכות הטבעת

גם הרשתות היוקרתיות ביותר לטבעות אירוסין לפעמים מוכרות יהלומים לא מושלמים. לבן אדם הפרטי אין את הידע והכלים לאבחן את איכותה של אבן היהלום ולכן תמיד, לפני רכישת הטבעת, יש לבקש תעודה גמולוגית, שעולה ברוב המקרים שישים עד מאה דולר לאבן, או לבקש מגמולוג שיאבחן את האבן במיוחד. זהו נושא חשוב מאוד דרכו רוב היהלומנים עושים את כספם, מכירת אבנים ביוקר. בנוסף, במקרה ומתישהו בעתיד ירצה הזוג למכור את הטבעת, תעודת הוכחה ואיכות לאבן היהלום שעליה היא הכרחית


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *