הבושם החדש לגבר מבית Bvlgari

BVLGARI MAN – הניחוח החדש לגבר מבית התכשיטים היוקרתי בולגרי מאיטליה – חושניות חדשה המוגשת דרך שילוב מרתק של עוצמה ואור את קמפיין הפרסום של הבושם מוביל השחקן הבריטי המגה-סקסי קלייב אוון. בית התכשיטים והבשמים היוקרתי מאיטליה, BVLGARI , מציג את הניחוח החדש לגבר, הגבר של BVLGARI – BVLGARI MAN : שגריר ואייקון חסר תקדים בעולם הגברים של בית BVLGARI, הניחוח החדש לגברים BVLGARI MAN חושני ומואר. הניחוח קיבל את השראתו מחזון ראשוני של אלגנטיות טבעית, והוא מייצג הצהרה נחרצת של גבריות וכריזמה פנימית.

BVLGARI MAN הוא הניחוח לגבר מתוחכם ונחוש, אך יחד עם זאת גם גמיש. התווים הרעננים והנמרצים משדרים את האישיות המודרנית שלו. הוא קשוב לטרנדים האחרונים. חיתוך הדיבור שלו, אף שיש בו חמימות, חושף את חושניותו ההחלטית והנחרצת, אך גם כזו שאינה יומרנית. על-ידי יצירת חווית ריח חדשנית, יוקרתית ונמרצת, BVLGARI MAN הוא ניחוח עצי-אוריינטלי-לבן המעניק פרשנות חדשה לאידאל חדש של גבריות. התווים העציים העזים, אלמנט מסורתי בבישום גברי, מואר כאן בעדינות קורנת אשר לוכדת את תמצית הטוהר הטבעי.

הניחוח: מהתווים הפותחים אותו, BVLGARI MAN מכריז על נשמתו העכשווית במקום בו ברגמוט, עלי סיגליות ופריחת לוטוס נמסים במגע הראשון, מעקצצים ומשגעים. הנשימה הראשונית של רעננות מתמידה עד ללב הניחוח, ומעניקה לו את תוויו הבלתי רגילים והחיוניים.

המהות של BVLGARI MAN מתגלה מיד בתערובת מפתה של עצים, ומועשרת ברמיזות זוהרות. הארומה החזקה והעוצמתית של וטיבר ושל ברוש מתמזגת עם המתקתקות של עצים לבנים ועם הקרמיות של סנדלווד וקשמיר, המעניקים נגיעות של אור וחום.

בדיוק בנקודה הזו, מתגלה הצד הבלתי צפוי של BVLGARI MAN – תווים ממגנטים של אמבר צמחי, אשר נרקח ע”י הבשם אלברטו מורילס במיוחד עבור BVLGARI, ומוסיף תחושה אוריינטלית הנמשכת אל תוך התווים העמוקים והבסיסיים , היכן שהרמוניות חמימות של שרף מתמזגות בעדינות עם ניואנסים כובשים של דבש לבן ומאסק.

הבקבוק- יצירת אומנות מודרנית, השומרת על ה- DNA העיצובי של בית BVLGARI. בקבוק הבושם של BVLGARI MAN מגלם בתוכו את הכוח הקונספטואלי של הניחוח ואת ערכי הבושם. מעודכן ומעודן, שואב את השראתו מקודים עיצוביים טהורים ופשוטים, במקום בו אור ואלגנטיות הופכים לסמל המתאר חיוניות וכריזמה.

בהשראת הסגנון העיצובי הידוע של בית BVLGARI , המבנה וקווי המתאר העתידניים של הבקבוק של BVLGARI MAN , נוצרו בשיתוף פעולה עם סטודיו העיצוב המפורסם אטלייה OI – “חשבנו ליצור צורה אוניברסלית המקרינה גבריות חזקה, אשר היא גם מרגיעה, מרשימה וחגיגית. כמו מונוליט המתנשא אל מול האור, התמורה בין קווים ישרים לבין קימורים מעוגלים מזקקת ומכילה את המסורת הצורנית של בית BVLGARI, תוך שהצלחנו ליצור מוצר בעל הנדסת אנוש מעוצבת ועדכנית”. הצורה המונוליטית של הבקבוק מומחשת באמצעות החלק הארי של הבקבוק, המעוגל, בו משתקפות קרני אור ומטפסות אל החלקים העליונים של הבקבוק השקוף, ומעניקות לו את הדינאמיות והאור. הקווים העיצוביים של בית בולגרי מהדהדים, אפילו בפרטים הקטנים ביותר בעיצובו של הבקבוק- מוטיב זריחת השמש על פקק הבקבוק מתכתב עם קולקציות השעונים של המותג.

קלייב אוון- הפרזנטור שנבחר להוביל את מסע הפרסום. שחקן הקולנוע הבריטי, קלייב אוון, נבחר להוביל את קמפיין הפרסום של BVLGARI MAN. אוון הלוהט קלייב אוון לבושם בולגרי לגברהופיע בשורה ארוכה של סרטי טלוויזיה וקולנוע, ביניהם “זהות כפולה” לצידו של מאט דיימון, “הצלה מעבר לגבול” עם אנג’לינה ג’ולי, ו”המלך ארתור” לצידה של קיירה נייטלי . ב-2005 היה מועמד בקטגוריית שחקן המשנה לפרס האוסקר וזכה בפרס גלובוס הזהב ובפרס BAFTA על תפקידו בגרסה הקולנועית ל”קרוב יותר”, שביים מייק ניקולס ולצידם של כוכבים כג’וליה רוברטס, ג’וד לאו ונטלי פורטמן. ב2007 השתתף בסרט “לירות כדי להרוג” וב2009 בסרטים הבנק ו- the boys are back . אוון מייצג את הגבר של BVLGARI ושל הבושם BVLGARI MAN – בשל, גברי, אצילי, מסוקס, ממגנט , מלא סקס אפיל, מודע לעצמו , עדכני וכריזמטי.

קמפיין הפרסום צפוי לעלות בישראל בהיקף של כמיליון ₪ ויכלול שילוט חוצות ומודעות בעיתונות.

מחיר:

60 מ”ל – 400 ₪

100 מ”ל- 535 ₪

בושם בולגרי לגבר 100 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.

באדיבות: עינת שפריר, עדנה גרינשטין – תקשורת ויחסי ציבור


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *