מתנות נפלאות ומתחשבות במיוחד…

יש הרבה מתנות שאנחנו נוהגים לחלק לאנשים באופן קבוע, בדרך כלל מדובר במוצרים שתויגו כ’מתנות’ על ידי הזמן ולכן נהוג לתת לאנשים הקרובים לנו אריזות שוקולד, כרטיסי ברכה, בגדים או מתנות דומות בהתאם למאורע ולקשר ביניכם. אבל יש מקרים בהם אנחנו רוצים לתת מתנה מתחשבת ומקורית והבחירה לא פשוטה כל כך – אז הנה כמה רעיונות שאולי יתאימו לכם לסיטואציות שונות:

מובייל קריסטלים – מכירים את הזוג הזה שאתם יודעים שהוא ממש מחובר לטבע? לפעמים המתנות עבורם יכולות להיות ממש מתחת לאף שלכם, או מעל. אחת המתנות היפות שמוסיפות אווירת ‘שאנטי’ לבית אבל גם בעלת ערך רוחני היא מוביילי הקריסטל. תחשבו על בית בכפר שבמרפסת בחוץ יש מובייל קריסטל שעושה צלילים נעימים לאוזן ולפי האמונה מעניק סגולות טובות לשלום בית, שלווה ואנרגיות טובות. זו יכולה להיות סתם מתנה נפלאה ומקורית וזו יכולה להיות מתנה מיוחדת למסיבת חנוכת בית למשל.

מנורת מלח – עוד מתנה נפלאה לחנוכת בית היא מנורת מלח. מנורת מלח נועדו גם הן לפזר אנרגיות טובות ברחבי הבית אך יש לכך גם אפקט בריאותי וזה טוב לבעיות בדרכי הנשימה ועוד… מנורות מלח ניתן להציב בכל מקום בו רוצים להשרות אווירה טובה, למשל בבית, במשרד וזהו כלי שבו משתמשים מטפלים רבים בתחום ההוליסטי.

Salt-Lamp

לוכד חלומות – אם אתם מכירים מישהו או מישהי הסובלים לעתים מחלומות רעים, אין מתנה מתחשבת יותר מלוכד חלומות. על פי האמונה האינדיאנית העתיקה, לוכד חלומות עוזר להבריח חלומות רעים בבית ואין ספק שזוהי מתנה מתחשבת ונפלאה גם אם האנשים להם אתם מעניקים את המתנה לא מאמינים בסגולות של לוכד החלומות. על פי הרפואה המודרנית, חלומות זהו משהו פסיכולוגי ומספיק שאנשים יחשבו שמשהו יעזור להם להיפתר מחלומות רעים, זה באמת יכול לעזור.

תכשיטים מיוחדים עם קריסטלים – תכשיטים זה דבר שמוענק הרבה כמתנה, אך תחשבו על תכשיט שגם נראה טוב וגם בעל סגולות מיוחדות. מדובר במתנה המושלמת והסגולות המיוחדות האלו שיכולות להיות כל דבר- בריאות, פרנסה, הצלחה, אושר – הולכות עם האדם לו מוענקת המתנה לכל מקום באמצעות תליוני קריסטל, שרשרות, עגילים ועוד…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *