איך לבחור מטפל שיאצו?

שיאצו הינה שיטת טיפול אלטרנטיבית שמקורה העתיק הוא ביפן. הטיפול מתבצע באמצעות לחיצות עם אצבעות הידיים בעיקר, אבל עושים שימוש גם באצבעות רגליים ובמרפקים. התורה אומרת כי בגוף האדם קיימים ערוצי אנרגיה בלתי נראים שנקראים מרידיאנים. הם משפיעים על אברים הסמוכים להם ואף מושפעים מהם. כאשר אדם חולה או סובל מבעיות רפואיות שונות, כאבים, רפיון, לחץ וכדומה, אזי נוצרת  חסימה אנרגטית במרידיאן או באיבר שבקרבתו. לחיצות על נקודות שונות במרידיאנים או על ידם יפתרו חלק גדול מהבעיות  הללו. שיאצו הוא טיפול שנועד לפתור בעיות בעמוד השדרה, בעיות נוירולוגיות, עיכול, גניקולוגיה וכן, בעיות רגשיות היוצרות דיכאון, מתח וכדומה.

מהלכו של טיפול שיאצו

הטיפול אורך, לרוב, כ 45 דקות והדבר תלוי בבעיה שקיימת. לפני הטיפול המטפל עורך אבחון ושואל את המטופל על  הסיבות שהניעו אותו לקבלת טיפול. הטיפול נעשה בשכיבה והמטפל לוחץ עם אצבעות וידיו ורגליו על המקומות הבעייתיים. הטיפול מהנה ומרגיע ומתבצע כאשר המטופל לבוש בבגדים מלאים ונוחים. מומלץ לא לאכול כשעתיים לפני התחלתו.  לאחר סיומו ינוח  המטופל זמן מה ויוכל להמשיך בדרכו  ולעיסוקיו. ניתן לערוך סדרת טיפולים בהתאם לצורך. מומלץ לכל מטופל לשאול שאלות אודות הטיפול והאפקט שהוא יוצר. לפני כל טיפול נוסף יש ליידע את  המטפל על שינויים חשובים במצב הבריאות, על התחלת היריון ועוד נתונים חשובים דומים.

מה יש לקחת בחשבון שבוחרים מטפל?

נשאלת השאלה איך לבחור מטפל שיאצו? בעת הבחירה יש לקחת נתונים כמו: ידע נרכש, ניסיון, מוניטין ועוד. מוסדות בריאות שונים וקופות חולים מאמצים את השיאצו אל חיקם ומספקים שירותים אלו באמצעות מומחים לנושא. רבים מהם עוסקים בתחום גם באופן פרטי ומומלץ לפנות אליהם. כמובן, שניתן לקבל את  הטיפול במסגרת קופת החולים שבה מקבלים את  שירותי הבריאות השוטפים. לאחר קבלת פרטי המטפל ניתן להתקשר אליו ולקבל ממנו מידע על  הדרך בה הוא מטפל בלקוחותיו. מטפל מנוסה מספק לכל לקוח טיפול אישי מקיף, מתשאל אותו על  הבעיות תוך כדי ירידה לפרטי פרטים כדי להתאים את שיטת הטיפול הספציפי המתאימה לו ביותר.

לסיכום

במקרים רבים, ניתן להגיע לקליניקה כדי להתרשם ממנה, מניקיונה ומהתשתית שבה. בעת  הפגישה המקדימה אפשר לבקש לראות תעודות המסמיכות אותו לעבודתו, כמו גם, תעודות המוכיחות כי למד את  המקצוע בצורה יסודית. מומלץ לברר אם בעבר הוא ביצע טיפול לאנשים אשר סובלים מאותן הבעיות ואם  הטיפול הצליח. במידת האפשר, ניתן להתקשר למטופלים קודמים כדי לקבל חוות דעת על  המטפל ותוצאות הטיפול. יש לזכור כי צריך לקחת בחשבון שאנשים שונים מגיבים אחרת לאותו טיפול. ניתן לקבוע פגישת טיפול אחת ולאחריה לקבל החלטה אם להמשיך איתו עוד לחפש מטפל שיאצו אחר. פתרון בעיות בריאות באמצעות שיאצו הינו חיוני וכדאי למצוא את  המטפל  הטוב ביותר על מנת שאיכות החיים תשתפר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *