יודעים איך לבחור מתנה?

מי לא אוהב לקבל מתנות? גם האדם הצנוע בעולם שמח כשהוא מקבל מתנה. אבל מה קורה כשאתם מביאים מתנה ומי שקיבל אותה לא אוהב אותה? אין יותר מתסכל מזה. אם אתם לא יודעים איך לבחור מתנה, באנו לעשות לכם קצת סדר בעניינים:

מתנות לילדים

הדעה הרווחת היא שלשמח ילדים זו לא משימה כל כך קשה. ישנם גילאים מסוימים שמספיק שתביאו להם משהו מנצנץ ושביתם אותם בקסמכם. אך אם אתם לא בטוחים מה כדאי להביא, נמליץ לכם לחפש מתנות אשר עוקבות אחר הטרנדים העכשוויים ביותר. כך למשל שמיכה בעיצוב כריש יכולה לסובב את עולמם כאשר בכל מקום ברחבי האינטרנט ניתן למצוא פרסום על אותן שמיכות מתוקות המדמות זנב כריש. במידה ולא, זכרו תמיד ששוקולד מנצח הכל. כך תוכלו לקנות להם מכונה עבור סוכריות ולתת להם להשתעשע איתה.

מתנות לנשים

נשים. כמה קשה להפתיע נשים עם מתנות? קשה מאוד. אך גם אם הדבר קשה, אין זה אומר שזה בלתי אפשרי. נשים, על כל רבגוניותן, עשויות ליהנות גם ממתנות פשוטות וגנריות. כך למשל ולפי אופיה של האישה כמובן, אם היא אוהבת להתאפר ומתעסקת בזה יחסית הרבה, ערכה לניקוי מברשות האיפור שלה יוכלו לספק לה שמחה רבה מן המתנה. אם אתם מחפשים משהו פחות ספציפי, תוכלו להעניק לה תיק דמוי כלב או מכשיר עיסוי קטן לצוואר.

מתנות לגברים

גברים. כמה קשה לשמח גבר עם מתנה? לא כל כך קשה. פשוט צריך להבין את אופי הגבר ולפי זה לזרום עם המתנה. אם הגבר שלכם מוזיקאי, או סתם אוהב לנגן להנאתו, מתנה הקשורה למוזיקה תשמח אותו תמיד. למשל, רמקול תהודה שיוצר מוזיקה שונה מכל דבר בו הוא בא לידי מגע, יכול לתת לגבר שלכם את היצירתיות אותה הוא חיפש. לכו תדעו, אולי בסוף יצא לו מזה שיר עליכם.

מתנות למכרים

ישנן מתנות אשר ניתנות כאות סמליות ופחות כאות אהבה ומחשבה. לפעמים צריך להביא מתנה רק עבור היחס. כך, נתינת עט מגנטי כמתנה יכולה להעניק את הסמליות אותה רציתם להדגיש בנתינת המתנה. כמו כן, צמיד רפלקסולוגי יכול להעניק יותר מסמליות ולהעביר את מסר המחשבה מאחורי המתנה כאשר צמיד זה יכול לעזור רבות, גם אם לא קיימת בעיה ממשית.

גם אם אתם לא רואים את עצמכם כמוצאי המתנות האולטימטיביות, אין זה אומר שאתם לא יכולים לנסות. גם אם אתם לא יודעים מה לקנות, ישנם דברים כלליים שיכולים לעזור לכם וכמו כן, רצוי לחשוב על האדם לו אתם רוצים להביא מתנה, כך תדעו פחות או יותר לאיזה תחום חיים לגשת ומה לדעתכם יהיה הדבר הנכון ביותר להביא כמתנה. אל תפחדו כל כך, אחרי הכל, אתם עושים משהו טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *