כך תמצאו את הדילים השווים ביותר לספא

השגרה העמוסה, הילדים, המטלות, לימודים, עבודה, בוס או בוסית שמקשים עלינו ושלל מחשבות שמלוות אותנו; כל אלו הם למעשה היום יום של רבים מאתנו. במצב שכזה, למי מאתנו לא מתחשק מפעם לפעם לעצור את השגרה ו’לרדת מן הקרוסלה’ שמסתחררת לה ללא הפסקה.

אז האם באמת אפשר לעצור הכול ולטוס לחופשה? למרבה הצער לא, וגם לחופשות בארץ מרבית הסיכויים שלא נמצא את הזמן למנוחה כה ממושכת וארוכה. אך ספא מפנק בהחלט יכול לספק את המענה, ויש לכך גם סיבות מדעיות לחלוטין.

למה מומלץ ללכת לספא מפעם לפעם?

בריחה לחופשה ממושכת אמנם לא מתאפשרת, אולם ספא יכול בהחלט לעטות על עצמו את ‘החליפה’ המבוקשת.

לספא יש מספר יתרונות כשבראשם גולת הכותרת – העיסוי. מעבר להיותו נעים, עיסוי מוביל למספר פעולות פיזיולוגיות המתרחשות בגופנו לרבות הפרשתם של הורמונים המווסתים מתחים נפשיים ומקדמים תחושת אופוריה ונועם. נוסף על כך, עיסוי מקצועי מפחית מאלחש כאבים ומקדם תחושת רעננות.

לכך הוסיפו את האווירה של מתחמי ספא יוקרתיים ומרגיעים, והרי לכם תחושת ניתוק מוחלטת מן המציאות היומיומית.

בנימה זו – כיצד מוצאים דיל שווה?

כדי למצוא דילים שווים, חשוב שנהיה ממוקדים על קריטריונים שעליהם לא נתפשר. כך לדוגמה, האם נסכים לדיל במחיר מוזל בכל אזור ואזור ברחבי הארץ? ייתכן מאוד שדיל לספא בתל אביב לא ייתפס עבורנו כשווה ערך לדיל לספא בנווה מונוסון, ואילו שניהם באזור המרכז.

אטרקציות מסביב

האם אתם מתכננים ספא כשהמטרה שלכם היא ליהנות ממתחם הספא ותו לא? או שמא בונים על יום כיף רחב יותר. אם מטרתכם היא יום כיף אחד גדול, אז הרי שמוטב לבחור בדילים המתקיימים במתחמי ספא בקרבת אטרקציות שונות. כך לדוגמה, ספא בחיפה שנמצא סמוך למושבה הגרמנית והעיר התחתית, יכול להיחשב לאטרקטיבי יותר מאשר ספא בעיר נהריה.

ביקורות גולשים

מצאתם קופון משתלם למתחם ספא? רגע לפני שאתם מבצעים את ההזמנה, הקפידו לרשום את שמו של מתחם הספא במרשתת. למרבית העסקים ישנו כיום כרטיס עסקי של גוגל ובו הגולשים יכולים לדרג מאחד ועד חמישה כוכבים ולרשום את רשמיהם. לא אחת, תופתעו לגלות ביקורות כה שליליות עד שלא תוכלו להתעלם מן הנורות האדומות.

סיור וירטואלי

האם מתחם הספא שמצאתם עבורו קופון גם מציע תמונות שמשקפות את המקום? כמו כן, חשוב שלא ליפול אל תוך הזווית המיוחדת שנבחרה עבור התמונה. אם דבר מה נראה לכם חשוד, הרי שמוטב לחפש אחר מתחמי ספא שלא מתיימרים לייצר תמונות יפות, כי אם פשוט לשקף כיצד המקום נראה.

ולסיום – מה הדיל כולל?

כאן אין מנוס מלבצע סקר שוק מעט יותר מעמיק. האם המחיר של הדיל שמצאתם כולל ארוחת בוקר? ואם לא, האם ישנו ספא אחר שבמחיר זהה כן מציע חבילה עשירה יותר? אל תמהרו לבחור בדיל שמציע גם ארוחת בוקר. זכרו שצריך לקרוא ביקורות גולשים ולשמוע את רשמיהם. כמו כן, ייתכן שתעדיפו ספא הממוקם באזור אטרקטיבי על פני ספא שמציע דיל של ארוחה בוקר ועיסוי.

אין זה משנה במה תבחרו, לנו נותר לאחל לכם יום ספא מפנק ומשחרר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *