השתלת שיער משיגה תוצאות טבעיות ויפות

אם אתם מחפשים פתרון קבוע לאובדן השיער שלכם, כדאי שתשקלו השתלת שיער

כיום ניתן להשיג תוצאות בעלות מראה טבעי בזכות התקדמות משמעותית בתחום השתלת שיער. מרבית המנתחים משתילים כעת את השערות הבריאות בטכניקות של כמה קווצות שיער בכל פעם.

זה מבטל את השיער הלא-טבעי כמו שהיה ניתן לראות בשנות השבעים והשמונים, על מטופלים שהשיער שלהם נראה כמו שיער של בובות. אז, חלקי השיער הונחו באזור הדליל. עם הזמן, שתלים אלה הפכו להיות בולטים למדי.

שיפורים ביצירת קו השיער וטיפולי השתלת שיער באזורים הדלילים עוזרים גם הם ליצור תוצאות בעלות מראה טבעי. בזכות ההתקדמות הטכנולוגית, התוצאות יכולות להיראות כל כך טבעיות, עד כי ספר או מעצב שיער לא יוכל להבחין שעשיתם איזה שינוי בשיער.

התוצאות תלויות בעיקר במנתח שתבחרו

למרות שההתקדמות הטכנולוגית נותנת למטופלים תוצאות טבעיות למראה, התוצאה עדיין תלויה במידה רבה במנתח שתבחרו. אתם רוצים לבחור רופא שמבין בנשירת שיער ומבצע הליכי השתלת שיער באופן קבוע.

רופאי עור מתמחים במצבים המשפיעים על העור, השיער והציפורניים, כך שהם יודעים הרבה על נשירת שיער. רבים מהם מבצעים גם השתלות שיער ויכולים לומר לכם אם אתם מועמדים טובים להשתלת שיער.

מיהו מועמד טוב להשתלת שיער?

גברים ונשים יכולים להיות מועמדים טובים להשתלת שיער. כדי לקחת בחשבון את ההתאמה, אתם צריכים שני דברים: שיהיה לכם מספיק שיער בריא בקרקפת שניתן להשתיל לאזור שזקוק לשיער; ושתהיה אפשרות לגדל שיער באזור הדליל של הקרקפת שלכם.

במהלך התייעצות עם רופא עור, תוכלו לגלות אם יש לכם את שני התנאים האלה. רופא עור יבצע בדיקת קרקפת יסודית.

בדיקות מקדימות

כדי לגלות למה יש לכם נשירת שיער, יתכן שתצטרכו גם בדיקת דם, לאיתור אפשרות למצבים בגופכם העלולים לגרום לנשירת השיער שלכם. ישנם מטופלים הזקוקים להליך הנקרא ביופסיה של הקרקפת. רופא עור יכול לקחת במהירות ובקלות את הדרוש לביופסיית הקרקפת במהלך הייעוץ.

אם הבדיקות מראות שאתם מועמדים טובים להשתלת שיער, רופא העור יכול לומר לכם לאילו תוצאות אתם יכולים לצפות. ציפייה לראש מלא שיער היא אולי לא מציאותית, אבל שיער מלא יותר יכול להיות המטרה של השתלת שיער.

מה קורה במהלך השתלת שיער?

אתם יכולים לצפות שהשתלת שיער תימשך בין ארבע לשמונה שעות. אם יש לכם צורך בהשתלת כמות גדולה של שיער, יתכן שתצטרכו לחזור לכמה שעות למחרת. רוב המטופלים נותרים ערים במהלך כל הניתוח והם זקוקים רק להרדמה שמרגיעה את הקרקפת. חלק מהמטופלים נוטלים תרופת הרגעה קלה על מנת להירגע.

הניתוח מתחיל כשרופא עור מסיר את השערות הבריאות. כדי לתת לכם תוצאות בעלות מראה טבעי, רופא העור עשוי להסיר את השערות הבריאות על ידי חיתוך רצועות עור עם שערות בריאות מהקרקפת שלכם, או על ידי הסרת שערות בודדות.

האפשרות השנייה אורכת הרבה יותר זמן, אך בגישה זו נמנעת הותרת צלקת ארוכה וצרה על הקרקפת שלכם. זה יכול להועיל אם אתם מעדיפים מראה שיער שנראה מגולח ומוקפד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *