“משתוללים במשק ברזילי בחג סוכות” – סוכות מגיע למשק ברזילי

ההורים שותים קפה מול הערוגות, הילדים מכינים קישוטים לסוכה עם יותם הגנן.  מה צריך יותר מזה בחופש סוכות ?!

 משק ברזילי, מסעדה צמחונית אורגנית הסמוכה למשק חקלאי במושב ירקונה מזמינה ילדים והורים במהלך חג הסוכות בשעות לפעילות ילדים אלטרנטיבית המתאימה לילדים בני 5-10.

הפעילות כוללת יצירה בטבע (פיסול בבוץ, מוביילים מעלים ועוד פעילויות יצירה מגניבות מהחומרים שנותן לנו הטבע). סיור וסיפור בגן הירק, ג’גלינג, הכרות אישית עם הירקות שלנו והרבה צחוק ומשחקים.

כמו כן, הילדים והוריהם יוזמנו לקחת חלק במצוות הביקור בסוכה ולפקוד את הסוכה הגדולה של “משק ברזילי” שתעוטר בקישוטים אקולוגיים וליהנות שם מארוחה אורגנית מעולה!

 זמני פעילות

בערבי חג סוכות 12/10 ו- 19/10 ובימי שישי 14/10 ו- 21/10 בשעה 10:00ו- 11:00

בחול המועד סוכות ימים א’,ב’,ג’ 9/10, 10/10, 11/10 בשעות הבוקר: 10:00 ו- 11:00 ובשעות אחר הצהריים : 16:00 ו- 17:00

 הפעילות עולה 15 ₪ לילד ומותנית בישיבה המסעדה

אודות משק ברזילי

משק ברזילי” היא מסעדה צמחונית-אורגנית המתמחה בבישול בריא ומלא. המסעדה ממוקמת במשק חקלאי במושב ירקונה הסמוך להוד השרון .וכוללת חלל פנימי, מרפסת עץ מקורה וסוכות מוצלות המפוזרות בשדה הסמוך למסעדה.  המסעדה מושתת על ירקות ופירות אורגניים הגדלים בשדה ובמטע הסמוכים למסעדה. כמו כן, קיים דגש על הטריות והעונתיות. התפריט של ‘משק ברזילי’ מתחלף על פי עונות השנה, וכל מנה בו מוקפדת ומצטיינת בטעם משובח ובערך תזונתי מקסימלי. על אף היותו מטבח צמחוני, מצטיין המטבח של ‘משק ברזילי’ בגיוון ובמקוריות, הודות לשימוש ייחודי במגוון רחב של קטניות (מאש, סוגי שעועית מיוחדים, עדשים וכו’), דגנים (קינואה, אורז מלא, דוחן, בורגול, קוסקוס וכו’) ותחליפי חלבון מהצומח (סויה, טופו וכו’). 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *