איפור עמיד במיוחד המתאים לנשים שומרות שבת, לקראת יום כיפור והחגים

מאפר העל יוסי ביטון, בעלי מותג B COSMIC, מציג סדרת מוצרי איפור מקצועי עמיד, המאפשרת להתאפר בשישי וליהנות ממראה מושקע ומסודר עד לצאת השבת: ליפסטיין שמשתלב באופן מושלם עם גוון השפתיים, עפרון גבות למראה מודגש או טבעי ואיליינר ג’ל של Atelier בעל עמידות לשעות ארוכות.

לקראת השנה החדשה מציג מאפר העל Yossi Bitton – בעלי מרכזי האיפור בחוצות המפרץ ותל אביב ובעלי מותג B COSMIC המיוצר באיטליה פורמולות ייחודיות, את המוצרים העמידים במיוחד: שמאפשרים לנו להתאפר לפני כניסת השבת, וליהנות ממראה מושקע, מסודר ועמיד עד לצאתה. “בחירה במוצרי איפור טבעיים ואיכותיים מאפשרת לנו לשמור על המראה המאופר למשך שעות ארוכות, לשמור על הויטליות שבעור וליהנות ממראה מושקע ומטופח לאורך זמן”, מוסר יוסי ביטון.

מוצרי האיפור מסדרת B COSMIC פותחו בהתאמה לאקלים הישראלי, מבטיחים הגנה מרבית מפני יובש ויוצרים מראה חלק ואחיד העמיד לאורך זמן גם בטמפרטורות גבוהות. המוצרים מכילים רכיבים אורגניים אפקטיביים וחיוניים, התורמים לשיקום העור ולטיפוחו, הם בעלי מרקם קליל, עשירים בלחות ובשמנים מן הצומח, מתמזגים היטב עם עור הפנים ומעניקים כיסוי מושלם וטבעי.

ליפסטיין – הליפסטיין הינו פיתוח מיוחד וחדשני של מותג B COSMIC, המעוצב במראה טוש, המאפשר לצבוע את השפתיים בקלות ותוך דיוק מרבי. הליפסטיין מורכב מנוזל על בסיס מים המעניק לגוון מראה שקוף ועמיד, משתלב באופן מושלם עם גוון השפתיים הנתון, ומאפשר לנו ליהנות ממראה טבעי אך מושקע במבחר גוונים. את הליפסטיין ניתן להשיג במספר גוונים, בתוספת ברק או במראה מט רצוי – ללא חשש להכתמת כלי האוכל, צווארון החולצה או המצעים. בנוסף לכך מתייחד הליפסטיין בזכות התרכובת הטבעית והמשופרת, שפותחה במיוחד במטרה להוסיף לשפתיים רכות, להבטיח עמידות לאורך שעות ארוכות (ללא דהיית הגוון לאורך זמן) וייבוש מהיר. מחיר – 90 ₪

עפרון גבות – פורמולה ייחודית המבטיחה עמידות לאורך זמן, עשירה בפיגמנט בטקסטורת גיר אבן, ומתאימה למיליו הגבות, עיבוי ועיצוב צורתן. עפרון הגבות החדש מבית B Cosmic מתאים לשימוש על “יבש” למי שמעוניינת במראה הטבעי והעדין, או לאחר טבילת העיפרון במעט מים – המעניקה לגוון מראה עז ועמיד לשעות ארוכות. העיפרון מתאים לשימוש על כל סוגי העור, עמיד בטמפרטורת אקלים גבוה ונשאר יציב ומקובע לאורך זמן.  מחיר – 65 ₪

איליינר ג’ל (מחברת Atelier הצרפתית) – איליינר חדשני ועמיד במיוחד הקיים בשלושה גוונים – שחור כחול וירוק. איליינר זה נחשב יוצא דופן בזכות העמידות הגבוהה של המוצר – כאשר גם במגע עם מים (או דמעות) אינו נמרח ואינו מאבד מעמידותו. ניתן להנחה באמצעות מברשת איליינר יבשה בשורש הריס העליון והתחתון גם כן ולא נמרח במגע דמעות. מחיר – 94 ₪.

Yossi Bittonיוסי ביטון בית הספר לאיפור מקצועי ומותג B COSMIC

סניפים בחוצות המפרץ ושד’ בן גוריון תל אביב. לפרטים נוספים: 1-800-303-313

אתר הבית – http://www.ybmakeup.com/


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *