Go Now אתר קופונים חדש נכנס לזירה ונותן יתרונות חדשים

אתר קופונים חדש נכנס לזירה: “Gonow“.  האתר מציע שוברים למימוש מעכשיו לעכשיו ללא תשלום וללא צורך בהדפסה.  אתר gonow הושק כשנה לאחר פריצתם הגדולה של אתרי קופונים רבים בישראל, והמודל הכלכלי שלו נבנה לאחר למידה מעמיקה של “תרבות הקופונים” כפי שנוצרה בשנה האחרונה בעולם.

אתר Gonow הוא אתר דילים חדש מבוסס מיקום, המציע מידי יום קופוני הנחה למסעדות וברים, ייחודו בהשוואה לאחרים הוא במימוש המיידי של הדילים, ובעובדה שניתן להורידם בחינם, ללא צורך בהדפסה, מימוש הקופון הוא מיידי והשירות מבוסס מיקום. 

האתר בא לתת מענה מהיר, מיידי ונוח לצרכן המעוניין בהנחה. הגולש יכול להזין בקלות את מיקומו ואת תווך השעות בהן מעוניין לממש את הדיל, ולקבל את רשימת המסעדות הרלונטיות.  האתר הוא פרי יצירתם של שלושה יזמים צעירים מתל אביב: יוני ברוקמן, אוד שבתאי ורוני ברוידה, שלושה חברים שחשבו על רעיון עסקי מנצח והלכו איתו עד הסוף. לאחר כמעט שנה של פיתוח, הושק האתר בחודש האחרון, והוא מציע הנחות של מינימום 25% למסעדות, ברים ומקומות בילוי במרכז הארץ.  האתר הושק לאחר למידה מעמיקה של התנהגות השוק הישראלי עם טרנד הקופונים, ועונה על כמה מהחסרונות הבולטים של שימוש בקופונים כפי היה עד היום:

ללא תשלום באתר

לא עוד רכישה של קופון מראש באינטרנט, הקופונים זמינים להורדה ללא תשלום וללא הגבלה 24 שעות ביממה. לכל דיל באתר יש תווך שעות מוגדרבו ניתן לממש את ההנחה. .

לא עוד דפי A4 מביכים במסעדה

את הדילים של gonow לא צריך להדפיס, הם יורדים ישירות למכשיר הסלולארי ללא תשלום, באמצעות מייל או הודעת SMS.

רק איפה שמתאים, רק קרוב הביתה

הדילים באתר gonow הם מבוססי מיקום – הגולש יכול להוריד אותם בהתאם למיקום בו הוא נמצא באותו רגע, או בשעות הקרובות, וליהנות מהנחה מעכשיו לעכשיו.

רק לעסקים מבוקשים

הדילים בgonow ממוקדים ברשתות ובבתי העסק המבוקשים והפופולריים ביותר בארץ, לדוגמא: רשת ג’פאניקה, קפה קפה, בר גוריון, נאפיס, אווזי ועוד רבים וטובים.   

כתובת האתר:  www.gonow.co.il

עמוד הפייסבוק: www.facebook.com/gonow.co.il

מעוניינים באתר קופונים משלכם? לחצו על בניית אתרים.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *