מים מינרלים VS מסנני מים

המים הם החיים שלנו ואת זה כולנו יודעים, אך השאלה היא מה אנחנו עושים עם המידע הזה בפועל. הרבה אנשים היו רוצים לשתות יותר ממה שהם שותים בחיי היום יום שלהם, אך הם לא עושים את זה כי אין להם דרך לסנן את המים בצורה. זה נשמע לכם מוכר ואתם תוהים היום האם מסנני המים טובים יותר ממים מינרלים? אם כך, אתם צודקים, כי הדילמה הזאת מטרידה רבים. האמת היא שמסנני המים הם הרבה יותר יעילים וטובים לבריאות של כל אחד מאיתנו, אך אפשר להבין האם הדילמה הזאת מטרידה אתכם כי לא לכולנו ברור מדוע מסנני המים הם הבחירה הנכונה.

חושבים בצורה ירוקה
אם אתם תוהים האם להתקין בבית או במשרד שלכם את מסנני המים או האם להמשיך לקנות בקבוקי מים מינרלים, כדאי שתדעו שהתקנת מסנני מים זו הבחירה הנכונה. ראשית, בצורה כזאת אתם לא פוגעים  בכדור הארץ, ושנית, אתם לא צורכים כל כך הרבה פלסטיק. הבעיה עם צריכת הפלסטיק ועם קניית המים בצורה כזאת היא לא רק שכך הזיהום גדל, אלא גם האחסון, כי לא לכולנו יש מקום לאחסן כל כך הרבה בקבוקים של מים. לעומת זאת, אם תעברו לצרוך מים בעזרת בר מים אתם תראו שכל הבעיות האלה לא תהיינה קיימות. עם בר המים אתם יכולים לשתות מים בכל עת, ואתם יכולים להיות בטוחים שאתם גם לא מזהמים את כדור הארץ וגם לא תגיעו למצב שבו לא יהיו לכם מספיק מים. בקבוקי המים תמיד נגמרים ואנחנו תמיד מגיעים למצב שבו שוב צריך ללכת לסופר כדי לקנות אותם, ולכן האפשרות של בר המים ומסנני מים היא אפשרות הרבה יותר טובה.

ההשקעה הכלכלית שלכם במים
עוד סיבה טובה שבגללה יותר ויותר אנשים בוחרים את האפשרות של בר המים, בין אם זה לבית ובין זה למשרד, זה הנושא הכלכלי. זה אומנם נכון שלהתקין מסנני מים או לקנות בר למים זו הוצאה כלכלית לא קטנה, אך בהשוואה לקניית בקבוקים של מים מינרלים על בסיס קבוע זה לא יוצא יותר יקר. כל העבודות שהוזכרו במאמר לא משאירות מקום לספק, ולמעשה בהחלט כדאי גם לכם להתקין את מסנני המים או לקנות את בר המים הטוב ביותר שיש. עוד יתרון נפלא שממנו נהנים אנשים שיש להם בר לשתיית מים בבית זו העובדה שכך אפשר לבחור האם רוצים לשתות מי  סודה או מים רגילים, ובנוסף, אפשר גם לבחור את הטמפרטורה שלהם כך שאין ספק שזה הרבה יותר נוח. אם יגיעו אליכם הרבה אורחים הביתה ותרצו לתת לכל אחד מהם כוס שתייה חמה עם בקבוקי המים יהיה לכם הרבה יותר קשה לעשות את זה לעומת בר המים משוכלל.

 מים מינרלים VS מסנני מים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *