מהם מכשירי הכושר החדשים בשוק?

כשאתם מעוניינים לבחור מכשירי כושר, הרי שאתם מבקשים לשפר את הבריאות שלכם ואת תפקוד הגוף שלכם, ולכן תרצו לבחור במכשירים איכותיים במיוחד. ישנם כמובן מכשירים קלאסיים שאפשר לבחור בהם, ויש גם כמה מהכשירים החדשים ביותר שאפשר למצוא כיום בשוק. כעת, אנו נסקור עבורכם כמה ממכשירי הכושר החדשים שאפשר למצוא כיום, ולסיום – נסביר לכם קצת על ההבדל בין ההליכון הידני להליכון האוטומטי, משום שלעתים קיים בלבול בין שני המונחים הנ”ל.

כמה מהמכשירים החדשים שכדאי להכיר

הליכונים עם תוכניות אימון מפורסמות – אחד הטרנדים הבולטים כיום בתחום של מכשירי כושר, הוא השילוב בין המכשירים לבין תוכניות האימון המפורסמות, של סלבס בעולם הכושר. בעוד שבעבר כדי לעשות בכך שימוש היה צריך לצפות בתוכניות טלוויזיה או בקלטות או תקליטורים (ג’יין פונדה למשל), הרי שהיום הדבר כבר מובנה במכשירים עצמם. ניתן למצוא הליכונים ומשטחי ריצה שבהם מוטמע הקול של המאמנים המפורסמים, ביחד עם התוכניות שלהם לאימון. כמובן שהמכשיר גם נותן לכם פידבקים ברגע שאתם עומדים במשימה מסוימת של ריצה בקצב מסוים, והדבר מסייע לכם לשמור על האינטנסיביות של האימון וכתוצאה מכך לעמוד בקצב ולקבל פידבקים חיוביים ומעודדים.

מתקני הליכה במים – אחד השילובים המעניינים כיום הוא בין מכשירי כושר לבין עולם המים. ידוע שאימון במים הוא אימון בריא מאד לשרירים, ולא מספיק אנשים מקפידים על כך, בעיקר משום שהדבר לרוב מצריך התקנת בריכה פרטית בבית או נסיעה לבריכה. לכן, פותחו מכשירי הכושר הביתיים שמשלבים בין הליכונים לבין מים! מדובר על מכשיר שנראה כמו הליכון, אלא שמחובר אליו מיכל גדול מאד של מים. הריצה/הליכה במים מאפשרת פעילות יותר בריאה, משום שהמפרקים לא נשחקים כך – ולכן קל יותר לשרוף קלוריות ולשמור על הבריאות. יצוין גם שעצם הפעילות במים ידועה כיותר שורפת קלוריות, כך שיש באמת רק מה להרוויח.

אופני עמידה לריצה – הוא מסוג מכשירי הכושר המיוחדים. המכשיר מתאים למי שרוצה לשלב בין הריצה לבין רכיבה על אופניים, בדגש על אנשים שבשל בעיות בריאות לא יכולים כבר לרוץ משום שהריצה פוגעת במפרקים שלהם. מדובר על אופניים שמדוושים עליהם בעמידה ולא בישיבה – והדבר בא לדמות יותר פעילות של ריצה, וכמובן שמדובר על מכשיר שעוזר מאד לשמור על הבריאות והכושר.

מה ההבדל בין הליכון אוטומטי לידני?

אז החלטתם לרכוש הליכון, ועכשיו שאתם מכירים את כל החידושים אתם רוצים לדעת מה ההבדל בין ההליכון הידני וההליכון האוטומטי. ההבדל המהותי הוא שההליכון הידני פעמים רבות, לא פועל על בסיס מנוע חשמלי בכלל – אלא אך ורק על בסיס מסילה שהמהירות שלה תלויה במתאמן עצמו – זאת בניגוד להליכון האוטומטי שכולל מסילה חשמלית שמחוברת למנוע, ולכן גם ניתן לכווננן אותו באופן אוטומטי תוך כדי הריצה או ההליכה. בחלק מההליכונים הידניים יש גם אפשרות להליכה אוטומטית – אבל יש גם אפשרות להליכה ידנית לגמרי ולכוונון ידני. החיסרון המשמעותי בהליכון ידני, הוא הצורך לכוון אותו מבעוד מועד ואין אפשרות לעדכן את התוכנית תוך כדי הפעילות.

One thought

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *