הקפיטריה העירונית של הסיטי city

הסיטי הפלורנטיני כובש את תל אביב, ומציב סטנדרט בסגנון קפיטריה עירונית בלב העיר. שלושה סניפים מציעים ללקוחות ליהנות מקפה זריז, מאפה או מיני סנדביץ’ ואפשרות להתמקם עם הלפטופ בשקט ובשלווה הראויה וליהנות משרות עצמי של קפה הבית, מנות קטנות ואיכותיות המתחלפות באופן רציף, ובר פרונטאלי למי שעוצר על הדרך. City Coffee Break.

סצנת בתי הקפה והאירוח בתל אביב, מתרעננת עם כניסתו של מוסד ה city הפלורנטיני, קפיטריה עירונית אשר הפכה למקום מפגש בה ניתן לשתות קפה טוב עם מאפה בייתי טרי, לפתוח לפטופ ולמצוא פינת עבודה לכמה שעות וכל זאת בלב העיר תל אביב. מדובר בקונספט אורבאני מנצח: הגשה מהירה, בר גדול בכניסה לכל קפה, אווירת סלון בחלקו האחורי של המקום ותפריט שעושה חשק לצאת להפסקה באמצע היום בלב ליבה של העיר הגדולה.

לאחרונה התווספו שני סניפים נוספים שהצטרפו לסניף הדגל בשכונת פלורנטין, שנפתח לפני שנתיים, האחד בלב רחוב קינג ג’ורג’ 9 והשני בלב רחוב יהודה הלוי 44 . ייחודו של הcity טמון בשילוב בין מענה מהיר לעוברים בדרך המעוניינים בכוס קפה איכותית לבין חללי אירוח מזמינים ונעימים. בכל אחד מהסניפים ממוקם בר הקפיטריה המרכזי בקו ישר מול הכניסה, כך שאם החלטתם לאסוף קפה או מאפה קטן על הדרך תוכלו ליהנות משירות מהיר, ללא צורך לחכות, כאילו קפצתם בזמן לברצלונה או ניו יורק.

 

סיטי קפיטריה ובית קפה בתל-אביב

בנוסף לכך מציעים בסניפי הסיטי עיצוב אורבאני בהשראת הקצב של העיר הגדולה עם קורטוב מכובד של אינטימיות בייתית: בבתי הקפה מחכה לכם עיצוב בסגנון מודרניוהחמים, הכולל קירות חשופים, ריצוף של פעם ואבני רטרו על הקירות, שולחנות מעץ ממוחזר בחללי האירוח החיצוניים, ואווירה של סלון בתוך הסניפים עם ויטרינות ברזל מפורזלות, בר קפה כמו בחו”ל, כורסאות מפנקות לישיבה ארוכה “בסלון” וכל זאת בלב רחובות ראשיים הומי אדם.

בכל סניפי הcity ניתן למצוא אווירה ביתית נטולת יומרות, קפה בדיוק כמו שכל אחד אוהב, מגוון מאפים ולחמים שמכינים במקום סביב לשעון, כל אלו עוטפים את החלל בריחות של מאפים טריים וקפה, ומזמינים את הלקוחות ליהנות מתפריט קליל ואיכותי, בהמשך למסורת תפריט הקפיטריה העירונית המבוסס על מנות קטנות ומפתיעות שמתחדשות כל הזמן. לנוחות האורחים, מציע הcity חללי עבודה פנימיים המעוצבים בסגנון “סלון” בייתי, אידיאליים לנהל בהם פגישות ושיחות אישיות , חיבור אינטרנט אלחוטי חינם, כל יום משעה 6:00 עד השעה 22:00 .

ה city – הקפיטריה העירונית

סניפים: פלורנטין 38, | קינג ג’ורג’ 9, | יהודה הלוי 44,

שעות פתיחה: א’-ה’: 22:00-06:00 , ימי ו’: 18:00-06:00

דבר קטן למחשבה. בישראל שותים כ-180,000 כוסות קפה בשעה, על-פי סקר שנערך באוגוסט 2009 נמצא כי ישראל נמצאת במקומות הראשונים בשתיית קפה בעולם. בנוסף ישנה עלייה גבוהה בצריכה של כוסות קפה ועלייה גדולה ברכישת מכונות קפה. עובדה זו יכולה להיות מעניינת לכל מי שרוצה לפתח קריירה או הכנסה נוספת בתחום. הבאנו עבורכם כמה דברים קטנים בתחום הקפה שאולי יעשו לכם את היום ונעדכן עוד בהמשך.

1. הפעלת קו מכונות קפה: כמה פעמים חיפשתם עבודה שלא תצריך מכם המון זמן, ותוכלו להרוויח כסף גדול? חברת הקפה המובילה באירופה מתרחבת לישראל ומחפשת זכיינים שאפתניים להפעלת קו מכונות קפה משגשג בפריסה רחבה. בהשקעה קטנה וחד פעמית של $22,500 תוכלו להיות חלק מזכיין החברה בישראל ולהרווית כ- 16,000 ש”ח עד 20,000 ש”ח בחודש, במזומן, עם השקעה של יום עבודה אחד בשבוע בלבד. לחצו על הבאנר לפרטים נוספים ויצירת קשר.

2. קריאה בקפה: פותחים בקפה ומקבלים קלף טארוט עם תשובה לשאלות שמטרידות אתכם, ישירות לנייד.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *