קורסים מקצועיים בתחום האסתטיקה

לימוד מקצועות האסתטיקה והביוטי תפס תאוצה בשנים האחרונות כאשר היתרון הבולט ביותר בתחום הזה הוא שתוך זמן קצר (כמה חודשים עד שנתיים)

ניתן לקבל הכשרה מקצועית ברמה גבוהה במגוון רחב של תחומים ולהשתלב בתעשייה בין אם דרך פתיחת עסק עצמאי כמו מכון קוסמטיקה ובין אם בתור שכירה באחד המכונים המוכרים ברחבי הארץ. בחרנו להציג בפניכם 5 קורסים מקצועיים בתחום האסתטיקה אליהם תוכלו להירשם באחת האקדמיות המובילות בארץ.

קורס מניקור ופדיקור

היום נשים וגברים כאחד מקפידים לטפח ולשמור על מראה הציפורניים שלהם. למעשה, מדובר בתחום אשר נמצא בעלייה וצמיחה מתמדת, כל הזמן יש חידושים והפתעות כאשר בסיום הלימודים, כאמור ניתן יהיה להשתלב בתעשייה די בקלות.

אפשר לבחור בקורס עם התמחות בפדיקור רפואי ואז קהלי היעד בהם אנחנו יכולים לטפל מתרחבים כמו למשל טיפול באנשים הסובלים מסוכרת או בעיות בזרימת הדם, טיפול בפטרת הציפורניים ועוד… הנושאים העיקריים הנלמדים בקורס מניקור ופדיקור הם מבוא למניקור, פדיקור ומבוא לגוף האדם, בעיות בעור ופטריות ברגליים ובציפורניים, ציפורן חודרנית, דרמטולוגיה, טיפולי קוסמטי בידיים וברגליים, תכשירים לשימוש, לק ג‘ל ועוד.

קורס איפור קבוע

נשים רבות משקיעות לא מעט במראה החיצוני שלהן כאשר נושא האיפור הוא אחד הדברים שהכי מעסיקים אותנו. קורס איפור קבוע יאפשר לך לקבל תעודה המעניקה פתרון מעולה לנשים שרוצות להיראות טוב ולא לבזבז זמן יקר בכל פעם שהן יוצאות מהבית. הקורס מתאים לכל מי שעוסקת בתחום היופי או הקוסמטיקה ומשלב נושאים חשובים כמו אנטומיה של העור, הכרת סוגים שונים של טיפולים ומכשירים, מילוי גבות, תיחום שפתיים, איילינר קבוע, תיקון פגמים בעור ועוד.

קורס הסרת שיער בלייזר

שיער הוא משהו שרבים מאיתנו רוצים להיפטר והיום, תודות לטכנולוגיה המתקדמת, אפשר לעשות את זה די בקלות. במהלך קורס הנמשך על פני כמה שבועות, תלמדי הכל על המכשיר, איך לעבוד איתו, תכירי את האזורים הנפוצים להסרת שיער ותקבלי תעודת הסמכה שתאפשר לך למצוא מקום עבודה או לפתוח עסק עצמאי.

קורס עיצוב גבות

הגבות מהוות מסגרת לעיניים ומשפיעות על המראה האסתטי של העיניים והפנים בכלל. קורס עיצוב גבות מקנה את כל הכלים והיעד המקצועי הדרוש בכדי לעצב גבות בצורה מקצועית. במהלכו לומדים על מבנים שונים של גבות, מבנה השיערה, עיצוב גבות באמצעות פינצטה, חוט, שעווה ושילוב של השיטות יחד.

קורס קוסמטיקה רפואית וטיפולים אתסטיים

תחום הקוסמטיקה לא מפסיק להתחדש ולהתפתח. מראה העור שלנו הוא ללא כל ספק אחד הדברים הכי חשובים לנו כאשר קוסמטיקאית טובה היא מקצוע לכל הדעות. במהלך הקורס תלמדי לעומק על האנטומיה והפיזיולוגיה של הגוף, מבנה העור ותפקודיו, סוגי העור השונים, תלמדי איך לזהות סוג עור ולטפל בבעיות שונות כמו אקנה למשל, תלמדי איך לשלב סוגים שונים של תכשירים ולבנות תכנית טיפול מתאימה. יש גם קורסים המשלבים ידע על מכשור מקצועי כמו מכשיר להחדרת לחות, הצערת מראה העור באמצעות מזותרפיה, פוטו לייזר ועוד.

לסיכום, יש מגוון רחב של קורסים מקצועיים בתחום הקוסמטיקה כאשר משך זמן הקורס, התכנים המועברים וסוג התעודה שמקבלים משתנה בין בית ספר לבית ספר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *